ако има възможност за регулировка машинката на колана по височина може да помогне вдигането и нагоре.
П.П. Едва ли ? , но съм го намерил като решение във руски форум за шаран.



Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13547
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Последна промяна от kris11 на Сря 18 ное 2015 20:41, променено общо 1 път.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Wrofeel_VR6 написа:На повечето коли е така, не само на Пасатите. Аз разглобих моите предните, изпрах коланите защото се бяха много спекли от мръсотия и смазах механизмите, за сега нямам никакви проблеми. Операцията не е сложна, ако го правите да не забравите да откачите клемите на акумулатора.
Има и доста клипове в youtube, обаче аз не съм търсил точно за Пасат.
Ето как се разглобява при Голфа, почти същото е при Пасатите.
Аз пък имам проблем с пепелника от пред, не се застопорява, трябва да го закрепя с някоя стотинка или нещо подобно.
И как се разглабва, понеже така като гледам трябва да се свали цялата централна конзола, а не е като на Голфа?
Да попитам колегите с Б5 оригинално свети ли им пепелника въртре?
И при мен коланите се прибират бавно, но съм им свикнал. На стария пасат му свалих коланите, чистиш с въздух и смазах всичко и се оправиха, нот тук не ми се занимава, приемам го за нормално, не са блокирали , че да се налага да ги правя още. Пепелника се свала заедно с цялата централна конзола, не е сложно, разхлабва се подлакътника под задния пепелник, отстрани централната конзола и всичко излиза назад с издърпване, може да се свали и без да се сваля задната част на конзолата, но става с напъване и подпъхване едната над другата конзола и ако не си го правил може да я счупиш или при разглобяването, или при сглобяването. Но става, аз скоро свалях за да набутам копчето на газта в пепелника :) . Вътре пепелника е с много елементарен механизъм, като химикалка с копче, щрак щрак в двете посоки закача или отпуска. Фабрично има тънък слой грес, но от пепелта на цигарите се спича и почва да заяжда. Аз при свалянето го изчистих, обезмаслих и сложих нова грес, че при мен пък се защиваше в отворено положение, и за да го затворя, трябваше да го разклатя напред назад за да отпусне.
п.с. за огледалото с датчика не знам, моите нямат, но най-вероятно сте взели алтернативно или повредено. Аз нали слагах голямо дясно огледало, та смених стъклото с ново от шкода, че това от десния волан беше с друго фокусно разстояние и м е лъжеше, та алтернативното за 10лв от дясно грее по-бързо от оригиналното ляво.
- Wrofeel_VR6
- Мнения: 1670
- Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
- Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
- Двигател: AEB
- Местоположение: Видин
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Мерси DoH_KuXoT
сигурен съм че че намеря сума боклуци под централната конзола
да ви попитам и друго, имам много голям луфт в скоростния лост, но си включва всичко перфектно, от къде мога да си взема нещо като ремонтен комплект за механизма и някакъв шорт шифтър

сигурен съм че че намеря сума боклуци под централната конзола

да ви попитам и друго, имам много голям луфт в скоростния лост, но си включва всичко перфектно, от къде мога да си взема нещо като ремонтен комплект за механизма и някакъв шорт шифтър
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Ето колега, с картинки! За автоматик е, но разлика няма! http://www.myturbodiesel.com/wiki/center-console-and-shifter-trim-removal-b5-passat/
Аз имам друг въпрос... От къде може да се намери уплатнението отдолу на компа? Не ми тече, но искам да го сменя за всеки случай, ако го има някъде де
Уплатнението от клипа е 8d1-907-619!
Ето как става цялата работа...
Аз имам друг въпрос... От къде може да се намери уплатнението отдолу на компа? Не ми тече, но искам да го сменя за всеки случай, ако го има някъде де

Уплатнението от клипа е 8d1-907-619!
Ето как става цялата работа...
- Vasko Veselinov
- Мнения: 98
- Регистриран на: Вто 26 окт 2010 15:53
- Автомобил: VW Passat B7 - 2011 год
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
kris11 написа:ако има възможност за регулировка машинката на колана по височина може да помогне вдигането и нагоре.
На всякаква височина запъва еднакво. Надявах се, че може да има просто решение. Щом е масов проблем няма да го пипам, че да не направя някоя беля с еърбега в колонката :).
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
За огледалото и на мене ми се струва че не е в час, но като почне запотяването и скрежта и като не му размразяв, ще го сменя. Те в БИМ са го научили вече като редовен клиент.
Иначе е същото- синьо стъкло, формата е същата-асиметрично с разделителна линия, но е с датчик и нагревател, за разлика от сложеното преди това.
Кабелите просто си висяха вътре.
Разлика има в кабелните обувки също- на новото огледало са най малкият модел, а на кабелите са от средният тип. Та ги напръскахме с контактен спрей, и ги заврях по единият защипващ ръб, но хващат здраво и се вадят трудно с 'клатене".

Иначе е същото- синьо стъкло, формата е същата-асиметрично с разделителна линия, но е с датчик и нагревател, за разлика от сложеното преди това.
Кабелите просто си висяха вътре.
Разлика има в кабелните обувки също- на новото огледало са най малкият модел, а на кабелите са от средният тип. Та ги напръскахме с контактен спрей, и ги заврях по единият защипващ ръб, но хващат здраво и се вадят трудно с 'клатене".
Последна промяна от kossis на Вто 17 ное 2015 15:10, променено общо 1 път.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Vasko Veselinov написа:kris11 написа:ако има възможност за регулировка машинката на колана по височина може да помогне вдигането и нагоре.
На всякаква височина запъва еднакво. Надявах се, че може да има просто решение. Щом е масов проблем няма да го пипам, че да не направя някоя беля с еърбега в колонката :).
ти до еърбега няма да стигнеш , внимава се с пиропатрона на колана.
п.с. Wrofeel_VR6 пита за осветлението на пепелника, то идва от запалката и би трябвало и В5 да го има защото аз сменях интериора с такъв от В5 за да съм Highline и пепелника ми е от В5 и си свети червено
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги, на 13-и канал(дюзите) във VAG COM, как се познава маховика и неговото състояние? На 4 цилиндър ли се взеаха предвид стойностите? Благодаря
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги, купих си зимни гуми и ги сложиха на джантите, пробирам се вкъщи да ги слагам ама найци, няма ми го секрета, изгубил съм го! Сега ко прайм?
Дали гумаджиите ще имат точно тоя вид? Питах съседи с пасати и кой ли не и вече ми показаха едно, но различно, с плоски зъби. Какво може да се направи, някакви идеи?
Ето го моя болт...





Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
едва ли някой ще ти каже дали в гумаджийниците в свиленград имат секрет , но ако са оригинални в официалното представителство имат всички секрети. Прибвай с големи торкс и дванадесетостени някой може да се заклини между зъбите и ако не си ги стягал много да успееш. Аз имам секрет но е с плоски зъби както го описа. Наред по гумаджийниците и пробвате, много неприятно...
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
В този секрет се набива подобна вложка и се развиват така. После старите отиват на боклука. На Брат ми Аудито беше с оригиналните секрети- мисля че бяха подобни. Така му ги отвиха поради липса на ключето.
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
- Автомобил: b5 AFN
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград / LONDON
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Също става и с вложка много малко по малък размер и с големия чук я набиваш, така съм развил много болтове- работя в автосервиз.
Също и с шестограм става да набиеш, но се моли да не са стегнати много че няма развиване, по правило не се стягат много секретите.
Също и с шестограм става да набиеш, но се моли да не са стегнати много че няма развиване, по правило не се стягат много секретите.
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Днес ще обиколя по сервизите и гумаджиите да питам, писъл съм на различни фирми който предлагат комплекти и чакам отговор, писах и на официалното представителство на Vw ако няма никъде ще мисля вече акъли с вложки и ако не стане ми казаха, че в Гебран/квартал на Свиленград/ слагали една тръба и през нея от вътре заваряли болта за тръбата и със самата тръба развивали болта, това ще е последната ми спирка! Болтовете си ги стегнах аз, с ключа и с крака натискам! Секретния също го натиснах с крака! Развивал съм ги и лесно се предават, дано стане работата и намеря такова да ми ги отвъртят или ако не, дано стане с някоя вложка, че не искам да заварят по колата, страх ме е да не се прее@е нещо!
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Как ще биеш с крак при затягане. Аз стягам с кръстат Форс, но най много да пукне веднъж, два пъти и това е. Секретите ги стягам без да пукат.
Незнам защо е необходимо да се заваряват тръби. А и в дълбокият отвор на лятата джанта трябва да се заварява отвътре в тръбата, което незнам дали е възможно. Ако е тенекиена джанта е по лесно.
В сервизите практиката е с набиване. Виж пробките на картерите първо ги замазват, пак ги развиват със секач или набиване и чак тогава се заварява върху тях нова глава за да се завиват.
Незнам защо е необходимо да се заваряват тръби. А и в дълбокият отвор на лятата джанта трябва да се заварява отвътре в тръбата, което незнам дали е възможно. Ако е тенекиена джанта е по лесно.
В сервизите практиката е с набиване. Виж пробките на картерите първо ги замазват, пак ги развиват със секач или набиване и чак тогава се заварява върху тях нова глава за да се завиват.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Asko VW и 49 госта