


1.9 ТД ААZ водна помпа
- blade84
- Мнения: 694
- Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
- Автомобил: Vento
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Lom
1.9 ТД ААZ водна помпа
След неправилно монтиран пистов ремък е карана така колата 1 месец и днес оправих проблема, но има лек теч от водната помпа. Въпроса е сега да търся ли втора употреба оригинална или по-добре нова. По изчетените теми видях, че има оплаквания на колеги, купили нови - че колите започват да греят с нова помпа. И другия въпрос е - гледам някои помпи са само с предния капак, а някои се продават с корпуса, който е зад помпата. Каква е разликата и защо да купувам корпуса зад помпата, който няма какво да му се счупи ?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Водна помпа 1.9 ТД ААZ
blade84 написа:...и защо да купувам корпуса зад помпата който няма какво да мус е счупи?
Защото, в общия случай, железните болтчета така яко са се впили в алуминиевото тяло, че шанса да ги развиеш всичките е микромален!
При мен навремето ( на Пассата) се скъса само 1.
При опита да го разпробия и развия прецаках и резбата (естествено! С ръчна дрелка разпробивам желязно М5 в алуминиев корпус!

За късмет, в АУТО+ бяха така добри да ми продадат само задната част на помпата след сравнително малко молби

Другото е, че заради кавитацията, основата на турбинката също се скапва или поне се получават прилични язви.
-
- VW експерт
- Мнения: 13399
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Водна помпа 1.9 ТД ААZ
radotom написа:Защото, в общия случай, железните болтчета така яко са се впили в алуминиевото тяло, че шанса да ги развиеш всичките е микромален!
Опитай,аз на моя Пасат три пъти сменях само помпата.Всички болтове се отвиваха без проблем.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: 1.9 ТД ААZ водна помпа
Е, да! След първия опит и моите вече се развиваха лесно.
На 2 пъти.
Просто 'новите' помпи по толкова си карат, че да не клеясват болтчетата
На 2 пъти.
Просто 'новите' помпи по толкова си карат, че да не клеясват болтчетата

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта