Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
penko_pulev
Мнения: 520
Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот penko_pulev » Сря 10 фев 2016 18:32


Дон Кихот какво стана със снимките? Не, че давам зор, ама съм зациклил нещо и ще пробивам :) Иначе ето как го дават да се вадят страничните вентилации. Само ако може някой да ме светне, на първата снимка какво е това с номер 3?
– Unclip dash panel side cover -1- using a suitable screwdriver and remove.
- Insert a suitable flat screwdriver through side openings -A- and -B- between vent and seal and lever vent -2- alternately through these openings in direction -C-.
– When removing vent -2- in direction -C-, disconnect connector -3- at the rear.
Прикачени файлове
N80-0275.png
N80-0275.png (19.35 KиБ) Видяна 1449 пъти
N80-0274.png
N80-0274.png (22.02 KиБ) Видяна 1449 пъти
N80-0271.png
N80-0271.png (17.3 KиБ) Видяна 1449 пъти
N80-0353.png
[b]А аз искам да попитам номер 3 на тази снимка какво е?[/b]

Последна промяна от penko_pulev на Сря 10 фев 2016 21:44, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6268
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 10 фев 2016 21:10


Забравих те... Ето планката, която съм ползвал. Пробих два отвора в нея. Сложих от щипките от пакетчето. От дясно и от ляво на плафона в багажника има две двойки фабрични отвори с диаметър около 4см. Пъхваш планката над ламарината, така че щипките да се паднат на отворите. Следва стягане на куката с две рапидки. Така спестяваш дупченето по купето. Винаги избягвам да нанасям непоправими щети по възможност.

Изображение

ето къде е монтирано от дясно
Изображение

ето лявото празно място
Изображение

ето планката с пробити отвори и метални щипки
Изображение

монтирано в ляво
Изображение

разпънато в работно положение
Изображение

п.с. някой спомена , че не се прибирали плавно, моите и двете се прибират плавно

Последна промяна от DoH_KuXoT на Чет 11 фев 2016 10:29, променено общо 1 път.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Чет 11 фев 2016 9:40


penko_pulev написа:Дон Кихот какво стана със снимките? Не, че давам зор, ама съм зациклил нещо и ще пробивам :) Иначе ето как го дават да се вадят страничните вентилации. Само ако може някой да ме светне, на първата снимка какво е това с номер 3?
– Unclip dash panel side cover -1- using a suitable screwdriver and remove.
- Insert a suitable flat screwdriver through side openings -A- and -B- between vent and seal and lever vent -2- alternately through these openings in direction -C-.
– When removing vent -2- in direction -C-, disconnect connector -3- at the rear.



Незнам какво те касае изпарителят тебе. Освен ако си решил както ти казах да го почистваш през вентилатора, като свалиш жабката. Едното е радиатора, а другото изпарителят на климатика. Това е първата цифра -3
Самоче има нещо леко сбъркано на схемата, защото и двата радиатора ги дават да влизат в един отвор, което не е правилно. Изпарителят стои веднага след вентилатора, и когато се махне вентилатора се вижда питата му.
Другият вариант е това да е електрически радиатор, който да се монтира заедно с водният, като помощен.

А ако става въпрос за втората цифра -3, тя е буксата на осветлението на духалката дето я нямаш ти.
На схемата са казали да я откачиш.

Пред тази букса и от другата страна са двата горни чопа които ти трябва да освободиш с напъхването на отверки отгоре и отдолу !!! Тези триъгълните като перки на акула.

Таблото е еластично, така че смело го разтегляй нагоре. Виж духалката е по чуплива, та внимавай.

Хубави графични снимки, ама само едно не мога да разбера, как като чоповете които се виждат и от скиците са върху духалката и под нея ще стане номера да излезе без да се бръкне под и над нея с отверка за да се освободят ???

Вярно че ако се махне страничният панел от дясно има достъп зад духалката и както ти написах и за тази от ляво може да си помогнеш с побутване отзад. Но само с побутване няма да стане определено.

Всъщност същата работа е и при бушоните- махаш капака отстрани и пак има някакъв достъп.

Можеби да е възможно с напъхването на отверката отстрани, тя така да попадне отгоре че да натисне и двата чопа надолу и да ги освободи, но пък тези отдолу незнам как ще стане това. А и за централните духалки това не е възможно въобще.

Последна промяна от kossis на Пет 12 фев 2016 10:21, променено общо 2 пъти.


JuStan
Мнения: 304
Регистриран на: Вто 20 дек 2011 14:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bulgaria

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот JuStan » Чет 11 фев 2016 16:42


yanio написа:От къде купувате куките колеги? Понеже 14лв са им много :)

ето ги по 4 долара парчето :)

http://www.aliexpress.com/item/Free-Shi ... 0.7.WFMsDm


penko_pulev
Мнения: 520
Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот penko_pulev » Чет 11 фев 2016 16:55


Дон Кихот, благодаря за снимките, схванах идеята каква е :beer
Kossis, интересуваше ме номер 3 само на първата снимка, защото и на мен ми се струва объркана. Пише го така Auxiliary air heater element -Z35 но не мога да го разбера какво е и защо го дават там на схемата. А за духалките на мен ми работи всичко, пък и ми е писнало да ги свалям. Другите снимки ги постнах само информативно. И на мен ми е чудно как ще стане с правата отвертка. Графиките са взети от Elsa...


Bro0z3r
Мнения: 593
Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Варна

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Bro0z3r » Чет 11 фев 2016 22:40


Тоя auxiliary heater всъщност е един нагревател, който мисля е 1 киловат (да, един киловат).
Функцията му е да достави топло на пътниците бързичко, стига да е достатъчно студено навън, двигателя да не е загрял, климатроника да е настроен на висока температура и да не е в режим ECON!


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Пет 12 фев 2016 10:24


А защо Екона ще ограничава ел радиатора ? Тоест за да работи той трябва да е без Екон. При това положение ако температурата е над 0-та климатика също ще сработи и ще осушава и прави студ. Ако е под 0-та няма да работи и само ел радиатора ще грее.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8982
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот samo_pechka » Пет 12 фев 2016 11:17


Така са го направили. За да работи ел.радиатора ( ако го има ) трябва да не е на ЕКОН ( т.е. да е на АУТО ) и да е по-ниска от 5 градуса външната температура. Добра екстра е. При моето А6 Ц5 е така, има го.


Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1261
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Renault Zoe
Двигател: electric 2014
Контакти:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот betaserk » Пет 12 фев 2016 12:17


И аз го имам и забравих за предишното мръзнене докато колата вдигне градусите :th_up


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6268
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 12 фев 2016 13:00


приятна екстра, аз нямам такова. Сега съм на вълна духалки от Superb за таблото, много ми харесват и се връзват с highline елементите. Но нещо не намирам на свестни пари.
Изображение
Изображение

другото, което също искам е този капак за който стана дума малко по назад, над казанчетата на хидравликата и чистачките

Изображение


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Пет 12 фев 2016 13:41


А как разбирате че имате тази екстра -ел радиатор ? Пише ли на Вин стикера ?
Като сте купили колата едва ли сте знаели че има това нещо.


Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1261
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Renault Zoe
Двигател: electric 2014
Контакти:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот betaserk » Пет 12 фев 2016 13:55


Ами запалвам и има няма 1 мин започва да духа топло все едно от загряла на 90 градуса колатa, а стрелката на уреда е умряла и не е мръднала! Става дума като беше около и под 0 градуса на вън. За возене на малки деца е супер за да не им е много студено докато загрее колата. Не ми я пише на стикера!

Последна промяна от betaserk на Пет 12 фев 2016 13:56, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6268
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 12 фев 2016 13:55


по рама в съответната програма за части и гледаш дали е активно за твоя автомобил, при мен не ми позволява да го избера като резервна част, защото автомобила ми не е екипиран с него.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Пет 12 фев 2016 14:46


    Трябва да пробвам сутрин при палене, че все на Екон го държа и няма как да сработи ако има такава екстра.

    Ама трябва ли да включа Аутото специално или само да изключа Екона ?


    hm9
    Мнения: 30
    Регистриран на: Нед 10 май 2015 16:25
    Автомобил: Passat B 5.5 TDI
    Двигател: AWX 2002
    Местоположение: Belgie

    Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

    Мнениеот hm9 » Пет 12 фев 2016 15:23


    Става и само с изключване на Екона



    Върни се в “Passat”

    Кой е на линия

    Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen и 31 госта