


пaсaт б5 1.8 aдр бензин гaз проблем със сутрешно пaлене
- stan4o83_1983
- Мнения: 52
- Регистриран на: Вто 31 май 2011 19:57
- Автомобил: vw passat b5
- Двигател: 1.8 adr
- Местоположение: stara zagora
Re: пaсaт б5 1.8 aдр бензин гaз проблем със сутрешно пaлене
Голеги днес откaчих клемaтa нa aкомолaторa и после кото я зaкaчих ,колaтa зaпaли нормaлно.
-
- VW експерт
- Мнения: 13403
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: пaсaт б5 1.8 aдр бензин гaз проблем със сутрешно пaлене
Нещо не е наред с трим-овете.
Виж с VAG COM Long fuel trim и Short fuel trim какви стойности имат.
Колкото по-близо до нула,толкова по-добре.
Виж с VAG COM Long fuel trim и Short fuel trim какви стойности имат.
Колкото по-близо до нула,толкова по-добре.
- ivo_vn
- Мнения: 135
- Регистриран на: Пон 14 май 2012 21:57
- Автомобил: Passat
- Двигател: AVB
- Местоположение: Варна
Re: пaсaт б5 1.8 aдр бензин гaз проблем със сутрешно пaлене
Здравейте, колеги!
Този прословут температурен датчик, има ли някаква връзка с външната температура която показва на климатроника?
Забелязах, че понякога сутрин климатроника дава грешни стойности за външната температура и колата пали по-трудно.
Вчера сутрин температурата на вънка беше 7 градуса, а на климатроника показваше 1.5 градуса. Колата запали с притрисане и нестабилни обороти.. и точно след 10 минути каране температурата от 1.5 скочи на 7 градуса.
Този прословут температурен датчик, има ли някаква връзка с външната температура която показва на климатроника?

Забелязах, че понякога сутрин климатроника дава грешни стойности за външната температура и колата пали по-трудно.
Вчера сутрин температурата на вънка беше 7 градуса, а на климатроника показваше 1.5 градуса. Колата запали с притрисане и нестабилни обороти.. и точно след 10 минути каране температурата от 1.5 скочи на 7 градуса.

- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: пaсaт б5 1.8 aдр бензин гaз проблем със сутрешно пaлене
Не, два различни датчика са.
- iiskrev
- Мнения: 90
- Регистриран на: Вто 14 авг 2007 10:18
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: AXZ
- Местоположение: София
Re: пaсaт б5 1.8 aдр бензин гaз проблем със сутрешно пaлене
Имах същия проблем, само че съм с 1.8Т APU. На студен двигател като запаля и няколко секунди след това гасне. И така може да се повтори 2-3 пъти. Сменях какво ли не: температурни датчици, дебитомер, чистихме дроселова клапа, отпушвахме дюзи (на които нищо им нямаше) и може би още неща за които не се сещам в момента.
Проблема се оказа следния: настройките на газта са ми били за много богата смес. Когато карам компа на колата се адаптира към тази богата смес и няма проблем. Но когато угасите колата компа си пази настройките. Когато обаче се опитите да запалите на студен двигател комп-а е запазил тези високи стойности и прави такава богата смес и на бензина (понеже палите на бензин). Ламбда сондата връща информация на комп-а, че е богата и той се опитва да я намали, но я намаля толкова много, че колата гасне. Както каза колегата по-горе трябва да се видят тримовете на 32-и канал. Но най важното е да идете направо при някой газаджия, който разбира какво прави и да ви направи една по-сносна настройка на газта... и всичко ще се оправи.
П.С. Когато сте махнали клемите на акумулатора комп-а се е ресетнал и е забравил старите настройки (за богата смес) от газта. За това сте нямали проблем.
Проблема се оказа следния: настройките на газта са ми били за много богата смес. Когато карам компа на колата се адаптира към тази богата смес и няма проблем. Но когато угасите колата компа си пази настройките. Когато обаче се опитите да запалите на студен двигател комп-а е запазил тези високи стойности и прави такава богата смес и на бензина (понеже палите на бензин). Ламбда сондата връща информация на комп-а, че е богата и той се опитва да я намали, но я намаля толкова много, че колата гасне. Както каза колегата по-горе трябва да се видят тримовете на 32-и канал. Но най важното е да идете направо при някой газаджия, който разбира какво прави и да ви направи една по-сносна настройка на газта... и всичко ще се оправи.
П.С. Когато сте махнали клемите на акумулатора комп-а се е ресетнал и е забравил старите настройки (за богата смес) от газта. За това сте нямали проблем.
- stan4o83_1983
- Мнения: 52
- Регистриран на: Вто 31 май 2011 19:57
- Автомобил: vw passat b5
- Двигател: 1.8 adr
- Местоположение: stara zagora
Re: пaсaт б5 1.8 aдр бензин гaз проблем със сутрешно пaлене
Втори ден пaли добре.Обaче кaто мине нa гaс ,несе изрязвaхубaво от нaчaло,a се зaмисля зa момент и чaк тогaвa.И неможaх дa рaзберa от мaсленият оптегaч можели дa прaви този проблем.Че се чувa дa трaкa веригaтa.
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 17:56
- Автомобил: Passat B5 2000g
- Двигател: APU
- Местоположение: Sofia
Re: пaсaт б5 1.8 aдр бензин гaз проблем със сутрешно пaлене
iiskrev написа:Имах същия проблем, само че съм с 1.8Т APU. На студен двигател като запаля и няколко секунди след това гасне. И така може да се повтори 2-3 пъти. Сменях какво ли не: температурни датчици, дебитомер, чистихме дроселова клапа, отпушвахме дюзи (на които нищо им нямаше) и може би още неща за които не се сещам в момента.
Проблема се оказа следния: настройките на газта са ми били за много богата смес. Когато карам компа на колата се адаптира към тази богата смес и няма проблем. Но когато угасите колата компа си пази настройките. Когато обаче се опитите да запалите на студен двигател комп-а е запазил тези високи стойности и прави такава богата смес и на бензина (понеже палите на бензин). Ламбда сондата връща информация на комп-а, че е богата и той се опитва да я намали, но я намаля толкова много, че колата гасне. Както каза колегата по-горе трябва да се видят тримовете на 32-и канал. Но най важното е да идете направо при някой газаджия, който разбира какво прави и да ви направи една по-сносна настройка на газта... и всичко ще се оправи.
П.С. Когато сте махнали клемите на акумулатора комп-а се е ресетнал и е забравил старите настройки (за богата смес) от газта. За това сте нямали проблем.
Аз съм със същият двигател 1.8Т APU но прави абсолютно същите мизерии още преди да сложа ГИ.След като го монтираха нещата се влошиха,след настройка е мн. по добре но проблем има.Не мога вече да се боря с него.Смених всичко изброено по горе плюс ланбда сондата и пак нищо.Сутрин чакам две три минути и тогава тръгвам.

- stan4o83_1983
- Мнения: 52
- Регистриран на: Вто 31 май 2011 19:57
- Автомобил: vw passat b5
- Двигател: 1.8 adr
- Местоположение: stara zagora
Re: пaсaт б5 1.8 aдр бензин гaз проблем със сутрешно пaлене
При мен се опрaви.Днес ходих нa гaзaджия и нaистинa беше много богaтa сместa нa гaс от колкото нa бензин.И ми ги нaпрaви еднaкви стоиностите.Зa сегa е много по добре
- iiskrev
- Мнения: 90
- Регистриран на: Вто 14 авг 2007 10:18
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: AXZ
- Местоположение: София
Re: пaсaт б5 1.8 aдр бензин гaз проблем със сутрешно пaлене
БРАВО!!!
Казах, че там е проблема :)
Колегата по-горе също да отиде да му направят настройки и мисля че всичко и при него ще си дойде на мястото.
Казах, че там е проблема :)
Колегата по-горе също да отиде да му направят настройки и мисля че всичко и при него ще си дойде на мястото.
- ivo_vn
- Мнения: 135
- Регистриран на: Пон 14 май 2012 21:57
- Автомобил: Passat
- Двигател: AVB
- Местоположение: Варна
Re: пaсaт б5 1.8 aдр бензин гaз проблем със сутрешно пaлене
Здравейте, колеги!
Някой запознат ли е, какви са нормалните стойности на дебитомера за този мотор от темата?
На ваг-ком стойностите: На място 2.5/3.2 - g/s , в движение на втора макс обороти 84-85 g/s.
Някой запознат ли е, какви са нормалните стойности на дебитомера за този мотор от темата?
На ваг-ком стойностите: На място 2.5/3.2 - g/s , в движение на втора макс обороти 84-85 g/s.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Пешо123 и 26 госта