Тежък звук ГТИ 3 и др. модели ?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Lazar
Мнения: 164
Регистриран на: Чет 30 дек 2004 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Lazar » Пет 18 мар 2005 16:34


NovobranecGT написа:
Lazar написа:Т'ва дупчене на кутията ще има ли ефект за гти2

Ако кутията ти за въздушния филтър е с фуния отпред, може да я махнеш и ефекта ще е осезаем :wink:


Има една тръба дето влиза в калника,нея ли имаш предвид?
А и гти-то не е 16V а 8v...




Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Пет 18 мар 2005 17:42


prj57 написа:Махаш кутията и слагаш спортен филтър.....


Тук става въпрос за по-елементарен тунинг тип "направи си сам". :lol: :lol: Знаеш ли колко трудно е поставянето на конус на ГТИ,пък после трябва и да го изолираш?


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пон 21 мар 2005 13:48


Защо да е трудно..... просто трябва да се закрепи MAF-a зад филтъра и готово, не е необходимо да изулираш филтъра, просто прекарваш една гъвкава тръба да носи студен въздух отдолу на бронята.....


G60

Мнениеот G60 » Пон 21 мар 2005 15:54


Въобще не се занимаваи с глупости от рода на спортни филтри и т.н.режи кутията в долната част сложи си ситна мрежа на дупката (да не влизат боклуци) залепи я със силикон и си готов :wink: А и още нещо за турбо или компресорни мотори спортния филтър е голяма грешка е.... им маиката


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пон 21 мар 2005 16:06


Не съм съгласен, турбото и суперчарджъра имат най-добър ефект от друг филтър, по малко съпротивление и повече въздух....


G60

Мнениеот G60 » Вто 22 мар 2005 9:15


prj57 написа:Не съм съгласен, турбото и суперчарджъра имат най-добър ефект от друг филтър, по малко съпротивление и повече въздух....
спортния филтър е смърт за механичния компресор 100% съм сигурен влизат боклуци в него знам го от опит


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Вто 22 мар 2005 9:19


K&N и да влизат боклуци???
жестоко се съмнявам... :?
сега ако се вземе филтър тип "за ладата от илиенци..."
е друг въпрос :D


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Вто 22 мар 2005 9:24


Сега да не ми скочите, но по-добре панел (оригиналната форма) в кутията отколкото конус.
Верно като отвориш капака е красиво, но това което гледаме като снимки по съборите (наточените коли в нета) са коли, които почти не се карат, а проблема идва от изолацията от водата. С нашите хубави пътища с огромни локви нали се сещате какви бели може да докара водата - олеле! :lol:


Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Вто 22 мар 2005 9:29


Наистина спортния филтър вреди на компресора,понеже е по рехав и пропуска малко повече прашоляк.


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Вто 22 мар 2005 10:04


съгласен съм с brabus,че по-добрият вариант е панел.

G60,как така спортен филтър K&N ще пропусне боклуци а мрежата тип "дворен дизайн" не? Screwy


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Вто 22 мар 2005 12:22


Brabus засяга темата за така наречения хидролок когато влезе вода в цилиндрите, понеже не се сгъстява като нормален газ буталата в един момент бутат в нещо наподобяващо бетон и се огъват и чупят биели, гърмят цилиндри бутала се пробиват и тн.

Вероятността това да стане е много малка, при cold air intake е по голяма щото самия филтър е изнесен отдолу на автомобила да е далеч от жегата на двигателя, но и там вероятността да стане тва е минимална и то ако се опитате да се правите на амфибия 8)

Всеки знае как работи един двигател и какво му трябва за да прави горене, при конуса не само че се намалява съпротивлението на потока на въздух, увеличава се диаметъра => колиество въздух за еденица време, оттам инжекциона смята повечко гориво за да държи сместа в норма и колата върви повече.... също така при конуса имате завихряне на потока и се получава нещо като нагнетяване на входящия въздух(заради формата на филтъра) има варианти които са затворени за да изолират топлината от двигателя и са с прикачена тръба отпред, която отива някъде ниско на бронята за да носи студен въздух, за да се елиминира хидролок-а има на тръбата филтър който се вижда(като дунапрен обвиващт тръбата) за да спира и поема капки които евентуално са влезли в тръбата и се отправят за филтъра, но както казах вероятността да минат през него е много малка и ви трябва море за да стане......

Кутияте е обезопасена, но пък ограничава потока към двигателя, като се надупчи се отваря отвор за повечко прах, все едно е, но си оставате със стандартен филтър който се сменя всеки еди колко си клометра и струва пари.....

Аз карам със спортен филтър Ractive който е със много фина стоманена мрежа вместо вата и не се пере, само с вулканизатор го издухвате и сте готови, отделно идва и със топлинен щит......

Ако не беше добре за компресорите, защо тогава всички състезателни коли и тунинговани чудовища имат такива, то нямаше да има смисъл да ги правят тогава.....


Потребителски аватар
nofear
Мнения: 13
Регистриран на: Нед 08 авг 2004 2:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот nofear » Сря 23 мар 2005 15:00


Мхм това е готинко , макар че съм с Г3 ГТИ но не 16 В , мисля да го пробвам , но ще си разваля кутията на филтъра ..
Друг начин освен спортно филтърче няма ли ? И освен дупченето де :)


mr.armany
Мнения: 30
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 21:42
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот mr.armany » Чет 24 мар 2005 23:26


TРЯБВА ДА ВИ КАЖА ЧЕ ПРОСТО СПОРТНИЯ ФИЛТАР ДАВА ГОЛЯМА РАЗЛИКА С ТОВА ДУПЧЕНЕ , КОГАТО ИЗЛЕЗЕ ТЕМАТА СИ НАДУПЧИХ КУТИЯТА НО ДНЕС РЕШИХ ДА СИ КУПЯ СПОРТЕН ФИЛТАР ИИИ И РАЗЛИКАТА Е ДОСТА ГОЛЯМА !
МИСЛЯ ЧЕ ТОВА Е ПО ДОБРИЯ ВАРЯНТ!


Потребителски аватар
bartokomus
Мнения: 80
Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bartokomus » Пет 25 мар 2005 9:39


Аз пък да ви кажа също съм със спортен филтър на K&N и разлика не виждам никаква, нито в звука, нито в друго отношение. Така че мисля да понадупча малко кутията.


Потребителски аватар
nofear
Мнения: 13
Регистриран на: Нед 08 авг 2004 2:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот nofear » Нед 27 мар 2005 8:28


Значи за това дупчене се поинтересувах малко , защото и аз бях решил да го правя. Се пак тази кутия е сложена да ограничава въдуха и когато е необходимо тогава се отваря клапата и се пуска въздух .. с това дупчене постоянно ще влиза въздух и ще обърка нещата .. поне така ми казаха на консултацията ..

Относно готин плътен звук .. дупчите гърнето с един шиш по дължина и звука е различен ... :P



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 86 госта