Здравейте колеги. Проблемът ми е следния- когато е студена колата пали трудно, въртя по 3-4 пъти докато запали. На първото и второто въртене само върти здраво и нищо. На третото се опитва да запали(с помпене на газта) и изгасва. И на четвъртия път вече си пали и всичко е наред. Нормални обороти 1200 и постепенно си падат до 900.Като е загряла си пали от раз.
Вече ходих на 3 сервиза на които
-проверено - свещи,кабели, бобина,датчик на коляновия вал,бензиновата помпа,ламбда сонда- всичко е наред
-Сменено -почистване на инжекторите с ултразвук, горивен филтър.температурен датчик,ремонт на стартера(щото от токова въртене взе да издава багажа),нов акумулатор
Подобрение-абсолютно никакво. Какво още да и проверяват кажете?
поло 6n2 1.4 16V 75к.с. 2001 много трудно студено палене
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: поло 6n2 1.4 16V 75к.с. 2001 много трудно студено пале
Ами остава да провериш главното реле, при мен е 410, казват им "умни", свали го и виж дали са нагорели крачетата. Обърни внимание и какви грешки ти дава компа, това също е важно, даже е най-важното. 

-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Нед 22 ное 2015 8:42
- Автомобил: Wv Polo 6n2
- Двигател: 2001
- Местоположение: Сливен
Re: поло 6n2 1.4 16V 75к.с. 2001 много трудно студено пале
Благодаря за съвета,но с релето (и при мен е 410) всичко изглежда наред. Като го сложих отново и се чу помпата,както като отворя шофйорската врата. А на компа нямам никакви грешки и в сервизите като ми правят диагностика няма грешки. Даже последния ми каза да потърся някой с оригинален софтуер за този модел и там вече щяло да покаже.
Или да я закарам на някой който се занимава с ел.инсталациите на колите?
И забравих да кажа,че пред нас е леко надолнище и дам на контакт , после дам втора или трета и двигателя му трябва да превърти само 2-3 пъти ,после въртя ключа и пали. Иначе от място голямо въртене пада докато запали. Колкото по студено е времето толкова по трудно. Утре ще стане -2 градуса и не мога я запали.
Или да я закарам на някой който се занимава с ел.инсталациите на колите?
И забравих да кажа,че пред нас е леко надолнище и дам на контакт , после дам втора или трета и двигателя му трябва да превърти само 2-3 пъти ,после въртя ключа и пали. Иначе от място голямо въртене пада докато запали. Колкото по студено е времето толкова по трудно. Утре ще стане -2 градуса и не мога я запали.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: поло 6n2 1.4 16V 75к.с. 2001 много трудно студено пале
Регулатора на налягането на горивото гледал ли си го, дали не изпуска във всмукателя след престой?
Компресия мерена ли е?
Това да не дава грешка никаква и да не може да запали е определено нещо, което не се следи от компа.
Налягане на горивото мерено ли е, на студен двигател?
Как разбраха, че помпата е в ред? Гледаха ли я какво налягане дава, с вакуума и без вакуума?
Ами търси човек, който разбира, май всички чакат на софтуера да им каже какъв е проблема.
Не е проблема в софтуера, а в зад-софтуерното устройство.
И да ти кажа честно повечето сервизи, ако не могат да изкарат лесни пари, въобще не се занимават с коли, като нашите, поне аз имам такива впечатления. Факт е, че повечето "мастори" не могат да работят даже и с мултицета, попадал съм и на такива, така, че не се доверявай на това, така наречено "проверено".
Компресия мерена ли е?
Това да не дава грешка никаква и да не може да запали е определено нещо, което не се следи от компа.
Налягане на горивото мерено ли е, на студен двигател?
Как разбраха, че помпата е в ред? Гледаха ли я какво налягане дава, с вакуума и без вакуума?
Ами търси човек, който разбира, май всички чакат на софтуера да им каже какъв е проблема.

Не е проблема в софтуера, а в зад-софтуерното устройство.

И да ти кажа честно повечето сервизи, ако не могат да изкарат лесни пари, въобще не се занимават с коли, като нашите, поне аз имам такива впечатления. Факт е, че повечето "мастори" не могат да работят даже и с мултицета, попадал съм и на такива, така, че не се доверявай на това, така наречено "проверено".

-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Нед 22 ное 2015 8:42
- Автомобил: Wv Polo 6n2
- Двигател: 2001
- Местоположение: Сливен
Re: поло 6n2 1.4 16V 75к.с. 2001 много трудно студено пале
Виж,аз нищо не съм гледал,защото и нищо не разбирам,ама и ти си прав че и "майсторите" в сервизите толкова разбират или не им се занимава,ако е нещо по-специфично.
Щото се изчерпаха основните причини и накрая почнаха да ми казват "нищо и няма на колата,не е приятно че трудно пали ,ама карай си я така". Техните коли дали си ги карат така? А аз съм с 200 лева назад,проблема си стои и не искам да търся все да я оставям нанадолнище,и да се чудя утре дали ще запали.
А компресията не е мерена и един приятел също ми каза да отида да я видят.
Четох малко и за твоите проблеми. Моят сигурно ти се вижда нищо работа
А иначе съм си много доволен от колата във всяко едно отношение,ама пусто палене.
Щото се изчерпаха основните причини и накрая почнаха да ми казват "нищо и няма на колата,не е приятно че трудно пали ,ама карай си я така". Техните коли дали си ги карат така? А аз съм с 200 лева назад,проблема си стои и не искам да търся все да я оставям нанадолнище,и да се чудя утре дали ще запали.
А компресията не е мерена и един приятел също ми каза да отида да я видят.
Четох малко и за твоите проблеми. Моят сигурно ти се вижда нищо работа

А иначе съм си много доволен от колата във всяко едно отношение,ама пусто палене.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: поло 6n2 1.4 16V 75к.с. 2001 много трудно студено пале
Ангренажния ремък предполагам си го сменил, предполагам, че е зацепен правилно? Водната помпа също се сменя. Ако не е зацепен правилно ангренажа по принцип дава грешка за датчика на коляновия вал! Това също е причина да не пали.
Сутрин, когато отвориш вратата чуваш ли помпата и как изщраква релето? Я пробвай преди да запалиш да даваш на контакт, докато спре да се чува помпата, да видим какво ще стане?
Другия вариант е да я закараш при хора, които наистина разбират и ще ти свършат работа, виж във форума! Има много добри механици в София и Пловдив. По евтино излиза да се поразходиш малко, отколкото да се мъчиш при някой некадърник и да се набуташ една камара пари и пак да си тръгнеш с проблема! Това чувство ми е познато до болка.
Колкото за моя проблем, наистина е много странен, може и да е елементарен, но за сега не е решен напълно, явно нещо изпускам, въпреки, че се образовах доста за двигателя.
Много неща съм правил и сменил, а парите вече не ги броя.
Интересното е, че моята винаги пали от първият път, с изключение на един кратък период, когато само въртеше и не палеше!
Това за кратко. Тогава забелязах, че ако изчакам да изгасне чека си пали без проблем.
Сутрин, когато отвориш вратата чуваш ли помпата и как изщраква релето? Я пробвай преди да запалиш да даваш на контакт, докато спре да се чува помпата, да видим какво ще стане?
Другия вариант е да я закараш при хора, които наистина разбират и ще ти свършат работа, виж във форума! Има много добри механици в София и Пловдив. По евтино излиза да се поразходиш малко, отколкото да се мъчиш при някой некадърник и да се набуташ една камара пари и пак да си тръгнеш с проблема! Това чувство ми е познато до болка.

Колкото за моя проблем, наистина е много странен, може и да е елементарен, но за сега не е решен напълно, явно нещо изпускам, въпреки, че се образовах доста за двигателя.
Много неща съм правил и сменил, а парите вече не ги броя.

Интересното е, че моята винаги пали от първият път, с изключение на един кратък период, когато само въртеше и не палеше!
Това за кратко. Тогава забелязах, че ако изчакам да изгасне чека си пали без проблем.
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Пон 21 мар 2011 21:57
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Пазарджик
Re: поло 6n2 1.4 16V 75к.с. 2001 много трудно студено пале
vando25 написа:Здравейте колеги. Проблемът ми е следния- когато е студена колата пали трудно, въртя по 3-4 пъти докато запали. На първото и второто въртене само върти здраво и нищо. На третото се опитва да запали(с помпене на газта) и изгасва. И на четвъртия път вече си пали и всичко е наред. Нормални обороти 1200 и постепенно си падат до 900.Като е загряла си пали от раз.
Вече ходих на 3 сервиза на които
-проверено - свещи,кабели, бобина,датчик на коляновия вал,бензиновата помпа,ламбда сонда- всичко е наред
-Сменено -почистване на инжекторите с ултразвук, горивен филтър.температурен датчик,ремонт на стартера(щото от токова въртене взе да издава багажа),нов акумулатор
Подобрение-абсолютно никакво. Какво още да и проверяват кажете?
Не съм сигурен при този двигател дали е така ,но при 1,6 -100 к.с.същия проблем се решава със смяна на О пръстените.Просто са остаряли и засмуква въздух при студен двигател.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Сря 13 фев 2013 10:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: поло 6n2 1.4 16V 75к.с. 2001 много трудно студено пале
Има един датчик на термостатната кутия който бърка-дава грешна информация (°С ) на компютара и двигатела се чуди кода прави.Взима се датчик за пасат 4 или 5 и се сменя
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: Нед 22 май 2011 19:43
- Автомобил: polo 6n2
- Двигател: AHW
- Местоположение: sf
Re: поло 6n2 1.4 16V 75к.с. 2001 много трудно студено пале
Този датчик се проверява софтуерно.Процедурата е елементарна.
Sent from my Lenovo K920 using Tapatalk
Sent from my Lenovo K920 using Tapatalk
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: поло 6n2 1.4 16V 75к.с. 2001 много трудно студено пале
Коелги, май не сте забелязали, че този датчик е сменен, колегата е сменил температурния датчик с нов и пак не пали.
От "О"- пръстените да не пали, не съм чувал. Според мен е абсурд да не запали, ако и идва повече въздуха. Ако влиза повече въздух, ще пали и ще гасне.
От "О"- пръстените да не пали, не съм чувал. Според мен е абсурд да не запали, ако и идва повече въздуха. Ако влиза повече въздух, ще пали и ще гасне.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 120 госта