
Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса
- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10432
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса
Това става. 

- martinesto
- Мнения: 221
- Регистриран на: Вто 11 авг 2009 11:53
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса
Разбрах от къде е проблема със забиването ! МАП-а не пее в хора и ще го сменя като почнат да работят магазините, но главозамайващите синкави облаци, отново са в разгара си. Надявам се скоро да отстраня и мириса на автогара.
Весело посрещане на Новата Година
Весело посрещане на Новата Година

Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса
Синкави облаци при първи старт в голяма част от случайте причината са О пръстените, ако синкавите облаци са след престой от час-два независимо кое подред палене то причината е турбото или по-точно семерините му. И за двете неща ще ти се наложи да разглобиш, защото външно няма как да видиш нещо а и диагностика не помага
- martinesto
- Мнения: 221
- Регистриран на: Вто 11 авг 2009 11:53
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса
Изпушването е само при първо палене за деня, както няколко пъти споменавах. После дори и да не е палена 4 5 часа, не пуши. Ако е от 0-пръстени на дюзите по пътя на логиката, няма да имат добри стойности или ще чукат.
Като започне работната седмица ще я заведа да я види майстор, че ми дойде до гуша да се занимавам с нея.
Като започне работната седмица ще я заведа да я види майстор, че ми дойде до гуша да се занимавам с нея.

Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса
martinesto написа: Ако е от 0-пръстени на дюзите по пътя на логиката, няма да имат добри стойности или ще чукат.
Логиката ти е погрешна, случва се понякога единствените симптоми за заминали О- пръстени да е именно пушека при първо палене
Весели празници на всички
- martinesto
- Мнения: 221
- Регистриран на: Вто 11 авг 2009 11:53
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса
Благодаря за мнението, колега ! Надявам се да се окаже нещо дребно, но както се казва "нова година нов късмет".
Усмихната 2016
Усмихната 2016

- martinesto
- Мнения: 221
- Регистриран на: Вто 11 авг 2009 11:53
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса
Проблема със забиването е решен ! Оказа се, че МАП-а който бях набедил за проблемен работи добре със изключение на това,че от много сваляне и слагане от предишните собственици чопчето на което се държи датчика към буксата е счупено. Като датчика не влизаше хубаво във куплунга и след малко магия със свински опашки работата заспа.
След, което със постоянно набиваща грешка Р1557 и няколко тествания се оказа, че клапан Н75 на Pierburg не пее в хора.
Колеги оглеждайте си вакумните маркучи и няма да е лошо да имате един Н75 под ръка !
Днес го смених и колата направо "излетя", даже като я взех не вървеше толкова.
Утре сутринта при първо палене ще си проличи дали ще пуши като преди, защото до колкото разбрах Н75 оказва влияние и на ЕГР-а.
Също така ЕГР-а е доста омаслен, но като се стопли ще се захвана и със него.
След, което със постоянно набиваща грешка Р1557 и няколко тествания се оказа, че клапан Н75 на Pierburg не пее в хора.
Колеги оглеждайте си вакумните маркучи и няма да е лошо да имате един Н75 под ръка !
Днес го смених и колата направо "излетя", даже като я взех не вървеше толкова.
Утре сутринта при първо палене ще си проличи дали ще пуши като преди, защото до колкото разбрах Н75 оказва влияние и на ЕГР-а.
Също така ЕГР-а е доста омаслен, но като се стопли ще се захвана и със него.
Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса
Браво, че си намерил точно от какво се случва така! В голям процент от случаите е просто една простотия, която ни ебава.
Иначе за ЕГР-а не се притеснявай. При много коли е така. При моята също. Просто няма как при 300-400к км да не се захаби поне малко турбината и да пуска масло навсякъде по системата..
Иначе за ЕГР-а не се притеснявай. При много коли е така. При моята също. Просто няма как при 300-400к км да не се захаби поне малко турбината и да пуска масло навсякъде по системата..
- martinesto
- Мнения: 221
- Регистриран на: Вто 11 авг 2009 11:53
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса
ЕГР-а ще му разкажа играта, но вечният проблем с пушенето продължава..... Колата върви за страх, пуснах я на лаптопа, няма грешки.
Препоръчаха ми майстор на дизели във В.Търново, който се казва Николай и се намира по пътя към Шемшево, отляво отбивката срещу старата фабрика за производство на захарни изделия Престиж.
Направих, няколко снимки на живите данни, които съм качил във snimka.bg със цел да не спамя допълнително, за да се добие ясна представа и да не Ви карам да гадаете.
http://martinesto.snimka.bg/automobiles ... sat.893784
Препоръчаха ми майстор на дизели във В.Търново, който се казва Николай и се намира по пътя към Шемшево, отляво отбивката срещу старата фабрика за производство на захарни изделия Престиж.
Направих, няколко снимки на живите данни, които съм качил във snimka.bg със цел да не спамя допълнително, за да се добие ясна представа и да не Ви карам да гадаете.
http://martinesto.snimka.bg/automobiles ... sat.893784
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса
Нещо стоиностите на дебимера не ми харесват,леко са завишени и сигурно затова навървява и харчи повечко.Пушека може да е свързан с това.Само изказвам предположение.И си изчисти ЕГР-а.
- martinesto
- Мнения: 221
- Регистриран на: Вто 11 авг 2009 11:53
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса
На мен също ми прави впечатление, че стойностите на МАФ-а са високи. ЕГР-а ще го изчистя, но като цяло разхода си е нормален, особено при - 10 средна дневна температура в Севлиево.
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса
Ти температурен датчик сменявал ли си скоро?Може да му измемериш стоиностите и да видиш дали са в норма,нищо че не ти излиза грешка за него във VAG-a..
- martinesto
- Мнения: 221
- Регистриран на: Вто 11 авг 2009 11:53
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса
Как да го измеря този температурен датчик? Не съм се занимавал със него, като цяло колата си загрява добре, макари по-бавно, но все пак е дизел и е доста студено. Държи си 90 С със климатроника прави баня в колата като го надуя. Едва ли проблема с това проклето пушене да е от него. Ще ходя по сервизите тази седмица, дано уцеля някой, който разбира от дизели, че от аматьори ми дойде до гуша. 

Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса
Колега, имам подобни симптоми като твоите...сутрин като запаля и много дим-бял от изпарения. Това само при първи старт. Лятото го няма. Иначе колата е от аватара ми е именно от Севлиево я купих миналата година и още тогава имаше този симптом. Чистих ЕГР и не е от него...не зная мисля си за О пръстени на дюзи, в момента съм в Свищов и аз като теб се оглеждам за някой читав майстор в района, но уви...
Последна промяна от ant1ni на Съб 23 яну 2016 23:51, променено общо 3 пъти.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта