Колата не съм я палил от 4 часа мога слезна да направя клип да разберете за какво иде реч
Пълно обслужване направих на колата 10 ноември 2015 год Ремъци/ролко/водна помпа/обтегачи/масла и филтри всичко от-до
Да сложа някаква друга добавка за почистване на дюзите? Тази която поръчах на Бардал ще я дам на колега които ще му върши работа
Утре ще сляза да направя клип сутринта преди работа



Пасат Б4 1998 110 коня обезвъздушаване на горивна система
Re: Пасат Б4 1998 110 коня обезвъздушаване на горивна система
Последна промяна от delux11 на Сря 03 фев 2016 21:57, променено общо 1 път.
- vanesto
- Мнения: 6349
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Пасат Б4 1998 110 коня обезвъздушаване на горивна система
Възможно е при смяната на ремъците да не са ти направили точната центровка, предполагам затова те пита колегата.
Re: Пасат Б4 1998 110 коня обезвъздушаване на горивна система
vanesto написа:Възможно е при смяната на ремъците да не са ти направили точната центровка, предполагам затова те пита колегата.
Ами до сега нямах проблем проблема се появи след като резервоара остана с 3-5 литра нафта за 2 дни на -7/-10 градуса и след като му се смени филтъра Закарах колата при много добър маистор в Пловдив не ми се вярва да не я е направил както трябва
- bkunev
- Мнения: 402
- Регистриран на: Пет 09 май 2008 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: Пасат Б4 1998 110 коня обезвъздушаване на горивна система
Туй с добавката принципно е стрелба в тъмното. Хич не ти трябва. Мойта талига 6-7 година ни добавка, ни скъпа нафта, ни двутактово масло е виждала и пали. Може наистина центровка да е, ама как да се загуби без причина. На мен релето 109 е на клемореда долу в ляво под волана.Сеат Варио '99.
п.с. май, май да идеш да ти погледнат белезите на ремъка или една диагностика
п.с. май, май да идеш да ти погледнат белезите на ремъка или една диагностика
Re: Пасат Б4 1998 110 коня обезвъздушаване на горивна система
Колеги много благодаря че ми помогнахте с каквото можете Утре ще направя клип как пали След това ще отхлабя всички дюзи да изтече малко нафта и затягам всичко Събота ще направя диагностика ако се окаже че маистора от бързане да ми вземе парите е направил тази грешка незнам какво ще му се случи Благодаря още веднъж
Последна промяна от delux11 на Сря 03 фев 2016 23:14, променено общо 1 път.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Пасат Б4 1998 110 коня обезвъздушаване на горивна система
Интересно е ,че този проблем се повтаря за 1седмица с друг колега ,който пак след смяна на гор.филтър пали трудно и пак същия мотор и пак същия филтър и пак същия автомобил 

Re: Пасат Б4 1998 110 коня обезвъздушаване на горивна система
Незнам кои е другия но аз повече филтър за 7 50 няма да сложа никога Същия автомобил като моя Пасат Б4 1998 комби АВГ
Re: Пасат Б4 1998 110 коня обезвъздушаване на горивна система
Проблема е решен От бързане да ми вземе парите маистора е забравил да завие добре болта които е над капачката на филтър Завих болта добре отхлабих всички дюзи почна да тече нафта завих си дюзите и след 4 часа престой колата пали от раз Следобяд ще ида и парите които имам да му давам нема да ги види повече Благодаря отново за помощта
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Пасат Б4 1998 110 коня обезвъздушаване на горивна система
Аз не разбирам защо е нужно да се обезвъздушава през дюзите чак, това не е нужно.
Освен това нашите коли TDI (говоря предимно за моята) имат един момент при температура над 5-6 градуса както е сега, палят малко по-трудно от при минус 10 градуса. Това е защото вече не пускат предварителен подгрев, а е хладно все пак.
Аз например, при първо палене превъртам 1-2 пъти, а при минус 10-15 палех веднага на момента. Даже сега по навик връщам веднага ключа а се оказва че още не е запалила :-).
Освен това нашите коли TDI (говоря предимно за моята) имат един момент при температура над 5-6 градуса както е сега, палят малко по-трудно от при минус 10 градуса. Това е защото вече не пускат предварителен подгрев, а е хладно все пак.
Аз например, при първо палене превъртам 1-2 пъти, а при минус 10-15 палех веднага на момента. Даже сега по навик връщам веднага ключа а се оказва че още не е запалила :-).
- vanesto
- Мнения: 6349
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Пасат Б4 1998 110 коня обезвъздушаване на горивна система
Така е, само не съм съгласен за подгряването. Ще постна пак таблицата на Брезел за впръсканото количество при различни температури.
http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... ?f=16&t=70
Та при 0гр и надолу се вижда че веднага се впръсква гориво, в случая 33мг при 0гр, докато при темп. до +15гр впръскването започва при 200 оборота, и по-малко като количество - 28,5мг. А при по-ниски темп. от 0гр, виждаш как се увеличава и количеството гориво и не въртиш, защото се впръсква веднага. Затова, за мен свещите не са важни в този диапазон, по-важни са стартер, акумулатор, центровка. Колкото по-бързо достигнеш 200 оборота, по-бързо ще запалиш.
http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... ?f=16&t=70
Та при 0гр и надолу се вижда че веднага се впръсква гориво, в случая 33мг при 0гр, докато при темп. до +15гр впръскването започва при 200 оборота, и по-малко като количество - 28,5мг. А при по-ниски темп. от 0гр, виждаш как се увеличава и количеството гориво и не въртиш, защото се впръсква веднага. Затова, за мен свещите не са важни в този диапазон, по-важни са стартер, акумулатор, центровка. Колкото по-бързо достигнеш 200 оборота, по-бързо ще запалиш.
Re: Пасат Б4 1998 110 коня обезвъздушаване на горивна система
milmar написа:Аз не разбирам защо е нужно да се обезвъздушава през дюзите чак, това не е нужно.
Освен това нашите коли TDI (говоря предимно за моята) имат един момент при температура над 5-6 градуса както е сега, палят малко по-трудно от при минус 10 градуса. Това е защото вече не пускат предварителен подгрев, а е хладно все пак.
Аз например, при първо палене превъртам 1-2 пъти, а при минус 10-15 палех веднага на момента. Даже сега по навик връщам веднага ключа а се оказва че още не е запалила :-).
Е как да не е нужно?Когато колата ти изобщо не иска да запали От болта над капачката влиза въздух няма друго яче как да се реши проблема освен ако не се обезвъздуши системата
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Пасат Б4 1998 110 коня обезвъздушаване на горивна система
Не е лошо да видиш и температурния датчик на антифриза. Направо го смени,нов е няма и 20лв.
Или за тест-откачи му буксата и виж как ще запали.
Естествено също си виж и центровката на запалването...
Или за тест-откачи му буксата и виж как ще запали.
Естествено също си виж и центровката на запалването...
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Пасат Б4 1998 110 коня обезвъздушаване на горивна система
Аз мисля, че няма как да стигне въздух по тръбите за високо налягане до дюзите, освен след разглобяване при ремонт. Техническата ми култура и знания по физика не ми позволява да си го предгтавя.
Иначе трябва да се обезвъздуши, но от друго място, откъм пътя на обратната нафта.
Иначе трябва да се обезвъздуши, но от друго място, откъм пътя на обратната нафта.
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Пасат Б4 1998 110 коня обезвъздушаване на горивна система
И да не го обезвъздуши - все тая, ако е затворена системата, тя ще си се справи сама. Все пак не е някоя френска ч...я :)
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Съб 19 юли 2008 23:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Пасат Б4 1998 110 коня обезвъздушаване на горивна система
Здравейте колеги /проблем/ .Днес реших да направя промивка на горивната система с лъки моли , всичко мина добре но на края май вкарахме и въздух.Та питането как се обезвъздушаване дюзите /отвиват се всичките по ред по малко точно от къде и как/.Колата е 110 TDI .Забравих да кажа върти но не може да зацепи да запали .
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта