VW Passat b5 дизел 1.9 тди и да е 4x4

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
Bad_Boy
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 20 ное 2015 19:23
Автомобил:
Двигател:

VW Passat b5 дизел 1.9 тди и да е 4x4

Мнениеот Bad_Boy » Нед 22 ное 2015 17:51


Здравейте.Мисля да си купувам VW Passat b5.Искам да е дизел 1.9 тди и да е 4x4 но незнам кое е по добро.Syncro или 4Motion.Кажете на кое е по евтина подръжката и кое е по надежно.




Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2303
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW Passat b5 дизел 1.9 тди и да е 4x4

Мнениеот w_smith » Нед 22 ное 2015 19:29


Едно и също е. Просто са сменили търговското наименование.


Потребителски аватар
Bad_Boy
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 20 ное 2015 19:23
Автомобил:
Двигател:

Re: VW Passat b5 дизел 1.9 тди и да е 4x4

Мнениеот Bad_Boy » Нед 22 ное 2015 21:29


Аха защото на мен ми казаха че има разлика


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8983
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: VW Passat b5 дизел 1.9 тди и да е 4x4

Мнениеот samo_pechka » Нед 22 ное 2015 22:46


Копирам един отговор от мое питане преди повече от три години :
sashot написа:
samo_pechka написа:Днес гледах една лимузина Пасат Б5 1.9 тди 110 катъра.Това което ме изненада беше надписа отзад -SYNCRO? Не трябва ли да е 4MOTION надписа? В смисъл останах във впечатление ,че Б5 е само с торсен независимо дали лимо или комбара!Или надписа е показание че колата е двойноприводна ,а изпълнението си е винаги торсен или.. ?Нещо не намирам кола дето да ме грабне :cry: аВдитата А4 куатро 1.9 тди с роторна ГНП дето са и те ли са само с торсен :roll: ,че да гледам и оттях...Бе ще излезе нещо..то сега коли бол,ама читави от тези години...малко трудна мисия!


Пълноприводните Пасат Б5 и Б5.5 са само с Торсен. 4 моушън и Синхро са само търговски названия, означаващи, че колата е 4х4 и нямат нищо общо с конкретната система за пълен привод.
Например, пълноприводния Пасат Б4, който е с вискомуфа се означава със Синхро, както и ранните модели на Б5, който е с Торсен. По-късно означението 4 Моушън се използва както за Б5 и Б5.5, които са с Торсен, така и за Б6/7, които са с Халдекс.

Колкото за спора, коя система Халдекс или Торсен е по-добра, считам го за безмислен, ако не се дефинира точно кои са критериите за "добро" и "недобро". Фактът, че и двете, продължават успешно да се използват в автоиндустрията, означава че всяка една от тях има своите предимства и недостатъци, които се проявяват в различни ситуации.

Останaл съм с впечатление, че ФВ продължават да произвеждат автомобили с Торсен. Моделът се казва "Фаетон". Ауди продължава да използва Торсен системата в A/S 4, 6, 8.

Склонен съм да приема мнението на колегата, твърдящ че отказът на ФВ да използва Торсен в масовите си модели се дължи преди всичко на желанието на ВАГ да избегне вътрешнокорпоративната конкуренция.

Колкото до ограничението за използване на Торсен при големи въртящи моменти, моля колегата да направи справка за характеристиките на двигателите на ВАГ с обем 4 и повече литра, използвани в настоящите модели на А8 Куатро например.



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта