


ТДИ П.Д. проверка О-пръстени на дюзи
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: Чет 17 юли 2008 11:51
- Автомобил: MK4 PD
- Двигател: 1.9 TDI 131
- Местоположение: Кеймбридж
Re: ТДИ П.Д. проверка О-пръстени на дюзи
Навремето и аз гледах тук там по колата, но след време човек се убеждава сам, че няма смисъл да се губи време за такива неща. Караш, газ, спирачка и чао. Не се впрягайте толкова за тези машини. ;)
- streetracer1
- Мнения: 461
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: ТДИ П.Д. проверка О-пръстени на дюзи
Ами при мен първият старт понякога е прекрасен, друг път не е това, което искам. Имах някакви дертове с температурния датчик, но след като му вадих буксата да видя кой точно е май повече не прави магарии.(няколко сутрини го поглеждам). Никси гледа синхронизацията на валовете и я нагласи точно на 0.0. Не му допадна стартера нещо, но ще го пипа някой друг ден. В края на краищата ще му я оставя една сутрин и да реши той... Аз май сам не мога да взема решение. При мен с фарове, понеже имам модул, който пали късите на 100% и не се гаси, консумацията на място е 0.8 в това време, а онези дни като беше маалко по-топло седеше на 0.7.
- streetracer1
- Мнения: 461
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: ТДИ П.Д. проверка О-пръстени на дюзи
А ако я хвана да покачва маслото минавам само с ново масло и О-пръстенш или филмът е по-неприятен. Сипал съм маслото точно на горната линия на защтрихованото, но на няколко проверки ми се струва, че се е завишило. Сега престоя 1ч и го погледнах, и беше почти на чупката на пръчката...
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: ТДИ П.Д. проверка О-пръстени на дюзи
Ако е била на най-горната щриха и сега е на чупката на щеката, определено се е покачило нивото. Това за колко пробег? Относно корекциите - не пипай дюзите. Добре са. Ако пуши неизгоряла нафта определено ще разбереш. Тогава мотора работи и по неравномерно - все едно прекъсва. Мисля, че дюзите са ти добре. Обърни внимание на нивото на маслото.
- streetracer1
- Мнения: 461
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: ТДИ П.Д. проверка О-пръстени на дюзи
Ами това с маслото само от дюзите ли може да е? Как се проверява?
П.П. За около 800км
П.П. За около 800км
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: ТДИ П.Д. проверка О-пръстени на дюзи
По принцип и от тандем помпата може да опуска дизел в маслото, но по вероятно е от дюзи защото закрепянето им е едностранно.
- streetracer1
- Мнения: 461
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: ТДИ П.Д. проверка О-пръстени на дюзи
А има ли възможност и как да се провери кое от двете е проблемът? За тандем помпата ако изпуска какъв е проблемът и съответно как се ремонтира? До колко е опасно да се кара така ден-два?
- streetracer1
- Мнения: 461
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: ТДИ П.Д. проверка О-пръстени на дюзи
Колеги, сега се сещам, че проверката, когато беше на защрихованата част, я правих още като бях със старата тръбичка/морков за щеката на маслото, а последните две проверки, когато е на чупката са с новия морков на Meyle. Дали пък не идва някой сантиметър/милиметър разлика в дължините на двете и да лъже? Някой би ли снимал на такъв пасат колко излиза морковът над гумения маншон на декоративната кора отгоре, защото пустата ми глава не си спомня със стария, оригинален морков, как беше? Много ще съм благодарен!
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: ТДИ П.Д. проверка О-пръстени на дюзи
Възможно е и да има някаква разлика в дължината на двата моркова и от там да ти идва разликата. Все пак, най-сигурния вариант е да си наблюдаваш редовно нивото на щеката. Не е проблем да караш така известно време, но ако продължи да го покачва, трябва да се вземат мерки.
- streetracer1
- Мнения: 461
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: ТДИ П.Д. проверка О-пръстени на дюзи
Благодаря! Старият морков имам някакво чувство, че е бил една идея по-дълъг. Все пак много ще ми е от полза някой да сподели снимка на въпросното място. Иначе маслото го следя постоянно.
- relaxxx
- Мнения: 1279
- Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
- Автомобил: 4x4
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ТДИ П.Д. проверка О-пръстени на дюзи
Колега, вижда ми се че се филмираш.. я карай и не се занимавай с глупости. Като стане нещо ти ше разбереш. Сега и да и се чудиш освен да я предобриш нищо хубаво няма да направиш, така като те слушам. Съвет 2ри път.. един колега по горе ти го е препоръчал същото.
- streetracer1
- Мнения: 461
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: ТДИ П.Д. проверка О-пръстени на дюзи
Така, гумичките не бяха добре, Ники ги смени и определено има разлика. Като бонус открих и 4 изгорели подгревни свещи... В понеделник слагам Бош. Проблемът е, че преди смяната на О-пръстините дюзите бяха както съм казал по-горе. Днес ги гледах... Първата е на -1,6-1,7... Четвъртата на 1,2-1,4... Всякакви идеи и насоки ще са от полза. С Ники ще се чуя утре, днес не е удачно.
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: ТДИ П.Д. проверка О-пръстени на дюзи
В какво се изразява разликата след смяната?
- Sonny_89
- Мнения: 868
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: ТДИ П.Д. проверка О-пръстени на дюзи
Аз моите ги смених преди 2 седмици ......честно казано не усещам разлика , но не съм гледал за стойностите на дюзите 

- streetracer1
- Мнения: 461
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: ТДИ П.Д. проверка О-пръстени на дюзи
При мен имаше зачатъци на нафта в маслото и това наложи смяната. Сега пали от веднъж и равномерно. Но... пак не е каквото искам. Ники ми каза, че стартерът ми въртял супер мудно. Това хваща ли се на ваг-ком? Има ли къде да се гледа? Сутрин като е -3/-4 не е този "ударен" старт, който очаквах. Слагах друг акумулатор, новичък горе-долу, на около година с 640 ампера стартов ток. Ефект няма. Над 2 градуса е часовник паленето.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта