Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13547
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kris11 » Вто 17 ное 2015 11:09


ако има възможност за регулировка машинката на колана по височина може да помогне вдигането и нагоре.

П.П. Едва ли ? , но съм го намерил като решение във руски форум за шаран.

Последна промяна от kris11 на Сря 18 ное 2015 20:41, променено общо 1 път.




kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Вто 17 ное 2015 11:10


Едва ли.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6268
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 17 ное 2015 12:11


Wrofeel_VR6 написа:На повечето коли е така, не само на Пасатите :smile . Аз разглобих моите предните, изпрах коланите защото се бяха много спекли от мръсотия и смазах механизмите, за сега нямам никакви проблеми. Операцията не е сложна, ако го правите да не забравите да откачите клемите на акумулатора.
Има и доста клипове в youtube, обаче аз не съм търсил точно за Пасат.
Ето как се разглобява при Голфа, почти същото е при Пасатите.

Аз пък имам проблем с пепелника от пред, не се застопорява, трябва да го закрепя с някоя стотинка или нещо подобно.
И как се разглабва, понеже така като гледам трябва да се свали цялата централна конзола, а не е като на Голфа?
Да попитам колегите с Б5 оригинално свети ли им пепелника въртре?

И при мен коланите се прибират бавно, но съм им свикнал. На стария пасат му свалих коланите, чистиш с въздух и смазах всичко и се оправиха, нот тук не ми се занимава, приемам го за нормално, не са блокирали , че да се налага да ги правя още. Пепелника се свала заедно с цялата централна конзола, не е сложно, разхлабва се подлакътника под задния пепелник, отстрани централната конзола и всичко излиза назад с издърпване, може да се свали и без да се сваля задната част на конзолата, но става с напъване и подпъхване едната над другата конзола и ако не си го правил може да я счупиш или при разглобяването, или при сглобяването. Но става, аз скоро свалях за да набутам копчето на газта в пепелника :) . Вътре пепелника е с много елементарен механизъм, като химикалка с копче, щрак щрак в двете посоки закача или отпуска. Фабрично има тънък слой грес, но от пепелта на цигарите се спича и почва да заяжда. Аз при свалянето го изчистих, обезмаслих и сложих нова грес, че при мен пък се защиваше в отворено положение, и за да го затворя, трябваше да го разклатя напред назад за да отпусне.

п.с. за огледалото с датчика не знам, моите нямат, но най-вероятно сте взели алтернативно или повредено. Аз нали слагах голямо дясно огледало, та смених стъклото с ново от шкода, че това от десния волан беше с друго фокусно разстояние и м е лъжеше, та алтернативното за 10лв от дясно грее по-бързо от оригиналното ляво.


Потребителски аватар
Wrofeel_VR6
Мнения: 1670
Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
Двигател: AEB
Местоположение: Видин

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Wrofeel_VR6 » Вто 17 ное 2015 13:30


Мерси DoH_KuXoT :beer
сигурен съм че че намеря сума боклуци под централната конзола :biggrin
да ви попитам и друго, имам много голям луфт в скоростния лост, но си включва всичко перфектно, от къде мога да си взема нещо като ремонтен комплект за механизма и някакъв шорт шифтър


Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1261
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Renault Zoe
Двигател: electric 2014
Контакти:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот betaserk » Вто 17 ное 2015 13:59


Ето колега, с картинки! За автоматик е, но разлика няма! http://www.myturbodiesel.com/wiki/center-console-and-shifter-trim-removal-b5-passat/

Аз имам друг въпрос... От къде може да се намери уплатнението отдолу на компа? Не ми тече, но искам да го сменя за всеки случай, ако го има някъде де :Mr Green Fun
Уплатнението от клипа е 8d1-907-619!
Ето как става цялата работа...


Потребителски аватар
Vasko Veselinov
Мнения: 98
Регистриран на: Вто 26 окт 2010 15:53
Автомобил: VW Passat B7 - 2011 год
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Vasko Veselinov » Вто 17 ное 2015 14:09


kris11 написа:ако има възможност за регулировка машинката на колана по височина може да помогне вдигането и нагоре.


На всякаква височина запъва еднакво. Надявах се, че може да има просто решение. Щом е масов проблем няма да го пипам, че да не направя някоя беля с еърбега в колонката :).


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Вто 17 ное 2015 15:09


За огледалото и на мене ми се струва че не е в час, но като почне запотяването и скрежта и като не му размразяв, ще го сменя. Те в БИМ са го научили вече като редовен клиент. :Mr Green Fun

Иначе е същото- синьо стъкло, формата е същата-асиметрично с разделителна линия, но е с датчик и нагревател, за разлика от сложеното преди това.
Кабелите просто си висяха вътре.
Разлика има в кабелните обувки също- на новото огледало са най малкият модел, а на кабелите са от средният тип. Та ги напръскахме с контактен спрей, и ги заврях по единият защипващ ръб, но хващат здраво и се вадят трудно с 'клатене".

Последна промяна от kossis на Вто 17 ное 2015 15:10, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6268
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 17 ное 2015 15:09


Vasko Veselinov написа:
kris11 написа:ако има възможност за регулировка машинката на колана по височина може да помогне вдигането и нагоре.


На всякаква височина запъва еднакво. Надявах се, че може да има просто решение. Щом е масов проблем няма да го пипам, че да не направя някоя беля с еърбега в колонката :).


ти до еърбега няма да стигнеш , внимава се с пиропатрона на колана.
п.с. Wrofeel_VR6 пита за осветлението на пепелника, то идва от запалката и би трябвало и В5 да го има защото аз сменях интериора с такъв от В5 за да съм Highline и пепелника ми е от В5 и си свети червено


ant1ni
Мнения: 189
Регистриран на: Сря 25 авг 2010 18:21
Автомобил: Passat
Двигател: AVF

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот ant1ni » Съб 21 ное 2015 10:16


Колеги, на 13-и канал(дюзите) във VAG COM, как се познава маховика и неговото състояние? На 4 цилиндър ли се взеаха предвид стойностите? Благодаря


Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1261
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Renault Zoe
Двигател: electric 2014
Контакти:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот betaserk » Съб 21 ное 2015 19:05


Колеги, купих си зимни гуми и ги сложиха на джантите, пробирам се вкъщи да ги слагам ама найци, няма ми го секрета, изгубил съм го! Сега ко прайм? :gruebel :banghead Дали гумаджиите ще имат точно тоя вид? Питах съседи с пасати и кой ли не и вече ми показаха едно, но различно, с плоски зъби. Какво може да се направи, някакви идеи? :gruebel Ето го моя болт...
Изображение


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6268
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Съб 21 ное 2015 20:11


едва ли някой ще ти каже дали в гумаджийниците в свиленград имат секрет , но ако са оригинални в официалното представителство имат всички секрети. Прибвай с големи торкс и дванадесетостени някой може да се заклини между зъбите и ако не си ги стягал много да успееш. Аз имам секрет но е с плоски зъби както го описа. Наред по гумаджийниците и пробвате, много неприятно...


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Съб 21 ное 2015 23:44


В този секрет се набива подобна вложка и се развиват така. После старите отиват на боклука. На Брат ми Аудито беше с оригиналните секрети- мисля че бяха подобни. Така му ги отвиха поради липса на ключето.


stanimir1123
Мнения: 211
Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
Автомобил: b5 AFN
Двигател:
Местоположение: Димитровград / LONDON

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот stanimir1123 » Пон 23 ное 2015 0:32


Също става и с вложка много малко по малък размер и с големия чук я набиваш, така съм развил много болтове- работя в автосервиз.
Също и с шестограм става да набиеш, но се моли да не са стегнати много че няма развиване, по правило не се стягат много секретите.


Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1261
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Renault Zoe
Двигател: electric 2014
Контакти:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот betaserk » Пон 23 ное 2015 8:38


Днес ще обиколя по сервизите и гумаджиите да питам, писъл съм на различни фирми който предлагат комплекти и чакам отговор, писах и на официалното представителство на Vw ако няма никъде ще мисля вече акъли с вложки и ако не стане ми казаха, че в Гебран/квартал на Свиленград/ слагали една тръба и през нея от вътре заваряли болта за тръбата и със самата тръба развивали болта, това ще е последната ми спирка! Болтовете си ги стегнах аз, с ключа и с крака натискам! Секретния също го натиснах с крака! Развивал съм ги и лесно се предават, дано стане работата и намеря такова да ми ги отвъртят или ако не, дано стане с някоя вложка, че не искам да заварят по колата, страх ме е да не се прее@е нещо!


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Пон 23 ное 2015 8:59


Как ще биеш с крак при затягане. Аз стягам с кръстат Форс, но най много да пукне веднъж, два пъти и това е. Секретите ги стягам без да пукат.
Незнам защо е необходимо да се заваряват тръби. А и в дълбокият отвор на лятата джанта трябва да се заварява отвътре в тръбата, което незнам дали е възможно. Ако е тенекиена джанта е по лесно.
В сервизите практиката е с набиване. Виж пробките на картерите първо ги замазват, пак ги развиват със секач или набиване и чак тогава се заварява върху тях нова глава за да се завиват.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 95 госта