Jetta 2 1.8 RP 90 к.с 88 г. - Бензинова помпа и Check Engine
- kcars
- Мнения: 245
- Регистриран на: Вто 29 апр 2008 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Jetta 2 1.8 RP 90 к.с 88 г. - Бензинова помпа и Check Engine
Привет,преди ден се сдобих с Фолксваген джетаII 1988 година газ/бензин.Срещам два проблема с автомобила,светещ диод Check engine на таблото /предполагам,че проблема се дължи на газовата уредба /.Колата не работи на бензин не се чува помпа.Под прага /около задна дясна врата/ видях една мега структура с много маркучи.Според мен колата е с две бензинови помпи.Една помпа потопена в резервоара и външна помпа.Моля ако сте срещали подобно животно да споделите малко по вече информация.
Re: Jetta 2 1.8 RP 90 к.с 88 г. - Бензинова помпа и Check En
Здрасти.Аз съм с Голф 2 със същия двигател и има 2 бенз. помпи.Правилно си се ориентирал че едната е в резервоара а другата е под купето.При тази под купето има и бензинов филтър затова кожуха е малко по голям.Едната помпа е подкачваща ,другата е нагнетателнаю/тази под купето/.Ако не чуваш помпите при подаване на контакт значи са заминали.Може да пробваш дали подават бензин като откачиш входящия мъркуч от моното и даваш на контакт.
Чека ти свети защото я караш на газ и ламбда сондата се бърка и от там компа.Не е болка за умиране.
Чека ти свети защото я караш на газ и ламбда сондата се бърка и от там компа.Не е болка за умиране.
- stefan4o
- Мнения: 19315
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Jetta 2 1.8 RP 90 к.с 88 г. - Бензинова помпа и Check En
Може и да не са изгорeли, ами да липсва предпазител/реле или от сорта ел.проблем.
А колкото до чек-лампата - горният колега е казал причината. Можеш да сложиш един ламбда-емулатор и вероятно няма да имаш повече проблеми от това естество, но това би имало смисъл, ако я оправиш да върви на бензин.
А колкото до чек-лампата - горният колега е казал причината. Можеш да сложиш един ламбда-емулатор и вероятно няма да имаш повече проблеми от това естество, но това би имало смисъл, ако я оправиш да върви на бензин.
-
- VW експерт
- Мнения: 13387
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Jetta 2 1.8 RP 90 к.с 88 г. - Бензинова помпа и Check En
RP с две помпи?
- Megasquirt
- Мнения: 322
- Регистриран на: Чет 27 авг 2015 23:25
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Jetta 2 1.8 RP 90 к.с 88 г. - Бензинова помпа и Check En
Естествено не се чуди.
-
- VW експерт
- Мнения: 13387
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Jetta 2 1.8 RP 90 к.с 88 г. - Бензинова помпа и Check En
Megasquirt написа:Естествено не се чуди.
RP не е ли моноинжекция,като ABS?
-
- Мнения: 1456
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
- Автомобил: virgine blue B3
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: Jetta 2 1.8 RP 90 к.с 88 г. - Бензинова помпа и Check En
Да , има и Сеат Толедо с две помпи пак моноинжекция.
-
- VW експерт
- Мнения: 13387
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Jetta 2 1.8 RP 90 к.с 88 г. - Бензинова помпа и Check En
Питам,тъй като преди години карах един GTI с механична инжекция и там беше с две помпи.
После подкарах едно Ауди 80,JN мотор и то беше с механична.
Пасат-а ми беше моно и имаше една помпа в резервоара.
При механичната е ясно защо са две,но при моното се зачудих.
После подкарах едно Ауди 80,JN мотор и то беше с механична.
Пасат-а ми беше моно и имаше една помпа в резервоара.
При механичната е ясно защо са две,но при моното се зачудих.
- kcars
- Мнения: 245
- Регистриран на: Вто 29 апр 2008 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Jetta 2 1.8 RP 90 к.с 88 г. - Бензинова помпа и Check En
До празниците съм доста зает.След това ще се заема с помпите и ще направя подробни снимки за темата.Смятам за резервоара да използвам помпа от 1.8 abs имам такава. Яка работа да са изгорели и двете.Не се чува ни вопъл ни стон от към помпите.Реле имам от голф 3 еднакви са с това на Голф 2.При нормално работеща и изправна помпа трудно гори предпазител, по скоро изгорял бушон е признак за отиваща си помпа
Последна промяна от kcars на Сря 09 дек 2015 21:56, променено общо 1 път.
- Megasquirt
- Мнения: 322
- Регистриран на: Чет 27 авг 2015 23:25
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Jetta 2 1.8 RP 90 к.с 88 г. - Бензинова помпа и Check En
Преди да хващаш мръсната работа, провери предпазителя. Също задъллжително провери и бушона. Не е вярно това, че бушона гори по-лесно от предпазителя.
Провери релето, после направо на конектора на помпите измери има ли напрежение.

Re: Jetta 2 1.8 RP 90 к.с 88 г. - Бензинова помпа и Check En
Megasquirt написа:Преди да хващаш мръсната работа, провери предпазителя. Също задъллжително провери и бушона. Не е вярно това, че бушона гори по-лесно от предпазителя.Провери релето, после направо на конектора на помпите измери има ли напрежение.
бушон и предпазител не е ли едно и също ?
-
- VW експерт
- Мнения: 13387
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Jetta 2 1.8 RP 90 к.с 88 г. - Бензинова помпа и Check En
samara написа:Megasquirt написа:Преди да хващаш мръсната работа, провери предпазителя. Също задъллжително провери и бушона. Не е вярно това, че бушона гори по-лесно от предпазителя.Провери релето, после направо на конектора на помпите измери има ли напрежение.
бушон и предпазител не е ли едно и също ?
Не дръж на тия подробности.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 53 госта