поло 6n2 1.4 16V 75к.с. 2001 много трудно студено палене

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
vando25
Мнения: 7
Регистриран на: Нед 22 ное 2015 8:42
Автомобил: Wv Polo 6n2
Двигател: 2001
Местоположение: Сливен

поло 6n2 1.4 16V 75к.с. 2001 много трудно студено палене

Мнениеот vando25 » Нед 22 ное 2015 11:32


Здравейте колеги. Проблемът ми е следния- когато е студена колата пали трудно, въртя по 3-4 пъти докато запали. На първото и второто въртене само върти здраво и нищо. На третото се опитва да запали(с помпене на газта) и изгасва. И на четвъртия път вече си пали и всичко е наред. Нормални обороти 1200 и постепенно си падат до 900.Като е загряла си пали от раз.
Вече ходих на 3 сервиза на които
-проверено - свещи,кабели, бобина,датчик на коляновия вал,бензиновата помпа,ламбда сонда- всичко е наред
-Сменено -почистване на инжекторите с ултразвук, горивен филтър.температурен датчик,ремонт на стартера(щото от токова въртене взе да издава багажа),нов акумулатор
Подобрение-абсолютно никакво. Какво още да и проверяват кажете?




Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: поло 6n2 1.4 16V 75к.с. 2001 много трудно студено пале

Мнениеот freelancer » Нед 22 ное 2015 19:55


Ами остава да провериш главното реле, при мен е 410, казват им "умни", свали го и виж дали са нагорели крачетата. Обърни внимание и какви грешки ти дава компа, това също е важно, даже е най-важното. :c020


vando25
Мнения: 7
Регистриран на: Нед 22 ное 2015 8:42
Автомобил: Wv Polo 6n2
Двигател: 2001
Местоположение: Сливен

Re: поло 6n2 1.4 16V 75к.с. 2001 много трудно студено пале

Мнениеот vando25 » Пон 23 ное 2015 10:38


Благодаря за съвета,но с релето (и при мен е 410) всичко изглежда наред. Като го сложих отново и се чу помпата,както като отворя шофйорската врата. А на компа нямам никакви грешки и в сервизите като ми правят диагностика няма грешки. Даже последния ми каза да потърся някой с оригинален софтуер за този модел и там вече щяло да покаже.
Или да я закарам на някой който се занимава с ел.инсталациите на колите?
И забравих да кажа,че пред нас е леко надолнище и дам на контакт , после дам втора или трета и двигателя му трябва да превърти само 2-3 пъти ,после въртя ключа и пали. Иначе от място голямо въртене пада докато запали. Колкото по студено е времето толкова по трудно. Утре ще стане -2 градуса и не мога я запали.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: поло 6n2 1.4 16V 75к.с. 2001 много трудно студено пале

Мнениеот freelancer » Пон 23 ное 2015 13:59


Регулатора на налягането на горивото гледал ли си го, дали не изпуска във всмукателя след престой?
Компресия мерена ли е?
Това да не дава грешка никаква и да не може да запали е определено нещо, което не се следи от компа.
Налягане на горивото мерено ли е, на студен двигател?
Как разбраха, че помпата е в ред? Гледаха ли я какво налягане дава, с вакуума и без вакуума?
Ами търси човек, който разбира, май всички чакат на софтуера да им каже какъв е проблема. :icon_lol
Не е проблема в софтуера, а в зад-софтуерното устройство. :icon_lol
И да ти кажа честно повечето сервизи, ако не могат да изкарат лесни пари, въобще не се занимават с коли, като нашите, поне аз имам такива впечатления. Факт е, че повечето "мастори" не могат да работят даже и с мултицета, попадал съм и на такива, така, че не се доверявай на това, така наречено "проверено". :c020


vando25
Мнения: 7
Регистриран на: Нед 22 ное 2015 8:42
Автомобил: Wv Polo 6n2
Двигател: 2001
Местоположение: Сливен

Re: поло 6n2 1.4 16V 75к.с. 2001 много трудно студено пале

Мнениеот vando25 » Пон 23 ное 2015 22:51


Виж,аз нищо не съм гледал,защото и нищо не разбирам,ама и ти си прав че и "майсторите" в сервизите толкова разбират или не им се занимава,ако е нещо по-специфично.
Щото се изчерпаха основните причини и накрая почнаха да ми казват "нищо и няма на колата,не е приятно че трудно пали ,ама карай си я така". Техните коли дали си ги карат така? А аз съм с 200 лева назад,проблема си стои и не искам да търся все да я оставям нанадолнище,и да се чудя утре дали ще запали.
А компресията не е мерена и един приятел също ми каза да отида да я видят.
Четох малко и за твоите проблеми. Моят сигурно ти се вижда нищо работа :smile
А иначе съм си много доволен от колата във всяко едно отношение,ама пусто палене.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: поло 6n2 1.4 16V 75к.с. 2001 много трудно студено пале

Мнениеот freelancer » Вто 24 ное 2015 8:51


Ангренажния ремък предполагам си го сменил, предполагам, че е зацепен правилно? Водната помпа също се сменя. Ако не е зацепен правилно ангренажа по принцип дава грешка за датчика на коляновия вал! Това също е причина да не пали.
Сутрин, когато отвориш вратата чуваш ли помпата и как изщраква релето? Я пробвай преди да запалиш да даваш на контакт, докато спре да се чува помпата, да видим какво ще стане?
Другия вариант е да я закараш при хора, които наистина разбират и ще ти свършат работа, виж във форума! Има много добри механици в София и Пловдив. По евтино излиза да се поразходиш малко, отколкото да се мъчиш при някой некадърник и да се набуташ една камара пари и пак да си тръгнеш с проблема! Това чувство ми е познато до болка. :c020

Колкото за моя проблем, наистина е много странен, може и да е елементарен, но за сега не е решен напълно, явно нещо изпускам, въпреки, че се образовах доста за двигателя.
Много неща съм правил и сменил, а парите вече не ги броя. :icon_lol
Интересното е, че моята винаги пали от първият път, с изключение на един кратък период, когато само въртеше и не палеше!
Това за кратко. Тогава забелязах, че ако изчакам да изгасне чека си пали без проблем.


rumen59
Мнения: 56
Регистриран на: Пон 21 мар 2011 21:57
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AKL
Местоположение: Пазарджик

Re: поло 6n2 1.4 16V 75к.с. 2001 много трудно студено пале

Мнениеот rumen59 » Вто 24 ное 2015 10:42


vando25 написа:Здравейте колеги. Проблемът ми е следния- когато е студена колата пали трудно, въртя по 3-4 пъти докато запали. На първото и второто въртене само върти здраво и нищо. На третото се опитва да запали(с помпене на газта) и изгасва. И на четвъртия път вече си пали и всичко е наред. Нормални обороти 1200 и постепенно си падат до 900.Като е загряла си пали от раз.
Вече ходих на 3 сервиза на които
-проверено - свещи,кабели, бобина,датчик на коляновия вал,бензиновата помпа,ламбда сонда- всичко е наред
-Сменено -почистване на инжекторите с ултразвук, горивен филтър.температурен датчик,ремонт на стартера(щото от токова въртене взе да издава багажа),нов акумулатор
Подобрение-абсолютно никакво. Какво още да и проверяват кажете?


Не съм сигурен при този двигател дали е така ,но при 1,6 -100 к.с.същия проблем се решава със смяна на О пръстените.Просто са остаряли и засмуква въздух при студен двигател.
Прикачени файлове
ScreenHunter_01 Nov. 24 10.37.jpg


aragon_nikc
Мнения: 7
Регистриран на: Сря 13 фев 2013 10:45
Автомобил:
Двигател:

Re: поло 6n2 1.4 16V 75к.с. 2001 много трудно студено пале

Мнениеот aragon_nikc » Нед 29 ное 2015 4:43


Има един датчик на термостатната кутия който бърка-дава грешна информация (°С ) на компютара и двигатела се чуди кода прави.Взима се датчик за пасат 4 или 5 и се сменя


sebulba1
Мнения: 155
Регистриран на: Нед 22 май 2011 19:43
Автомобил: polo 6n2
Двигател: AHW
Местоположение: sf

Re: поло 6n2 1.4 16V 75к.с. 2001 много трудно студено пале

Мнениеот sebulba1 » Нед 29 ное 2015 9:06


Този датчик се проверява софтуерно.Процедурата е елементарна.

Sent from my Lenovo K920 using Tapatalk


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: поло 6n2 1.4 16V 75к.с. 2001 много трудно студено пале

Мнениеот freelancer » Пон 30 ное 2015 8:06


Коелги, май не сте забелязали, че този датчик е сменен, колегата е сменил температурния датчик с нов и пак не пали.
От "О"- пръстените да не пали, не съм чувал. Според мен е абсурд да не запали, ако и идва повече въздуха. Ако влиза повече въздух, ще пали и ще гасне.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 122 госта