Polo 6N2 2001 AUD - Въпрос за капачка?
Polo 6N2 2001 AUD - Въпрос за капачка?
Здравейте на всички, нов съм във форуми и ми стана интересно за какво служи този отвор с капачка и кога трябва да е отворена и затворена. Става дума за Polo 6N2 1.4 MPI AUD мотор. И друго да попитам, че ми предстои смяна на масло и кой тип е за предпочитане на този двигател (145 000 km.) 10W40, 5W30/40? Благодаря предварително.
Последна промяна от Petko83 на Нед 03 яну 2016 18:36, променено общо 1 път.
-
- VW експерт
- Мнения: 13382
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Polo 6N2 2001 AUD - Въпрос за капачка?
От това,което виждам,мисля че от там се гледа за белега на маховика.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Polo 6N2 2001 AUD - Въпрос за капачка?
Колкото е по-студено времето, толкова първата цифра трябва да е по-ниска - тя показва 'течливостта' на студен мотор.
Втората е при загрял двигател.
При 5W40 ще имаш много по-лек (и успешен) студен старт от колкото при 10W40
Освен това много по-бързо ще достигне маслото до необходимите места, а от там и по-мако износвания.
При топъл двигател вече дали е 0W40 или 100W40 - разлика няма - все си е ...W40
Малко мат'рял за четене:
viewtopic.php?f=17&t=37407&hilit=%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%B0
viewtopic.php?f=17&t=217699&start=15&hilit=%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%B0
Има и още много - просто тези теми са ми направили впечатление.
Не знам дали обърна внимание - масло с вискозитет 15W40 въобще не го коментирах
А за споменатото 5W30 - лично според мен ще е вече малко много изхвърляне, ама ако не текне от някъде - добре ще се отрази на моторетката
за зимата и при къси пробези на колата
Втората е при загрял двигател.
При 5W40 ще имаш много по-лек (и успешен) студен старт от колкото при 10W40
Освен това много по-бързо ще достигне маслото до необходимите места, а от там и по-мако износвания.
При топъл двигател вече дали е 0W40 или 100W40 - разлика няма - все си е ...W40

Малко мат'рял за четене:
viewtopic.php?f=17&t=37407&hilit=%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%B0
viewtopic.php?f=17&t=217699&start=15&hilit=%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%B0
Има и още много - просто тези теми са ми направили впечатление.
Не знам дали обърна внимание - масло с вискозитет 15W40 въобще не го коментирах

А за споменатото 5W30 - лично според мен ще е вече малко много изхвърляне, ама ако не текне от някъде - добре ще се отрази на моторетката

- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 6N2 2001 AUD - Въпрос за капачка?
10W40 ти е маслото, а за сутрешния старт, точно на тоя двигател, маслото ще ти е най-малкия проблем. 

Re: Polo 6N2 2001 AUD - Въпрос за капачка?
Колега, трябва ли да очаквам по-големи проблеми от този двигател, че така се подразбира. И ако трябва сподели какви 

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 128 госта