Brabus засяга темата за така наречения хидролок когато влезе вода в цилиндрите, понеже не се сгъстява като нормален газ буталата в един момент бутат в нещо наподобяващо бетон и се огъват и чупят биели, гърмят цилиндри бутала се пробиват и тн.
Вероятността това да стане е много малка, при cold air intake е по голяма щото самия филтър е изнесен отдолу на автомобила да е далеч от жегата на двигателя, но и там вероятността да стане тва е минимална и то ако се опитате да се правите на амфибия
Всеки знае как работи един двигател и какво му трябва за да прави горене, при конуса не само че се намалява съпротивлението на потока на въздух, увеличава се диаметъра => колиество въздух за еденица време, оттам инжекциона смята повечко гориво за да държи сместа в норма и колата върви повече.... също така при конуса имате завихряне на потока и се получава нещо като нагнетяване на входящия въздух(заради формата на филтъра) има варианти които са затворени за да изолират топлината от двигателя и са с прикачена тръба отпред, която отива някъде ниско на бронята за да носи студен въздух, за да се елиминира хидролок-а има на тръбата филтър който се вижда(като дунапрен обвиващт тръбата) за да спира и поема капки които евентуално са влезли в тръбата и се отправят за филтъра, но както казах вероятността да минат през него е много малка и ви трябва море за да стане......
Кутияте е обезопасена, но пък ограничава потока към двигателя, като се надупчи се отваря отвор за повечко прах, все едно е, но си оставате със стандартен филтър който се сменя всеки еди колко си клометра и струва пари.....
Аз карам със спортен филтър Ractive който е със много фина стоманена мрежа вместо вата и не се пере, само с вулканизатор го издухвате и сте готови, отделно идва и със топлинен щит......
Ако не беше добре за компресорите, защо тогава всички състезателни коли и тунинговани чудовища имат такива, то нямаше да има смисъл да ги правят тогава.....