Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса

Мнениеот IvanMan » Чет 31 дек 2015 14:22


Това става. :th_up




Потребителски аватар
martinesto
Мнения: 221
Регистриран на: Вто 11 авг 2009 11:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса

Мнениеот martinesto » Чет 31 дек 2015 16:34


Разбрах от къде е проблема със забиването ! МАП-а не пее в хора и ще го сменя като почнат да работят магазините, но главозамайващите синкави облаци, отново са в разгара си. Надявам се скоро да отстраня и мириса на автогара.
Весело посрещане на Новата Година :beer


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса

Мнениеот hvp800 » Чет 31 дек 2015 16:53


Синкави облаци при първи старт в голяма част от случайте причината са О пръстените, ако синкавите облаци са след престой от час-два независимо кое подред палене то причината е турбото или по-точно семерините му. И за двете неща ще ти се наложи да разглобиш, защото външно няма как да видиш нещо а и диагностика не помага


Потребителски аватар
martinesto
Мнения: 221
Регистриран на: Вто 11 авг 2009 11:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса

Мнениеот martinesto » Чет 31 дек 2015 19:37


Изпушването е само при първо палене за деня, както няколко пъти споменавах. После дори и да не е палена 4 5 часа, не пуши. Ако е от 0-пръстени на дюзите по пътя на логиката, няма да имат добри стойности или ще чукат.
Като започне работната седмица ще я заведа да я види майстор, че ми дойде до гуша да се занимавам с нея. :scare3


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса

Мнениеот hvp800 » Чет 31 дек 2015 19:53


martinesto написа: Ако е от 0-пръстени на дюзите по пътя на логиката, няма да имат добри стойности или ще чукат.
:scare3

Логиката ти е погрешна, случва се понякога единствените симптоми за заминали О- пръстени да е именно пушека при първо палене
Весели празници на всички


Потребителски аватар
martinesto
Мнения: 221
Регистриран на: Вто 11 авг 2009 11:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса

Мнениеот martinesto » Чет 31 дек 2015 20:29


Благодаря за мнението, колега ! Надявам се да се окаже нещо дребно, но както се казва "нова година нов късмет".

Усмихната 2016 :beer


aptt
Мнения: 80
Регистриран на: Вто 14 апр 2009 22:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Rakitovo

Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса

Мнениеот aptt » Нед 03 яну 2016 20:49


+ 1


Потребителски аватар
martinesto
Мнения: 221
Регистриран на: Вто 11 авг 2009 11:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса

Мнениеот martinesto » Пет 15 яну 2016 13:44


Проблема със забиването е решен ! Оказа се, че МАП-а който бях набедил за проблемен работи добре със изключение на това,че от много сваляне и слагане от предишните собственици чопчето на което се държи датчика към буксата е счупено. Като датчика не влизаше хубаво във куплунга и след малко магия със свински опашки работата заспа.
След, което със постоянно набиваща грешка Р1557 и няколко тествания се оказа, че клапан Н75 на Pierburg не пее в хора.
Колеги оглеждайте си вакумните маркучи и няма да е лошо да имате един Н75 под ръка !
Днес го смених и колата направо "излетя", даже като я взех не вървеше толкова.
Утре сутринта при първо палене ще си проличи дали ще пуши като преди, защото до колкото разбрах Н75 оказва влияние и на ЕГР-а.
Също така ЕГР-а е доста омаслен, но като се стопли ще се захвана и със него.


Потребителски аватар
DaDiablo
Мнения: 676
Регистриран на: Пет 22 фев 2013 22:50
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса

Мнениеот DaDiablo » Пет 15 яну 2016 14:42


Браво, че си намерил точно от какво се случва така! В голям процент от случаите е просто една простотия, която ни ебава.
Иначе за ЕГР-а не се притеснявай. При много коли е така. При моята също. Просто няма как при 300-400к км да не се захаби поне малко турбината и да пуска масло навсякъде по системата..


Потребителски аватар
martinesto
Мнения: 221
Регистриран на: Вто 11 авг 2009 11:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса

Мнениеот martinesto » Съб 23 яну 2016 13:43


ЕГР-а ще му разкажа играта, но вечният проблем с пушенето продължава..... Колата върви за страх, пуснах я на лаптопа, няма грешки.
Препоръчаха ми майстор на дизели във В.Търново, който се казва Николай и се намира по пътя към Шемшево, отляво отбивката срещу старата фабрика за производство на захарни изделия Престиж.
Направих, няколко снимки на живите данни, които съм качил във snimka.bg със цел да не спамя допълнително, за да се добие ясна представа и да не Ви карам да гадаете.

http://martinesto.snimka.bg/automobiles ... sat.893784


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса

Мнениеот vlado_tonev » Съб 23 яну 2016 20:20


Нещо стоиностите на дебимера не ми харесват,леко са завишени и сигурно затова навървява и харчи повечко.Пушека може да е свързан с това.Само изказвам предположение.И си изчисти ЕГР-а.


Потребителски аватар
martinesto
Мнения: 221
Регистриран на: Вто 11 авг 2009 11:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса

Мнениеот martinesto » Съб 23 яну 2016 21:36


На мен също ми прави впечатление, че стойностите на МАФ-а са високи. ЕГР-а ще го изчистя, но като цяло разхода си е нормален, особено при - 10 средна дневна температура в Севлиево.


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса

Мнениеот vlado_tonev » Съб 23 яну 2016 22:43


Ти температурен датчик сменявал ли си скоро?Може да му измемериш стоиностите и да видиш дали са в норма,нищо че не ти излиза грешка за него във VAG-a..


Потребителски аватар
martinesto
Мнения: 221
Регистриран на: Вто 11 авг 2009 11:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса

Мнениеот martinesto » Съб 23 яну 2016 23:39


Как да го измеря този температурен датчик? Не съм се занимавал със него, като цяло колата си загрява добре, макари по-бавно, но все пак е дизел и е доста студено. Държи си 90 С със климатроника прави баня в колата като го надуя. Едва ли проблема с това проклето пушене да е от него. Ще ходя по сервизите тази седмица, дано уцеля някой, който разбира от дизели, че от аматьори ми дойде до гуша. :banghead


ant1ni
Мнения: 189
Регистриран на: Сря 25 авг 2010 18:21
Автомобил: Passat
Двигател: AVF

Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса

Мнениеот ant1ni » Съб 23 яну 2016 23:49


Колега, имам подобни симптоми като твоите...сутрин като запаля и много дим-бял от изпарения. Това само при първи старт. Лятото го няма. Иначе колата е от аватара ми е именно от Севлиево я купих миналата година и още тогава имаше този симптом. Чистих ЕГР и не е от него...не зная мисля си за О пръстени на дюзи, в момента съм в Свищов и аз като теб се оглеждам за някой читав майстор в района, но уви...

Последна промяна от ant1ni на Съб 23 яну 2016 23:51, променено общо 3 пъти.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: goppa, pspetkow и 47 госта