


Мнение за mazda premacy, 2.0, 131 коня
Мнение за mazda premacy, 2.0, 131 коня
Здравейте,
Имам едно актуално питане! Смятам да закупя горепосоченият модел мазда, доста изгодно ми го дават, и имам въпроси, относно добрите и лошите и страни.
Като начало, смятам да кача газов инжекцион, има ли някакви проблеми с настройването му? Четох за някакво претрисане, между 2000 и 3000 оборота, при двигатели 1.8 кубика, дали ще го има и при този?
Второ, фабрично слагат ли се кори под двигателя? Като гледам, сега няма, дали е добре да има?
Всичко особености, свързани с модела, ще са ми от полза, при избора ми!
Ето и линк към конкретната обява - http://www.cars.bg/c1157067
Апропо, някъде четох, че фаровете на модела не били добре направени, не осветявали хубаво, вярно ли е?
Имам едно актуално питане! Смятам да закупя горепосоченият модел мазда, доста изгодно ми го дават, и имам въпроси, относно добрите и лошите и страни.
Като начало, смятам да кача газов инжекцион, има ли някакви проблеми с настройването му? Четох за някакво претрисане, между 2000 и 3000 оборота, при двигатели 1.8 кубика, дали ще го има и при този?
Второ, фабрично слагат ли се кори под двигателя? Като гледам, сега няма, дали е добре да има?
Всичко особености, свързани с модела, ще са ми от полза, при избора ми!
Ето и линк към конкретната обява - http://www.cars.bg/c1157067
Апропо, някъде четох, че фаровете на модела не били добре направени, не осветявали хубаво, вярно ли е?
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Мнение за mazda premacy, 2.0, 131 коня
Това претрисане на около 2400 об го имат почти всички мотори на мазда от тези години.Даже от няколко години по-известните марки газови инжекциони имат отметка "Мазда" та да се предотврати това чудо.
Иначе с кадърна настройка се прави да не се усеща.
Ако питаш мен я огледай много добре на подемник за ръжда.Комбинацията Мазда+Германия въобще не е добра в повечето случаи.
Иначе с кадърна настройка се прави да не се усеща.
Ако питаш мен я огледай много добре на подемник за ръжда.Комбинацията Мазда+Германия въобще не е добра в повечето случаи.

Re: Мнение за mazda premacy, 2.0, 131 коня
А дали е от Германия или от Австрия? Това регистриране обичат да го правят с цел прикриване на австрийския произход.
- AugustinerFan
- Мнения: 265
- Регистриран на: Нед 19 апр 2015 2:22
- Автомобил: Mini Cooper SD
- Двигател: 2017
- Местоположение: München
Re: Мнение за mazda premacy, 2.0, 131 коня
Кое регистриране колега? Какво имат да прикриват в кола за 4к лв?
1. В обявата пише - частно лице.
2. На стъклото има винетка,стикер за гражданска и преглед.Та дори и 10 дневна Австрийска винетка забучена по средата.
3. Пак на стъклото,най-долу в ляво има зелен стикер - "grüne umweltplakette" където най-вероятно е изписан българският рег. номер на автомобила,което означава че човекът е карал в Германия с БГ регистрация.На рамките на номерата седи интернет адрес с DE накрая,най-вероятно на немския хендлер от когото е закупена колата.
4. Какво значение дали е от Австрия или Германия ако е ръждива отдолу,колегата Bai Sando правилно му каза да я провери за ръжда.
1. В обявата пише - частно лице.
2. На стъклото има винетка,стикер за гражданска и преглед.Та дори и 10 дневна Австрийска винетка забучена по средата.
3. Пак на стъклото,най-долу в ляво има зелен стикер - "grüne umweltplakette" където най-вероятно е изписан българският рег. номер на автомобила,което означава че човекът е карал в Германия с БГ регистрация.На рамките на номерата седи интернет адрес с DE накрая,най-вероятно на немския хендлер от когото е закупена колата.
4. Какво значение дали е от Австрия или Германия ако е ръждива отдолу,колегата Bai Sando правилно му каза да я провери за ръжда.
Re: Мнение за mazda premacy, 2.0, 131 коня
Само да кажа, че вече ходих да я гледам, и говорих със собственика. Не е кой-знае какво, има си дребни забележки по интериора, колата е внос от Германия, показа ми сервизна книжка, последното обслужване е оттук - масло Лики-Моли 10-40, ремъци. Регистрирана е, има застраховка до март. Поне външно, не забелязах ръжди, но ще мине през сервиз за оглед. По принцип, колата била за жена му, вече потрошила предната
, но и идвала малко "голяма", та решил да я продаде, а за нея вече купил мазда 2, дизелов вариант. Имала TUV до октомври 2016г, зеленият стикер на стъклото бил за стандарта Евро 4, каквото и да значи това. Всичко това, го ми го казва той, само предавам думите му, доколко е вярно, е друг въпрос! Впрочем, принципната уговорка е на 3700 лв, смятам че е изгодно, или не е така?
Впрочем, наистина ли е възможно, да е на 167к километра? Според книжката е така, но все пак, съм скептичен, не знам!

Впрочем, наистина ли е възможно, да е на 167к километра? Според книжката е така, но все пак, съм скептичен, не знам!
-
- VW експерт
- Мнения: 13399
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Мнение за mazda premacy, 2.0, 131 коня
Ако е здрава на ламарини отдолу я отнасяй.
За тия парици е екстра.
Реално плащаш 3000лв,ако е нов внос.
За тия парици е екстра.
Реално плащаш 3000лв,ако е нов внос.
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Мнение за mazda premacy, 2.0, 131 коня
Много рядко може да попаднеш на Мазда от тези години която да не е правена, особено внос от Австрия или Германия. Чак не мога да си представя да няма интервенции и маскирани детайли по-купето
Гледай с четири очи навсякъде, за пребоядисвани детайли и за наченки на ръжда, огледай предни и задни бомбета, вежди, долната част на вратите, коша на мотора ... навсякъде
Нямат кора под мотора, не е проблем, няма какво да намокриш, двигател, скорости, ел.инсталация, климатик, всичко е здраво и работи. Няма нещо което да те притеснява като слаби места или детски болести.
Обърни внимание на двигателя от студен и най вече на оборотите на празен ход, има десетки теми в мазда форума за неравномерни обороти при загрял двигател на празен ход. Причината най вече е зацапан дросел или стъпково моторче, по-принцип се разглабя и почиства, гарнитурката се подменя и проблема се решава но си е играчка и занимавка в стил направи си сам. Оборотите трябва да са ти стабилни и да нямаш играене на стрелката, тихите при загрял двигател по-книжка са в границата 650-750.
Обслужването е нормално, частите са евтини, втора ръка се намират лесно, рядко се налагат ремонти, общо взето безпроблемен автомобил. На твое място бих сменил маслото с 5W40!
Двигателя не трябва да гори масло, провери внимателно за подобни наченки, няма такъв филм че от смяна до смяна 0,5 или 1л. било нормално, не е нормално и да те баламосват че гори масло само на магистрала при високи обороти, или тем подобни глупости. Този двигател ако е здрав не гори масло, а ако не гори масло и му налееш каквото трябва забравяш за него, и капака ще го отваряш само за проверка на антифриз и течност за чистачки
Ако се сетиш още нещо питай!

Гледай с четири очи навсякъде, за пребоядисвани детайли и за наченки на ръжда, огледай предни и задни бомбета, вежди, долната част на вратите, коша на мотора ... навсякъде

Нямат кора под мотора, не е проблем, няма какво да намокриш, двигател, скорости, ел.инсталация, климатик, всичко е здраво и работи. Няма нещо което да те притеснява като слаби места или детски болести.
Обърни внимание на двигателя от студен и най вече на оборотите на празен ход, има десетки теми в мазда форума за неравномерни обороти при загрял двигател на празен ход. Причината най вече е зацапан дросел или стъпково моторче, по-принцип се разглабя и почиства, гарнитурката се подменя и проблема се решава но си е играчка и занимавка в стил направи си сам. Оборотите трябва да са ти стабилни и да нямаш играене на стрелката, тихите при загрял двигател по-книжка са в границата 650-750.
Обслужването е нормално, частите са евтини, втора ръка се намират лесно, рядко се налагат ремонти, общо взето безпроблемен автомобил. На твое място бих сменил маслото с 5W40!
Двигателя не трябва да гори масло, провери внимателно за подобни наченки, няма такъв филм че от смяна до смяна 0,5 или 1л. било нормално, не е нормално и да те баламосват че гори масло само на магистрала при високи обороти, или тем подобни глупости. Този двигател ако е здрав не гори масло, а ако не гори масло и му налееш каквото трябва забравяш за него, и капака ще го отваряш само за проверка на антифриз и течност за чистачки

Ако се сетиш още нещо питай!
Re: Мнение за mazda premacy, 2.0, 131 коня
За фаровете, има ли проблем?
Докато говорехме със собственика, той я запали, и работи към 15-20 мин, даже загря, не чух някакви особени шумове, равномерно и тихо работеше. Странно ми е обаче, защо на предните смени на маслата, в Германия, маслото е 5-40, или 5-30, само първата цифра видях в книжката, а тук изведнъж минава на 10-40? Нещо като презастраховка ли е, предвид на километрите, или нещо друго? И защо да минавам на 5-40, заради зимния сезон ли?
Докато говорехме със собственика, той я запали, и работи към 15-20 мин, даже загря, не чух някакви особени шумове, равномерно и тихо работеше. Странно ми е обаче, защо на предните смени на маслата, в Германия, маслото е 5-40, или 5-30, само първата цифра видях в книжката, а тук изведнъж минава на 10-40? Нещо като презастраховка ли е, предвид на километрите, или нещо друго? И защо да минавам на 5-40, заради зимния сезон ли?
- stefarata
- Мнения: 1907
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Ford S Max MK1
- Двигател: TDCI
- Местоположение: Карнобат
Re: Мнение за mazda premacy, 2.0, 131 коня
Двигателя ако е капут и най-скъпото масло да му сложиш няма да го реанимираш. С 10W40 този мотор би трябвало да се понася добре, особено Лики Моли.
- donMaranzano
- Мнения: 789
- Регистриран на: Нед 08 фев 2009 15:52
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AQY
- Местоположение: Plovdiv
Re: Мнение за mazda premacy, 2.0, 131 коня
bahamonde написа:За фаровете, има ли проблем?
Докато говорехме със собственика, той я запали, и работи към 15-20 мин, даже загря, не чух някакви особени шумове, равномерно и тихо работеше. Странно ми е обаче, защо на предните смени на маслата, в Германия, маслото е 5-40, или 5-30, само първата цифра видях в книжката, а тук изведнъж минава на 10-40? Нещо като презастраховка ли е, предвид на километрите, или нещо друго? И защо да минавам на 5-40, заради зимния сезон ли?
Ами по-евтинко.
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Мнение за mazda premacy, 2.0, 131 коня
В книжката за моя мотор пише 5W30 - 5W40 като опция може и 10W40 двигателите са идентични като разликата е в хода на буталото. На моя мотор му наливам 5W40 като среден вариант м/у другите два, и проблеми с това не съм имал! Може би не случайно в книжката от Германия (ако е истинска) пише тези два вида масло
Ако двигателя е здрав, и не гори масло аз лично бих наливал 5/30 5/40.
До сега съм наливал ENEOS докато беше на добра цена, и последните три смени МОТУЛ от клубния магазин, проблеми никакви

Ако двигателя е здрав, и не гори масло аз лично бих наливал 5/30 5/40.
До сега съм наливал ENEOS докато беше на добра цена, и последните три смени МОТУЛ от клубния магазин, проблеми никакви

- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Мнение за mazda premacy, 2.0, 131 коня
Допусни вариант, в който е възможно да е започнала да гори масло и да са го сменили с по-гъсто. Това е стара българска традиция - вместо ремонти да се наливат всевъзможни вискозитети масла с тайната надежда да спре да го гори 

Re: Мнение за mazda premacy, 2.0, 131 коня
Всякакви варианти допускам, затова и ще се ходи в сервиз, даже и компресията ще искам да замерят! Впрочем, теста със саждите в ауспуха, дали ще ми покаже нещо?
Имам и въпрос относно размерите на гумите, които могат да се ползват. С 15ки джанти е, но дали могат да се сложат 196-65-15 гуми? Сега е с 195-55-15, но пада ниско, едно повдигане няма да навреди! Особено в ситуации като сегашната, с този сняг!
Имам и въпрос относно размерите на гумите, които могат да се ползват. С 15ки джанти е, но дали могат да се сложат 196-65-15 гуми? Сега е с 195-55-15, но пада ниско, едно повдигане няма да навреди! Особено в ситуации като сегашната, с този сняг!
Последна промяна от IvanMan на Пон 04 яну 2016 22:01, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон "Нов отговор"!
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон "Нов отговор"!
Re: Мнение за mazda premacy, 2.0, 131 коня
AugustinerFan написа:4. Какво значение дали е от Австрия или Германия ако е ръждива отдолу,колегата Bai Sando правилно му каза да я провери за ръжда.
Значението е, че австрийските ръждясват доста по-здраво. И за да не откажат купувача, казват че е внос от Германия. Разни лепенки и др. подобни може да сложи всеки що годе познаващ двете държави. Имал съм подобен случай - колата идва от Австрия, търговецът сложил германски транзитни номера и я обявил, че е дошла на собствен ход от Германия. Разкрих я по сервизна история, но после видях и лепенка от автокъща на вратата - като проверих града се оказа, че е в Австрия. Не си е направил труда да я прочисти. Отделно, че транзитните номера бяха доста стари и не се връзваха с докарване от текущия месец.
bahamonde написа:Впрочем, наистина ли е възможно, да е на 167к километра? Според книжката е така, но все пак, съм скептичен, не знам!
Книжката е фалшива, а ти си наивен да я вземаш за доказателство.
- AugustinerFan
- Мнения: 265
- Регистриран на: Нед 19 апр 2015 2:22
- Автомобил: Mini Cooper SD
- Двигател: 2017
- Местоположение: München
Re: Мнение за mazda premacy, 2.0, 131 коня
Какво като Австрийските ръждясват по-здраво? Ръждата си е ръжда ако ще да е ръждясала в Афганистан! Дали е ръждясала в Австрия или Германия няма значение,има подемници а колегата има очи да гледа! В крайна сметка някой си продава колата и е написал че е нов внос от Германия,друг иска да я купи и пита за мнение във форума какво да гледа, отговаря му се:
И после:
Та за това питах ...
Bai Sando написа:Ако питаш мен я огледай много добре на подемник за ръжда.Комбинацията Мазда+Германия въобще не е добра в повечето случаи.
И после:
$100 написа:А дали е от Германия или от Австрия? Това регистриране обичат да го правят с цел прикриване на австрийския произход.
Та за това питах ...
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта