пали с много въртене когато е студен абф
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: Сря 14 апр 2010 13:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
пали с много въртене когато е студен абф
сутрин пали много трудно и то с подаване на газ,а след като запали работи 15-на сек. като на 3 цилиндара и после оборотите се нормализират.През аспуха направо си излиза суров бензин,а ако трябва да тръгна веднага като подам газ заглъхва.Така прави една сутрин друга-не.Колата е обслужена почти всичко е сменено -свещи,кабели,бобина ,палец,дистрибутор,замервал съм и тоя белия датчик дава си нормални стойности,просто се изчерпах от към идеи,затова и пускам запитване
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: Нед 14 юни 2015 9:38
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: ABD 1994g
- Местоположение: Sofiq
Re: пали с много въртене когато е студен абф
Здр колега за кой двигател става въпрос
- НарКол
- Мнения: 888
- Регистриран на: Чет 31 мар 2011 8:00
- Автомобил: Polo Classic
- Двигател: AFT
- Местоположение: София
Re: пали с много въртене когато е студен абф
Замерете бензиновата помпа. Моята е малко развалена, по-точно не задържа клапана в помпата и връща гориво. Засега процедирам по следния начин при първо палене за деня: давам контакт да подкачи помпата и изключвам. Чакам релето да изключи, давам пак контакт, помпата подкачва втори път и тогава паля. Иначе от първия път не ще.
И още, провери релето на помпата за всеки случай. Понякога уж работи, ама не съвсем. Вземи от някой за проба или ако можеш направо да прежалиш 12-13 лв, от магазина.
Успех.
И още, провери релето на помпата за всеки случай. Понякога уж работи, ама не съвсем. Вземи от някой за проба или ако можеш направо да прежалиш 12-13 лв, от магазина.
Успех.

-
- Мнения: 186
- Регистриран на: Сря 14 апр 2010 13:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: пали с много въртене когато е студен абф
при всяко подаване на контакт се услушвам и тя си подкачва ,чува се много ясно,доколкото клапана,кой по точно имаш предвид тоя за регулиране на налягането ли?
- НарКол
- Мнения: 888
- Регистриран на: Чет 31 мар 2011 8:00
- Автомобил: Polo Classic
- Двигател: AFT
- Местоположение: София
Re: пали с много въртене когато е студен абф
Не, в самата помпа има клапан, чиято задача е, като угасиш двигателя горивото да не се връща в резервоара, а да си стои в горивопровода. Затова ти казвам да подкачиш поне 2 пъти - за да се напълни маркуча. Пробвай. :)
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: Сря 14 апр 2010 13:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: пали с много въртене когато е студен абф
ще пробвам ама според мен причината ще да е другаде,аз даже и като отида на работа а това са 4км.,там и колегите ме базикат че можело да си саберат бензин от ауспуха ми ....толкова много мирише на неизгорял бензин
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: Пет 04 мар 2011 18:42
- Автомобил: VW GOLF MK3
- Двигател: 2.0 16v
- Местоположение: Sofia
Re: пали с много въртене когато е студен абф
Моя правеше така от прецакан температурен датчик отчиташе,че е -40 градуса и пускаше много бензин
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: Сря 14 апр 2010 13:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: пали с много въртене когато е студен абф
да и аз в него се усъмних първоначално,ама от аутодатата си му видях стойностите на съпротивление който трябва да дава при определена температура и го замервах седмица подред и си показваше нормално ,затова изключвам от него да е проблема
- НарКол
- Мнения: 888
- Регистриран на: Чет 31 мар 2011 8:00
- Автомобил: Polo Classic
- Двигател: AFT
- Местоположение: София
Re: пали с много въртене когато е студен абф
А дебитомера как е, проверяван ли е?
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: Сря 14 апр 2010 13:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: пали с много въртене когато е студен абф
абф-те нямат дебитомери,мисля че взех да напипвам проблема,тази сутрин като подадох контакт и помпата уж трябва да подкачи и да изключи от релето,а тя подкачваше без да спира непрекъснато си бръмкаше докато е на контакт,така че сега трябва да се насоча в тая посока ......
- НарКол
- Мнения: 888
- Регистриран на: Чет 31 мар 2011 8:00
- Автомобил: Polo Classic
- Двигател: AFT
- Местоположение: София
Re: пали с много въртене когато е студен абф
Релето.
Сменяй и не забрвяй да напишеш каква е развръзката.

Сменяй и не забрвяй да напишеш каква е развръзката.

-
- Мнения: 186
- Регистриран на: Сря 14 апр 2010 13:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: пали с много въртене когато е студен абф
а къде се намира това реле ако не е тайна,отдолу при бушоните ли?
- НарКол
- Мнения: 888
- Регистриран на: Чет 31 мар 2011 8:00
- Автомобил: Polo Classic
- Двигател: AFT
- Местоположение: София
Re: пали с много въртене когато е студен абф
Да, точно там. Мисля, че релето беше номер 67, но за по-сигурно трябва да провериш схемата.
Не знам как е при голфовете, но при мен схемата я има на капака на малката жабка под кормилото.
Потърси във форума къде точно е релето.

Потърси във форума къде точно е релето.

- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: пали с много въртене когато е студен абф
Не вярвай на аутодата и мултимери. И аз като мерих с мултимер показва едно, като закачих диагностиката компютърът го чете -40 градуса. Вземи го мини с една диагностика по-добре.
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: Сря 14 апр 2010 13:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: пали с много въртене когато е студен абф
ще я закача тея дни да видя какво се случва и ще пиша
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта