


VW Passat b5 дизел 1.9 тди и да е 4x4
VW Passat b5 дизел 1.9 тди и да е 4x4
Здравейте.Мисля да си купувам VW Passat b5.Искам да е дизел 1.9 тди и да е 4x4 но незнам кое е по добро.Syncro или 4Motion.Кажете на кое е по евтина подръжката и кое е по надежно.
- w_smith
- Мнения: 2303
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Passat b5 дизел 1.9 тди и да е 4x4
Едно и също е. Просто са сменили търговското наименование.
- samo_pechka
- Мнения: 8983
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: VW Passat b5 дизел 1.9 тди и да е 4x4
Копирам един отговор от мое питане преди повече от три години :
sashot написа:samo_pechka написа:Днес гледах една лимузина Пасат Б5 1.9 тди 110 катъра.Това което ме изненада беше надписа отзад -SYNCRO? Не трябва ли да е 4MOTION надписа? В смисъл останах във впечатление ,че Б5 е само с торсен независимо дали лимо или комбара!Или надписа е показание че колата е двойноприводна ,а изпълнението си е винаги торсен или.. ?Нещо не намирам кола дето да ме грабне: аВдитата А4 куатро 1.9 тди с роторна ГНП дето са и те ли са само с торсен :roll: ,че да гледам и оттях...Бе ще излезе нещо..то сега коли бол,ама читави от тези години...малко трудна мисия!
Пълноприводните Пасат Б5 и Б5.5 са само с Торсен. 4 моушън и Синхро са само търговски названия, означаващи, че колата е 4х4 и нямат нищо общо с конкретната система за пълен привод.
Например, пълноприводния Пасат Б4, който е с вискомуфа се означава със Синхро, както и ранните модели на Б5, който е с Торсен. По-късно означението 4 Моушън се използва както за Б5 и Б5.5, които са с Торсен, така и за Б6/7, които са с Халдекс.
Колкото за спора, коя система Халдекс или Торсен е по-добра, считам го за безмислен, ако не се дефинира точно кои са критериите за "добро" и "недобро". Фактът, че и двете, продължават успешно да се използват в автоиндустрията, означава че всяка една от тях има своите предимства и недостатъци, които се проявяват в различни ситуации.
Останaл съм с впечатление, че ФВ продължават да произвеждат автомобили с Торсен. Моделът се казва "Фаетон". Ауди продължава да използва Торсен системата в A/S 4, 6, 8.
Склонен съм да приема мнението на колегата, твърдящ че отказът на ФВ да използва Торсен в масовите си модели се дължи преди всичко на желанието на ВАГ да избегне вътрешнокорпоративната конкуренция.
Колкото до ограничението за използване на Торсен при големи въртящи моменти, моля колегата да направи справка за характеристиките на двигателите на ВАГ с обем 4 и повече литра, използвани в настоящите модели на А8 Куатро например.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта