ТДИ П.Д. проверка О-пръстени на дюзи

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
uomoto
Мнения: 280
Регистриран на: Чет 17 юли 2008 11:51
Автомобил: MK4 PD
Двигател: 1.9 TDI 131
Местоположение: Кеймбридж

Re: ТДИ П.Д. проверка О-пръстени на дюзи

Мнениеот uomoto » Пет 11 дек 2015 11:37


Навремето и аз гледах тук там по колата, но след време човек се убеждава сам, че няма смисъл да се губи време за такива неща. Караш, газ, спирачка и чао. Не се впрягайте толкова за тези машини. ;)




Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 461
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: ТДИ П.Д. проверка О-пръстени на дюзи

Мнениеот streetracer1 » Пет 11 дек 2015 19:33


Ами при мен първият старт понякога е прекрасен, друг път не е това, което искам. Имах някакви дертове с температурния датчик, но след като му вадих буксата да видя кой точно е май повече не прави магарии.(няколко сутрини го поглеждам). Никси гледа синхронизацията на валовете и я нагласи точно на 0.0. Не му допадна стартера нещо, но ще го пипа някой друг ден. В края на краищата ще му я оставя една сутрин и да реши той... Аз май сам не мога да взема решение. При мен с фарове, понеже имам модул, който пали късите на 100% и не се гаси, консумацията на място е 0.8 в това време, а онези дни като беше маалко по-топло седеше на 0.7.


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 461
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: ТДИ П.Д. проверка О-пръстени на дюзи

Мнениеот streetracer1 » Пон 14 дек 2015 10:22


А ако я хвана да покачва маслото минавам само с ново масло и О-пръстенш или филмът е по-неприятен. Сипал съм маслото точно на горната линия на защтрихованото, но на няколко проверки ми се струва, че се е завишило. Сега престоя 1ч и го погледнах, и беше почти на чупката на пръчката...


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: ТДИ П.Д. проверка О-пръстени на дюзи

Мнениеот lz2aii » Пон 14 дек 2015 12:34


Ако е била на най-горната щриха и сега е на чупката на щеката, определено се е покачило нивото. Това за колко пробег? Относно корекциите - не пипай дюзите. Добре са. Ако пуши неизгоряла нафта определено ще разбереш. Тогава мотора работи и по неравномерно - все едно прекъсва. Мисля, че дюзите са ти добре. Обърни внимание на нивото на маслото.


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 461
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: ТДИ П.Д. проверка О-пръстени на дюзи

Мнениеот streetracer1 » Пон 14 дек 2015 13:52


Ами това с маслото само от дюзите ли може да е? Как се проверява?
П.П. За около 800км


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: ТДИ П.Д. проверка О-пръстени на дюзи

Мнениеот valiosport » Пон 14 дек 2015 20:22


По принцип и от тандем помпата може да опуска дизел в маслото, но по вероятно е от дюзи защото закрепянето им е едностранно.


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 461
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: ТДИ П.Д. проверка О-пръстени на дюзи

Мнениеот streetracer1 » Пон 14 дек 2015 20:55


А има ли възможност и как да се провери кое от двете е проблемът? За тандем помпата ако изпуска какъв е проблемът и съответно как се ремонтира? До колко е опасно да се кара така ден-два?


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 461
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: ТДИ П.Д. проверка О-пръстени на дюзи

Мнениеот streetracer1 » Вто 15 дек 2015 9:53


Колеги, сега се сещам, че проверката, когато беше на защрихованата част, я правих още като бях със старата тръбичка/морков за щеката на маслото, а последните две проверки, когато е на чупката са с новия морков на Meyle. Дали пък не идва някой сантиметър/милиметър разлика в дължините на двете и да лъже? Някой би ли снимал на такъв пасат колко излиза морковът над гумения маншон на декоративната кора отгоре, защото пустата ми глава не си спомня със стария, оригинален морков, как беше? Много ще съм благодарен!


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: ТДИ П.Д. проверка О-пръстени на дюзи

Мнениеот lz2aii » Вто 15 дек 2015 10:03


Възможно е и да има някаква разлика в дължината на двата моркова и от там да ти идва разликата. Все пак, най-сигурния вариант е да си наблюдаваш редовно нивото на щеката. Не е проблем да караш така известно време, но ако продължи да го покачва, трябва да се вземат мерки.


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 461
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: ТДИ П.Д. проверка О-пръстени на дюзи

Мнениеот streetracer1 » Вто 15 дек 2015 11:16


Благодаря! Старият морков имам някакво чувство, че е бил една идея по-дълъг. Все пак много ще ми е от полза някой да сподели снимка на въпросното място. Иначе маслото го следя постоянно.


Потребителски аватар
relaxxx
Мнения: 1279
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
Автомобил: 4x4
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ТДИ П.Д. проверка О-пръстени на дюзи

Мнениеот relaxxx » Сря 16 дек 2015 10:31


Колега, вижда ми се че се филмираш.. я карай и не се занимавай с глупости. Като стане нещо ти ше разбереш. Сега и да и се чудиш освен да я предобриш нищо хубаво няма да направиш, така като те слушам. Съвет 2ри път.. един колега по горе ти го е препоръчал същото.


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 461
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: ТДИ П.Д. проверка О-пръстени на дюзи

Мнениеот streetracer1 » Нед 27 дек 2015 15:11


Така, гумичките не бяха добре, Ники ги смени и определено има разлика. Като бонус открих и 4 изгорели подгревни свещи... В понеделник слагам Бош. Проблемът е, че преди смяната на О-пръстините дюзите бяха както съм казал по-горе. Днес ги гледах... Първата е на -1,6-1,7... Четвъртата на 1,2-1,4... Всякакви идеи и насоки ще са от полза. С Ники ще се чуя утре, днес не е удачно.


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: ТДИ П.Д. проверка О-пръстени на дюзи

Мнениеот aradovanov » Вто 29 дек 2015 12:38


В какво се изразява разликата след смяната?


Потребителски аватар
Sonny_89
Мнения: 868
Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
Двигател: CFFB + Z19DTH
Местоположение: Пловдив

Re: ТДИ П.Д. проверка О-пръстени на дюзи

Мнениеот Sonny_89 » Вто 29 дек 2015 19:09


Аз моите ги смених преди 2 седмици ......честно казано не усещам разлика , но не съм гледал за стойностите на дюзите :question


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 461
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: ТДИ П.Д. проверка О-пръстени на дюзи

Мнениеот streetracer1 » Чет 31 дек 2015 15:22


При мен имаше зачатъци на нафта в маслото и това наложи смяната. Сега пали от веднъж и равномерно. Но... пак не е каквото искам. Ники ми каза, че стартерът ми въртял супер мудно. Това хваща ли се на ваг-ком? Има ли къде да се гледа? Сутрин като е -3/-4 не е този "ударен" старт, който очаквах. Слагах друг акумулатор, новичък горе-долу, на около година с 640 ампера стартов ток. Ефект няма. Над 2 градуса е часовник паленето.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 32 госта