Passat B3 парно - проблем

Техническа и сервизна информация за Passat
петкан
Мнения: 1
Регистриран на: Чет 26 ное 2009 21:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: Парно - Passat B3 - проблем

Мнениеот петкан » Сря 04 яну 2012 18:41


Колеги,някой може ли да ми даде координатите на човек в София ,който се занимава с ремонт на клапите на парното .




petiop
Мнения: 207
Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:12
Автомобил: Пасат
Двигател: AVF 2003г 4х4
Местоположение: софия

Re: Парно - Passat B3 - проблем

Мнениеот petiop » Пет 09 мар 2012 13:09


viewtopic.php?f=13&t=44549
Стефан - mobile: 0895 428 161 :beer


rrooccoo
Мнения: 128
Регистриран на: Нед 02 яну 2011 14:07
Автомобил: пасат б4 и пасат б7
Двигател: абс 1994г и CFFB 2014г
Местоположение: VARNA

Re: Парно - Passat B3 - проблем

Мнениеот rrooccoo » Съб 12 сеп 2015 19:12


колеги някой от Варна занимава ли се с тези маниполации,че и аз го имам същия проблем?


kokosan7778
Мнения: 1
Регистриран на: Сря 04 ное 2015 18:21
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B3 парно - проблем

Мнениеот kokosan7778 » Сря 04 ное 2015 19:02


Здравейте колеги. Не знам дали уцелих темата но ето го и проблемът ми значи:
колата е passat b3 92g. 90hp. 1.8 mono
и НЯМА ПАРНО :( значи направих всичко което прочетах из форума
Смъквах таблото сменях радиатора на парното,облепях клапите, промих системата 5 пъти с вода,смених и термостат и там я промих още 4
сега колата загрява заковава си към 86-88 градуса и не мърда но парно пак няма.
вентилатора си работи добре духа много силно и всичко останало работи добре маркучите от големия радиатор при затворен кръг горния горещ долния студен маркучите от изпарителя също горещи маркучът влизащ и излизащ в радиатора за парното също са горещи( сътоветно трябва да духа топло)но пак не духа
П.П. смених и датчика на големия радиатор и смъкнах жабката зада жидя жилото на клапата да не е разкачено но не е и парно все още няма .... незнам вече направо пълна мистерия от какво може да е МОЛЯ АКО НЯКОИ ИМА РЕШЕНИЕ ДА СПОДЕЛИ !! ОТЧАЯН СЪМ !!


Потребителски аватар
Pet_rov
Мнения: 4492
Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
Автомобил: Passat Variant B4
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Шумен

Re: Passat B3 парно - проблем

Мнениеот Pet_rov » Чет 05 ное 2015 11:09


Според мен, ако маркучите на радиаторчето на парното са еднакво горещи, това означава, че самото радиаторче прави байпас. Да не си уцелил радиатор-менте? Би трябвало ако радиаторчето работи коректно, входящият да е горещ, а изходящия по-студен.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Passat B3 парно - проблем

Мнениеот Iezekil » Пет 06 ное 2015 22:00


:th_up ако ти се занимава пак,смъквай въздуховода и през клапата бръкни и опипай радиатора на загряла кола,за да си сигурен,че е тойй.


5pet
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 09 ное 2015 14:22
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B3 парно - проблем

Мнениеот 5pet » Сря 18 ное 2015 12:22


Клапите как са?


Потребителски аватар
Pet_rov
Мнения: 4492
Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
Автомобил: Passat Variant B4
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Шумен

Re: Passat B3 парно - проблем

Мнениеот Pet_rov » Сря 18 ное 2015 13:00


Колегата е написал, че е облепял клапите.


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B3 парно - проблем

Мнениеот i.e.i » Сря 18 ное 2015 14:56


Чупи се "ушето"(оста която движи клапата),жилото и оста се движат,а самата клапа остава в някакво положение.


Потребителски аватар
VWPASSATGL
Мнения: 320
Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: CBDC 2009
Местоположение: Габрово

Re: Passat B3 парно - проблем

Мнениеот VWPASSATGL » Пон 30 ное 2015 13:34


Колеги,
какво имате предвид под "виж си клапите как са" и "имаш проблем с клапите/дунапрена"? Не съм много наясно с устройството на парното и въздуховодите на Б3/Б4, но ако има проблем с клапите при коли с климатик/климатроник, лятото пак ще духа смесено топло и студено и ефекта на охлаждане ще е минимален! Пак казвам не съм много запознат с устройството, но мисля логично. И при мен има хвърчащ дунапрен при 4-та степен на мотора, парното ми е сравнително добро но не е силно както се предполага за модела. Имам АГУ може и да има значение, лятото климатикък си прави 4 градуса на духалките. Та какво точно става като се изрони дунапрена и се разхвърчи в купето - смесва студен въздух с топъл... или нещо друго? Ако приемем, че просто не разпределя правилно топлото по въздуховодите, реално топлината ще отива някъде в купето и пак ще е жега! И на последно място остава въпросът показателно ли е добрата работата на климатик/климатроник лятото?

Поздрави!


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Passat B3 парно - проблем

Мнениеот Iezekil » Пон 30 ное 2015 21:21


Както ис забелязал,липсата на дунапрен винаги води до липса на топло.Така е,въздуха е явно като тока и търси най-лесния път,а радиатора е един вид съпротивление.Даже и клапата да е затворена,има ли дупки/липса на дунапрен/пак минава студеното от там и толкоз.


Потребителски аватар
VWPASSATGL
Мнения: 320
Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: CBDC 2009
Местоположение: Габрово

Re: Passat B3 парно - проблем

Мнениеот VWPASSATGL » Пон 30 ное 2015 21:33


Това е ясно но прочети пак какво друго написах! Това със смесването на топло и студено не се ли получава и лятото на климатик/климатроник? При мен не се получава, а съм сигурен, че дунапрена по клапите не е наред. И още нещо по темата, дори да предположим, че "влиза" студено и се смесва с топлото, като затворя клапата за входящ въздух промяна няма никаква! Та какво "меси" и как го "меси" не става никак ясно! Не, че е лошо да облепим клапите с лепенки и фолио но има ли ефект и смисъл?


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Passat B3 парно - проблем

Мнениеот Iezekil » Пон 30 ное 2015 21:39


Явно ти не четеш.Нищо не меси,различни са пътищата на въздуха -през радиатора и встрани от него.И да затвориш клапата,моторчето не е зад радиаторчето,а на въздуховода,та пътя на въздуха си остава встрани от радиатора на парното.Във въздуховода всъщност е и изпаритела на климатика,затова въздуха си се изстудява.

Последна промяна от Iezekil на Пон 30 ное 2015 21:40, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12127
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Passat B3 парно - проблем

Мнениеот К.Одаджийски » Пон 30 ное 2015 21:40


VWPASSATGL написа:Това е ясно но прочети пак какво друго написах! Това със смесването на топло и студено не се ли получава и лятото на климатик/климатроник? При мен не се получава, а съм сигурен, че дунапрена по клапите не е наред. И още нещо по темата, дори да предположим, че "влиза" студено и се смесва с топлото, като затворя клапата за входящ въздух промяна няма никаква! Та какво "меси" и как го "меси" не става никак ясно! Не, че е лошо да облепим клапите с лепенки и фолио но има ли ефект и смисъл?
Грешни са ти размислите, студения въздух който влиза без значение дали е отвън или вътре от купето, той си е студен върви по правия ръкав с по малкото съпротивление. За да го прекараш през радиаторчето за да стопли затваряш правия ръкав с клапата и караш студения въздух да направи обиколка започваща с ъгъл от почти 90 градуса през радиаторчето. Та когато го няма дунапрена на клапата а са се отворили ония ми ти 12 дупки, въздуха си минава направо без никакъв опит да мине през радиатора за да се стопли


Потребителски аватар
VWPASSATGL
Мнения: 320
Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: CBDC 2009
Местоположение: Габрово

Re: Passat B3 парно - проблем

Мнениеот VWPASSATGL » Пон 30 ное 2015 22:01


К.Одаджийски написа:
VWPASSATGL написа:Това е ясно но прочети пак какво друго написах! Това със смесването на топло и студено не се ли получава и лятото на климатик/климатроник? При мен не се получава, а съм сигурен, че дунапрена по клапите не е наред. И още нещо по темата, дори да предположим, че "влиза" студено и се смесва с топлото, като затворя клапата за входящ въздух промяна няма никаква! Та какво "меси" и как го "меси" не става никак ясно! Не, че е лошо да облепим клапите с лепенки и фолио но има ли ефект и смисъл?
Грешни са ти размислите, студения въздух който влиза без значение дали е отвън или вътре от купето, той си е студен върви по правия ръкав с по малкото съпротивление. За да го прекараш през радиаторчето за да стопли затваряш правия ръкав с клапата и караш студения въздух да направи обиколка започваща с ъгъл от почти 90 градуса през радиаторчето. Та когато го няма дунапрена на клапата а са се отворили ония ми ти 12 дупки, въздуха си минава направо без никакъв опит да мине през радиатора за да се стопли


С това започнах
Не съм много наясно с устройството на парното и въздуховодите на Б3/Б4, но ако има проблем с клапите при коли с климатик/климатроник, лятото пак ще духа смесено топло и студено и ефекта на охлаждане ще е минимален!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта