Голф 4 - метална кора под двигателя
Re: метална кора под двигателя
Ето колеги, прословутата метална кора най-после е готова и монтирана. Искам да уточня, че броя и размера на отворите може да бъде коригиран още при поръчката на кората. Аз лично не пожелах да има отвори в близост до картера. Все пак - въпрос на избор. Ето и три не много качествени снимки.
Re: метална кора под двигателя

-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Съб 05 яну 2013 18:23
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: метална кора под двигателя
Колега, взех същата метална кора като твоята, сега е 80 лева с двете планки. Би ли ми казал къде направи монтажа?
-
- Мнения: 319
- Регистриран на: Пон 09 дек 2013 20:57
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHW 2000
- Местоположение: София
Re: метална кора под двигателя
Здравейте колеги,много нов съм тук.От няколко месеца притежавам Голф4 1.4 16в и тъй като нямам кора под двигателя,се интересувам от тази.Как да разбера къде ги правят?
- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: метална кора под двигателя
fighter-interceptor написа:Здравейте колеги,много нов съм тук.От няколко месеца притежавам Голф4 1.4 16в и тъй като нямам кора под двигателя,се интересувам от тази.Как да разбера къде ги правят?
Моите метални кори ги правя в Перник.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=45&t=375258
- Vag_activator
- Мнения: 941
- Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: Голф 4 - метална кора под двигателя
70лв е доста добра цена,но аз имам малко повече изисквания та може на 150лв да стане това което искам.
А именно аз съм решил да не се отделят повече от 160-170лв за една ламарина!
А именно аз съм решил да не се отделят повече от 160-170лв за една ламарина!

- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Голф 4 - метална кора под двигателя
Утре ще монтирам поредната защита на картер на Голф4 -4motion!
Металната кора е от 2мм.стоманена ламарина и е много здрава!
А иначе листове ламарина има в много складове за метали!
Металната кора е от 2мм.стоманена ламарина и е много здрава!
А иначе листове ламарина има в много складове за метали!

- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Голф 4 - метална кора под двигателя
Ето малко снимки на монтиранат метална кора под мотора + метални страници + носеща греда,всичко е от 2мм.стомана прахово боядисана.
http://pichost.name/images/2014/02/28/DSC02641.jpg
http://pichost.name/images/2014/02/28/DSC02649.jpg


http://pichost.name/images/2014/02/28/DSC02641.jpg
http://pichost.name/images/2014/02/28/DSC02649.jpg
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Вто 19 яну 2016 17:11
- Автомобил:
- Двигател:
Re: метална кора под двигателя
nasko1978 написа:fighter-interceptor написа:Здравейте колеги,много нов съм тук.От няколко месеца притежавам Голф4 1.4 16в и тъй като нямам кора под двигателя,се интересувам от тази.Как да разбера къде ги правят?
Моите метални кори ги правя в Перник.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=45&t=375258
Здрасти,
Горният линк не работи. Дали можеш да ме свържеш с човека, ако още ги прави. И аз имам нужда от кора.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Голф 4 - метална кора под двигателя
Не му правя реклама на човека , но е много точен . Потърси в раздел продава , носачи за Б5 на Бесса /Ас Метал/ има и метални кори . Няколко пъти съм го карал да проверява за кора за моя кораб , но няма. Ник Иритатинг на англ
- генгер
- Мнения: 192
- Регистриран на: Съб 31 яну 2009 10:46
- Автомобил: GOLF_IV_1600_SR
- Двигател: AKL_101кс
- Местоположение: Бургас
Re:
forski написа:Колега пластмасовата кора не пази моята е на тавана ако искаш да ти я дам барабар с подкалниците за някаква символична сума но файдата от нея е никаква.На мен ми омръзна да я връзвам с тел и разни свински опашки през ден-два.Голфа е нисък отпред и опира много,пак ти казвам до сега с металната кора проблем не съм имал от здрава ламарина е и много зор трябва да види за да се огъне камоли да се повреди картера или нещо друго.За колегите от Габрово ако иска някой да види за какво иде реч да каже няма проблем ще отнеме не повече от 10мин.
.... oт ламарина или някаква алуминиева сплав
- генгер
- Мнения: 192
- Регистриран на: Съб 31 яну 2009 10:46
- Автомобил: GOLF_IV_1600_SR
- Двигател: AKL_101кс
- Местоположение: Бургас
Re:
chefito написа:Такаааа....
1. Ако сложиш метална кора на пластмасовите кори ефекта ще е трудно предсказуем. Пластмасовите странични кори са хванати за роговете. При удар в металната кора, то тя, при едно примерно минимално огъване, ще предаде силата на пластмасовите, които от своя страна ще се огънат и при този сценарий всичко ще отнесе пак картера! Разликата е, че ще се срещне с не много острата огъната вероятно наобратно метална кора. Тук по запознатите е добре да кажат ефекта върху картера...
2. Ако се сложат и метални здрави странични кори. Тук пак е трудно предсказуемо...Вероятността да се спаси картера и други карантии е по-голяма...защото ако са достатъчно здрави ще повдигнат колата една идея над препятствитето....тук обаче възниква спора дали не е по-добре да се изкриви картера и да си продължиш на нормално окачване...да речем препятствие на пътя - голям камък...минаваш през него и той повдига цялата кола в завой...сцеплението на предницата е нарушено от повдигането и отиваш в канавката....
Много съм мислил върху тези неща и върху нуждата от защита на карантиите на мотора, но не съм стигнал до точен резултат...добре е да се влезе в някаква полемика, за да се роди истината....това са моите размисли и съвсем не твърдя че са достоверни...
Нищо вярно колега .... Ако си около Бургас обади се да ти покажа ефекта от метална +странични пластмасови

-
- Мнения: 876
- Регистриран на: Пет 15 окт 2010 6:14
- Автомобил: BORA 1.6 16V
- Двигател: AUS 2000
- Местоположение: Razgrad
Re: Голф 4 - метална кора под двигателя
А защо не ги оребрявате тия кори?Толкова ли е трудно да се заварят надлъжно отдолу 4-5 шини?Какъв е смисълът да слагате плоска ламарина?Тя няма никаква коравина във вертикална посока.Т'ва си е отбий номер и пари хвърлени на вятъра. 

-
- Мнения: 270
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 10:45
- Автомобил: VW BORA 2.0 115
- Двигател: AQY 1999
- Местоположение: Montana
Re: Голф 4 - метална кора под двигателя
Колега apolon,в случая просто не се налага !
Карам от около пет години с метална кора от IRRITATING/без оребряване/.Мога да я снимам.Изплатила се е многократно.Удари в парчета регенерат,запечена кал,камъни,хлъзгане 50 м. по кора при попадане в дълбоки коловози лед...
Познавам и други колеги с подобен опит .
Карам от около пет години с метална кора от IRRITATING/без оребряване/.Мога да я снимам.Изплатила се е многократно.Удари в парчета регенерат,запечена кал,камъни,хлъзгане 50 м. по кора при попадане в дълбоки коловози лед...
Познавам и други колеги с подобен опит .
Последна промяна от petar_a на Пон 18 ное 2019 16:38, променено общо 1 път.
- nikolay_ss
- Мнения: 1125
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: Голф 4 - метална кора под двигателя
И аз съм с такава кора от IRRITATING, по едно време бях и със спортно окачване, тая кора ме е спасявала доста пъти. Надрана е цялата, но не е деформирана грам.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 101 госта