Polo 6N2 2001 AUD - Въпрос за капачка?

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Petko83
Мнения: 57
Регистриран на: Нед 03 яну 2016 14:53
Автомобил:
Двигател:

Polo 6N2 2001 AUD - Въпрос за капачка?

Мнениеот Petko83 » Нед 03 яну 2016 15:07


Здравейте на всички, нов съм във форуми и ми стана интересно за какво служи този отвор с капачка и кога трябва да е отворена и затворена. Става дума за Polo 6N2 1.4 MPI AUD мотор. И друго да попитам, че ми предстои смяна на масло и кой тип е за предпочитане на този двигател (145 000 km.) 10W40, 5W30/40? Благодаря предварително.
Прикачени файлове
2016-01-01 15.38.13.jpg

Последна промяна от Petko83 на Нед 03 яну 2016 18:36, променено общо 1 път.




Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13382
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Polo 6N2 2001 AUD - Въпрос за капачка?

Мнениеот Zdravko Zankov » Нед 03 яну 2016 17:20


От това,което виждам,мисля че от там се гледа за белега на маховика.


Mi4katagr
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 13 яну 2011 18:21
Автомобил: Polo 6N2
Двигател: 1.4 MPI AKK 2000
Местоположение: Габрово

Re: Polo 6N2 2001 AUD - Въпрос за капачка?

Мнениеот Mi4katagr » Пон 04 яну 2016 16:34


:th_up


Petko83
Мнения: 57
Регистриран на: Нед 03 яну 2016 14:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 6N2 2001 AUD - Въпрос за капачка?

Мнениеот Petko83 » Пон 04 яну 2016 21:39


Благодаря за мненията


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Polo 6N2 2001 AUD - Въпрос за капачка?

Мнениеот radotom » Пон 04 яну 2016 21:59


Колкото е по-студено времето, толкова първата цифра трябва да е по-ниска - тя показва 'течливостта' на студен мотор.
Втората е при загрял двигател.
При 5W40 ще имаш много по-лек (и успешен) студен старт от колкото при 10W40
Освен това много по-бързо ще достигне маслото до необходимите места, а от там и по-мако износвания.
При топъл двигател вече дали е 0W40 или 100W40 - разлика няма - все си е ...W40 :icon_lol

Малко мат'рял за четене:
viewtopic.php?f=17&t=37407&hilit=%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%B0
viewtopic.php?f=17&t=217699&start=15&hilit=%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%B0

Има и още много - просто тези теми са ми направили впечатление.

Не знам дали обърна внимание - масло с вискозитет 15W40 въобще не го коментирах :mhihi
А за споменатото 5W30 - лично според мен ще е вече малко много изхвърляне, ама ако не текне от някъде - добре ще се отрази на моторетката :c020 за зимата и при къси пробези на колата


Petko83
Мнения: 57
Регистриран на: Нед 03 яну 2016 14:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 6N2 2001 AUD - Въпрос за капачка?

Мнениеот Petko83 » Вто 05 яну 2016 9:25


Мерси за подробния отговор :)


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Polo 6N2 2001 AUD - Въпрос за капачка?

Мнениеот freelancer » Сря 06 яну 2016 13:24


10W40 ти е маслото, а за сутрешния старт, точно на тоя двигател, маслото ще ти е най-малкия проблем. :mhihi


Petko83
Мнения: 57
Регистриран на: Нед 03 яну 2016 14:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 6N2 2001 AUD - Въпрос за капачка?

Мнениеот Petko83 » Сря 06 яну 2016 20:29


Колега, трябва ли да очаквам по-големи проблеми от този двигател, че така се подразбира. И ако трябва сподели какви :gruebel



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 126 госта