проблем с клаксон на венто 1.9 тди
проблем с клаксон на венто 1.9 тди
Здравейте!!! Колата е венто 1.9 тди 90 к.с. 94-та и проблема е следния: след поредното натискане на клаксона той свирна за момент и спря. Проверих самия клаксон на акумулатора и си свири, като натискам копчетата на волана /с air bag/ релето при бушоните цъка, отпред на буксата на клаксона на двата кабела идва около 11 волта напрежение, но не свири. чистих клемите, пръсках контактен спрей и нищо. Моля ви помагайте...........
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: проблем с клаксон на венто 1.9 тди
нямаш минус - прекъснат проводник
Re: проблем с клаксон на венто 1.9 тди
Ами би трябвало да има защото с мултицета дава 11 волта като пробвам на двете пинчета на буксата която е с два кабела респективно
- fulcrum
- Мнения: 43
- Регистриран на: Сря 20 яну 2016 19:12
- Автомобил: VW Golf 2 GT Skoda 130 LA
- Двигател:
- Местоположение: Родопа планина , Смолян
Re: проблем с клаксон на венто 1.9 тди
Релето прекъсва минуса на силовата ( главната ) верига на клаксона. На черния му проводник с жълта ивица трябва да има +12 Волта от първи контакт.
Проблема на първо четене ти е в релето - дефектирал му е контакта.
Проблема на първо четене ти е в релето - дефектирал му е контакта.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: проблем с клаксон на венто 1.9 тди
niksan5 написа:Опитах с друго РАБОТЕЩО реле и е същата работа
за какъв ч-п ? Пишеш,че релето ти щрака при натискане на бутона на волана.
От релето до клаксона няма връзка /прекъснат проводник.
П.П. да не пускам нов пост ти отговарям на въпроса "Ок защо тогава дава напрежение от 11 волта на буксата при клаксона по точно и на двете букси откъде взима плюс и минус за тези 11 волта и защо са 11, :
На 2 те букси защото в клаксона има бобина / намотка/ закачена към тия 2 букси.
Защо 11 в - защото има пад по проводниците /лоша връзка, окислени клеми , лошо кримване на каб. обувки ..../
Последна промяна от kris11 на Сря 27 яну 2016 17:56, променено общо 1 път.
Re: проблем с клаксон на венто 1.9 тди
Ок защо тогава дава напрежение от 11 волта на буксата при клаксона по точно и на двете букси откъде взима плюс и минус за тези 11 волта и защо са 11, а кабелите са здрави поне видимо
Re: проблем с клаксон на венто 1.9 тди
Колеги проблема е решен!!! Беше се окислило едното краче на релето от страната на бушониерата почистих го, малко контактен спрей и готово..... БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ОТЗОВАЛИ СЕ КОЛЕГИ......
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 156 госта