


Passat B3 парно - проблем
Re: Парно - Passat B3 - проблем
Колеги,някой може ли да ми даде координатите на човек в София ,който се занимава с ремонт на клапите на парното .
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: Нед 02 яну 2011 14:07
- Автомобил: пасат б4 и пасат б7
- Двигател: абс 1994г и CFFB 2014г
- Местоположение: VARNA
Re: Парно - Passat B3 - проблем
колеги някой от Варна занимава ли се с тези маниполации,че и аз го имам същия проблем?
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Сря 04 ное 2015 18:21
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B3 парно - проблем
Здравейте колеги. Не знам дали уцелих темата но ето го и проблемът ми значи:
колата е passat b3 92g. 90hp. 1.8 mono
и НЯМА ПАРНО :( значи направих всичко което прочетах из форума
Смъквах таблото сменях радиатора на парното,облепях клапите, промих системата 5 пъти с вода,смених и термостат и там я промих още 4
сега колата загрява заковава си към 86-88 градуса и не мърда но парно пак няма.
вентилатора си работи добре духа много силно и всичко останало работи добре маркучите от големия радиатор при затворен кръг горния горещ долния студен маркучите от изпарителя също горещи маркучът влизащ и излизащ в радиатора за парното също са горещи( сътоветно трябва да духа топло)но пак не духа
П.П. смених и датчика на големия радиатор и смъкнах жабката зада жидя жилото на клапата да не е разкачено но не е и парно все още няма .... незнам вече направо пълна мистерия от какво може да е МОЛЯ АКО НЯКОИ ИМА РЕШЕНИЕ ДА СПОДЕЛИ !! ОТЧАЯН СЪМ !!
колата е passat b3 92g. 90hp. 1.8 mono
и НЯМА ПАРНО :( значи направих всичко което прочетах из форума
Смъквах таблото сменях радиатора на парното,облепях клапите, промих системата 5 пъти с вода,смених и термостат и там я промих още 4
сега колата загрява заковава си към 86-88 градуса и не мърда но парно пак няма.
вентилатора си работи добре духа много силно и всичко останало работи добре маркучите от големия радиатор при затворен кръг горния горещ долния студен маркучите от изпарителя също горещи маркучът влизащ и излизащ в радиатора за парното също са горещи( сътоветно трябва да духа топло)но пак не духа
П.П. смених и датчика на големия радиатор и смъкнах жабката зада жидя жилото на клапата да не е разкачено но не е и парно все още няма .... незнам вече направо пълна мистерия от какво може да е МОЛЯ АКО НЯКОИ ИМА РЕШЕНИЕ ДА СПОДЕЛИ !! ОТЧАЯН СЪМ !!
- Pet_rov
- Мнения: 4492
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B3 парно - проблем
Според мен, ако маркучите на радиаторчето на парното са еднакво горещи, това означава, че самото радиаторче прави байпас. Да не си уцелил радиатор-менте? Би трябвало ако радиаторчето работи коректно, входящият да е горещ, а изходящия по-студен.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B3 парно - проблем

- Pet_rov
- Мнения: 4492
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B3 парно - проблем
Колегата е написал, че е облепял клапите.
Re: Passat B3 парно - проблем
Чупи се "ушето"(оста която движи клапата),жилото и оста се движат,а самата клапа остава в някакво положение.
- VWPASSATGL
- Мнения: 320
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBDC 2009
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B3 парно - проблем
Колеги,
какво имате предвид под "виж си клапите как са" и "имаш проблем с клапите/дунапрена"? Не съм много наясно с устройството на парното и въздуховодите на Б3/Б4, но ако има проблем с клапите при коли с климатик/климатроник, лятото пак ще духа смесено топло и студено и ефекта на охлаждане ще е минимален! Пак казвам не съм много запознат с устройството, но мисля логично. И при мен има хвърчащ дунапрен при 4-та степен на мотора, парното ми е сравнително добро но не е силно както се предполага за модела. Имам АГУ може и да има значение, лятото климатикък си прави 4 градуса на духалките. Та какво точно става като се изрони дунапрена и се разхвърчи в купето - смесва студен въздух с топъл... или нещо друго? Ако приемем, че просто не разпределя правилно топлото по въздуховодите, реално топлината ще отива някъде в купето и пак ще е жега! И на последно място остава въпросът показателно ли е добрата работата на климатик/климатроник лятото?
Поздрави!
какво имате предвид под "виж си клапите как са" и "имаш проблем с клапите/дунапрена"? Не съм много наясно с устройството на парното и въздуховодите на Б3/Б4, но ако има проблем с клапите при коли с климатик/климатроник, лятото пак ще духа смесено топло и студено и ефекта на охлаждане ще е минимален! Пак казвам не съм много запознат с устройството, но мисля логично. И при мен има хвърчащ дунапрен при 4-та степен на мотора, парното ми е сравнително добро но не е силно както се предполага за модела. Имам АГУ може и да има значение, лятото климатикък си прави 4 градуса на духалките. Та какво точно става като се изрони дунапрена и се разхвърчи в купето - смесва студен въздух с топъл... или нещо друго? Ако приемем, че просто не разпределя правилно топлото по въздуховодите, реално топлината ще отива някъде в купето и пак ще е жега! И на последно място остава въпросът показателно ли е добрата работата на климатик/климатроник лятото?
Поздрави!
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B3 парно - проблем
Както ис забелязал,липсата на дунапрен винаги води до липса на топло.Така е,въздуха е явно като тока и търси най-лесния път,а радиатора е един вид съпротивление.Даже и клапата да е затворена,има ли дупки/липса на дунапрен/пак минава студеното от там и толкоз.
- VWPASSATGL
- Мнения: 320
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBDC 2009
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B3 парно - проблем
Това е ясно но прочети пак какво друго написах! Това със смесването на топло и студено не се ли получава и лятото на климатик/климатроник? При мен не се получава, а съм сигурен, че дунапрена по клапите не е наред. И още нещо по темата, дори да предположим, че "влиза" студено и се смесва с топлото, като затворя клапата за входящ въздух промяна няма никаква! Та какво "меси" и как го "меси" не става никак ясно! Не, че е лошо да облепим клапите с лепенки и фолио но има ли ефект и смисъл?
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B3 парно - проблем
Явно ти не четеш.Нищо не меси,различни са пътищата на въздуха -през радиатора и встрани от него.И да затвориш клапата,моторчето не е зад радиаторчето,а на въздуховода,та пътя на въздуха си остава встрани от радиатора на парното.Във въздуховода всъщност е и изпаритела на климатика,затова въздуха си се изстудява.
Последна промяна от Iezekil на Пон 30 ное 2015 21:40, променено общо 1 път.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12127
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat B3 парно - проблем
Грешни са ти размислите, студения въздух който влиза без значение дали е отвън или вътре от купето, той си е студен върви по правия ръкав с по малкото съпротивление. За да го прекараш през радиаторчето за да стопли затваряш правия ръкав с клапата и караш студения въздух да направи обиколка започваща с ъгъл от почти 90 градуса през радиаторчето. Та когато го няма дунапрена на клапата а са се отворили ония ми ти 12 дупки, въздуха си минава направо без никакъв опит да мине през радиатора за да се стоплиVWPASSATGL написа:Това е ясно но прочети пак какво друго написах! Това със смесването на топло и студено не се ли получава и лятото на климатик/климатроник? При мен не се получава, а съм сигурен, че дунапрена по клапите не е наред. И още нещо по темата, дори да предположим, че "влиза" студено и се смесва с топлото, като затворя клапата за входящ въздух промяна няма никаква! Та какво "меси" и как го "меси" не става никак ясно! Не, че е лошо да облепим клапите с лепенки и фолио но има ли ефект и смисъл?
- VWPASSATGL
- Мнения: 320
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBDC 2009
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B3 парно - проблем
К.Одаджийски написа:Грешни са ти размислите, студения въздух който влиза без значение дали е отвън или вътре от купето, той си е студен върви по правия ръкав с по малкото съпротивление. За да го прекараш през радиаторчето за да стопли затваряш правия ръкав с клапата и караш студения въздух да направи обиколка започваща с ъгъл от почти 90 градуса през радиаторчето. Та когато го няма дунапрена на клапата а са се отворили ония ми ти 12 дупки, въздуха си минава направо без никакъв опит да мине през радиатора за да се стоплиVWPASSATGL написа:Това е ясно но прочети пак какво друго написах! Това със смесването на топло и студено не се ли получава и лятото на климатик/климатроник? При мен не се получава, а съм сигурен, че дунапрена по клапите не е наред. И още нещо по темата, дори да предположим, че "влиза" студено и се смесва с топлото, като затворя клапата за входящ въздух промяна няма никаква! Та какво "меси" и как го "меси" не става никак ясно! Не, че е лошо да облепим клапите с лепенки и фолио но има ли ефект и смисъл?
С това започнах
Не съм много наясно с устройството на парното и въздуховодите на Б3/Б4, но ако има проблем с клапите при коли с климатик/климатроник, лятото пак ще духа смесено топло и студено и ефекта на охлаждане ще е минимален!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: vladtod® и 92 госта