Golf 4 1.9 TDI 110 AHF - Трудно първо палене
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: GOLF 4 - Първо палене 1.9 TDI 110 AHF
Само уточни какво имаш под сравнително добре! Защото идеално палещо ТДИ пали на първия оборот!
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: GOLF 4 - Първо палене 1.9 TDI 110 AHF
Да, освен това времето беше топло. Аз винаги при оплаквания от паленето освен центровката регулирам и помпата. Трябваше да направиш клип преди и след центровката 

Re: GOLF 4 - Първо палене 1.9 TDI 110 AHF
Здравейте, колата запали от първият оборот, но имаше едно тресене за секунда, това имах под сравнително добре.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: GOLF 4 - Първо палене 1.9 TDI 110 AHF
Значи не е оправена напълно, като стане около и малко под 0 градуса напиши как пали и не е зле и клипче да направиш
Re: Golf 4 1.9 TDI 110 AHF - Трудно първо палене
Здравейте отново Колеги! След като застудя времето колата отново започна да пали по-трудничко, обаче и лампата за свещите не ми харесва индикациите които показва, след като дам на контакт се гаси след 2 секунди, има-няма, имах познати които ме посъветваха да проверя самите свещи и след като започнах да ги проверявам установих, че лулата на 1 свещ е счупена самата пластмаса е останала върху свещта и не знам дали дава хубав контакт в момента и това да се отразява на подгрева. Предлагат ми кабел (шина) за 25 лв обаче е от двигател с код ASV не знам дали са същите.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Golf 4 1.9 TDI 110 AHF - Трудно първо палене
На тия температури точно толкова секунди трябва да се гаси, възможно е да не прави добър контакт лулата ама според мен прави. Най-важното е, че на тези температури свещите не би трябвало да са причина за проблемен старт. Има два варианта, да няма компресия, но би трябвало да ти гори масло и другия е, че не е направена като ходи на майстор.
Re: Golf 4 1.9 TDI 110 AHF - Трудно първо палене
ако майстора ти е направил добре тайминга на помпата и порцията гориво ти е в диапазона2-8мг няма да имаш проблеми с паленето.огледай добре да не би да смуче въздух докато стои колата угасена и наистина защо не и мернеш една компресия,за да си сигурен.
- svetlio8
- Мнения: 75
- Регистриран на: Нед 06 яну 2013 17:32
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: 1.9 TDI AHF 110 p.s.
- Местоположение: Sofia
Re: Golf 4 1.9 TDI 110 AHF - Трудно първо палене
Колега, провери си добре свещите, и обърни много хубаво внимание на лулите на тях! Дори и да изглеждат Ок, провери дали хубаво и плътно лягат върху свещите. Не трябва да са хлабави ! От голямо значение е как контактуват! Казвам го като човек изпатил от това ! Успех !
Re: Golf 4 1.9 TDI 110 AHF - Трудно първо палене
Колега провери си бушоните в кутията над акумулатора.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Golf 4 1.9 TDI 110 AHF - Трудно първо палене
ivel написа:ако майстора ти е направил добре тайминга на помпата и порцията гориво ти е в диапазона2-8мг няма да имаш проблеми с паленето.огледай добре да не би да смуче въздух докато стои колата угасена и наистина защо не и мернеш една компресия,за да си сигурен.
Има случаи, когато пали лошо и на 2 мг. при перфектна центровка, но въпреки това има какво да се направи да пали добре.
Re: Golf 4 1.9 TDI 110 AHF - Трудно първо палене
Здравейте отново Колеги! Мисля че проблема ми е в акумулатора, ще кажа че вчера след като му подадох ток (не че не искаше да запали а за да го тествам) и колата запали от четвърт оборот дали ще е от него, и следователно не може да изхвърли добре бендикса как смятате ?
- vanesto
- Мнения: 6350
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Golf 4 1.9 TDI 110 AHF - Трудно първо палене
Ако се съмняваш в акумулатора, отиди някъде да ти го измерят с товарна вилка, но трябва да е добре зареден, това за бендикса не е вярно. Лулите на свещите си ги оправи, или смени цялата шина, ако намериш читава. Имаше тема как се прави с кабелни обувки. По принцип ако няма добър контакт на един или няколко цилиндъра, ще пали неравномерно и има едно разклащане на двигателя, като запали.
Re: Golf 4 1.9 TDI 110 AHF - Трудно първо палене
Колега, днес шината премахнах пластмасата и сложих направо металната част върху свещта ще видим как ще е утре. И благодаря за мнението!
Re: Golf 4 1.9 TDI 110 AHF - Трудно първо палене
аз пък се обзалагам,че с 2мг ще запали по-лесно отколкото с 8мг-защо? сам си отговори
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], invisiblewin и 85 госта