Пасат Б4 1998 110 коня обезвъздушаване на горивна система

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
delux11
Мнения: 33
Регистриран на: Сря 03 фев 2016 15:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б4 1998 110 коня обезвъздушаване на горивна система

Мнениеот delux11 » Сря 03 фев 2016 21:55


Колата не съм я палил от 4 часа мога слезна да направя клип да разберете за какво иде реч

Пълно обслужване направих на колата 10 ноември 2015 год Ремъци/ролко/водна помпа/обтегачи/масла и филтри всичко от-до

Да сложа някаква друга добавка за почистване на дюзите? Тази която поръчах на Бардал ще я дам на колега които ще му върши работа

Утре ще сляза да направя клип сутринта преди работа

Последна промяна от delux11 на Сря 03 фев 2016 21:57, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6349
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: Пасат Б4 1998 110 коня обезвъздушаване на горивна система

Мнениеот vanesto » Сря 03 фев 2016 21:56


Възможно е при смяната на ремъците да не са ти направили точната центровка, предполагам затова те пита колегата.


delux11
Мнения: 33
Регистриран на: Сря 03 фев 2016 15:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б4 1998 110 коня обезвъздушаване на горивна система

Мнениеот delux11 » Сря 03 фев 2016 21:59


vanesto написа:Възможно е при смяната на ремъците да не са ти направили точната центровка, предполагам затова те пита колегата.


Ами до сега нямах проблем проблема се появи след като резервоара остана с 3-5 литра нафта за 2 дни на -7/-10 градуса и след като му се смени филтъра Закарах колата при много добър маистор в Пловдив не ми се вярва да не я е направил както трябва


Потребителски аватар
bkunev
Мнения: 402
Регистриран на: Пет 09 май 2008 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: Пасат Б4 1998 110 коня обезвъздушаване на горивна система

Мнениеот bkunev » Сря 03 фев 2016 22:00


Туй с добавката принципно е стрелба в тъмното. Хич не ти трябва. Мойта талига 6-7 година ни добавка, ни скъпа нафта, ни двутактово масло е виждала и пали. Може наистина центровка да е, ама как да се загуби без причина. На мен релето 109 е на клемореда долу в ляво под волана.Сеат Варио '99.

п.с. май, май да идеш да ти погледнат белезите на ремъка или една диагностика


delux11
Мнения: 33
Регистриран на: Сря 03 фев 2016 15:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б4 1998 110 коня обезвъздушаване на горивна система

Мнениеот delux11 » Сря 03 фев 2016 22:09


Колеги много благодаря че ми помогнахте с каквото можете Утре ще направя клип как пали След това ще отхлабя всички дюзи да изтече малко нафта и затягам всичко Събота ще направя диагностика ако се окаже че маистора от бързане да ми вземе парите е направил тази грешка незнам какво ще му се случи Благодаря още веднъж

Последна промяна от delux11 на Сря 03 фев 2016 23:14, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Пасат Б4 1998 110 коня обезвъздушаване на горивна система

Мнениеот Водния дух1 » Сря 03 фев 2016 22:42


Интересно е ,че този проблем се повтаря за 1седмица с друг колега ,който пак след смяна на гор.филтър пали трудно и пак същия мотор и пак същия филтър и пак същия автомобил :screwy


delux11
Мнения: 33
Регистриран на: Сря 03 фев 2016 15:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б4 1998 110 коня обезвъздушаване на горивна система

Мнениеот delux11 » Сря 03 фев 2016 23:17


Незнам кои е другия но аз повече филтър за 7 50 няма да сложа никога Същия автомобил като моя Пасат Б4 1998 комби АВГ


delux11
Мнения: 33
Регистриран на: Сря 03 фев 2016 15:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б4 1998 110 коня обезвъздушаване на горивна система

Мнениеот delux11 » Чет 04 фев 2016 12:32


Проблема е решен От бързане да ми вземе парите маистора е забравил да завие добре болта които е над капачката на филтър Завих болта добре отхлабих всички дюзи почна да тече нафта завих си дюзите и след 4 часа престой колата пали от раз Следобяд ще ида и парите които имам да му давам нема да ги види повече Благодаря отново за помощта


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Пасат Б4 1998 110 коня обезвъздушаване на горивна система

Мнениеот milmar » Чет 04 фев 2016 13:26


Аз не разбирам защо е нужно да се обезвъздушава през дюзите чак, това не е нужно.
Освен това нашите коли TDI (говоря предимно за моята) имат един момент при температура над 5-6 градуса както е сега, палят малко по-трудно от при минус 10 градуса. Това е защото вече не пускат предварителен подгрев, а е хладно все пак.
Аз например, при първо палене превъртам 1-2 пъти, а при минус 10-15 палех веднага на момента. Даже сега по навик връщам веднага ключа а се оказва че още не е запалила :-).


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6349
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: Пасат Б4 1998 110 коня обезвъздушаване на горивна система

Мнениеот vanesto » Чет 04 фев 2016 14:17


Така е, само не съм съгласен за подгряването. Ще постна пак таблицата на Брезел за впръсканото количество при различни температури.
http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... ?f=16&t=70
Та при 0гр и надолу се вижда че веднага се впръсква гориво, в случая 33мг при 0гр, докато при темп. до +15гр впръскването започва при 200 оборота, и по-малко като количество - 28,5мг. А при по-ниски темп. от 0гр, виждаш как се увеличава и количеството гориво и не въртиш, защото се впръсква веднага. Затова, за мен свещите не са важни в този диапазон, по-важни са стартер, акумулатор, центровка. Колкото по-бързо достигнеш 200 оборота, по-бързо ще запалиш.


delux11
Мнения: 33
Регистриран на: Сря 03 фев 2016 15:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б4 1998 110 коня обезвъздушаване на горивна система

Мнениеот delux11 » Чет 04 фев 2016 14:35


milmar написа:Аз не разбирам защо е нужно да се обезвъздушава през дюзите чак, това не е нужно.
Освен това нашите коли TDI (говоря предимно за моята) имат един момент при температура над 5-6 градуса както е сега, палят малко по-трудно от при минус 10 градуса. Това е защото вече не пускат предварителен подгрев, а е хладно все пак.
Аз например, при първо палене превъртам 1-2 пъти, а при минус 10-15 палех веднага на момента. Даже сега по навик връщам веднага ключа а се оказва че още не е запалила :-).


Е как да не е нужно?Когато колата ти изобщо не иска да запали От болта над капачката влиза въздух няма друго яче как да се реши проблема освен ако не се обезвъздуши системата


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Пасат Б4 1998 110 коня обезвъздушаване на горивна система

Мнениеот gancho » Чет 04 фев 2016 15:19


Не е лошо да видиш и температурния датчик на антифриза. Направо го смени,нов е няма и 20лв.
Или за тест-откачи му буксата и виж как ще запали.

Естествено също си виж и центровката на запалването...


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Пасат Б4 1998 110 коня обезвъздушаване на горивна система

Мнениеот milmar » Чет 04 фев 2016 20:05


Аз мисля, че няма как да стигне въздух по тръбите за високо налягане до дюзите, освен след разглобяване при ремонт. Техническата ми култура и знания по физика не ми позволява да си го предгтавя.
Иначе трябва да се обезвъздуши, но от друго място, откъм пътя на обратната нафта.


Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: Пасат Б4 1998 110 коня обезвъздушаване на горивна система

Мнениеот Spas » Пон 08 фев 2016 14:20


И да не го обезвъздуши - все тая, ако е затворена системата, тя ще си се справи сама. Все пак не е някоя френска ч...я :)


salico
Мнения: 62
Регистриран на: Съб 19 юли 2008 23:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Пасат Б4 1998 110 коня обезвъздушаване на горивна система

Мнениеот salico » Нед 12 фев 2017 19:27


Здравейте колеги /проблем/ .Днес реших да направя промивка на горивната система с лъки моли , всичко мина добре но на края май вкарахме и въздух.Та питането как се обезвъздушаване дюзите /отвиват се всичките по ред по малко точно от къде и как/.Колата е 110 TDI .Забравих да кажа върти но не може да зацепи да запали .



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта