Дон Кихот какво стана със снимките? Не, че давам зор, ама съм зациклил нещо и ще пробивам :) Иначе ето как го дават да се вадят страничните вентилации. Само ако може някой да ме светне, на първата снимка какво е това с номер 3?
– Unclip dash panel side cover -1- using a suitable screwdriver and remove.
- Insert a suitable flat screwdriver through side openings -A- and -B- between vent and seal and lever vent -2- alternately through these openings in direction -C-.
– When removing vent -2- in direction -C-, disconnect connector -3- at the rear.



Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
- Прикачени файлове
-
- N80-0275.png (19.35 KиБ) Видяна 1448 пъти
-
- N80-0274.png (22.02 KиБ) Видяна 1448 пъти
-
- N80-0271.png (17.3 KиБ) Видяна 1448 пъти
Последна промяна от penko_pulev на Сря 10 фев 2016 21:44, променено общо 1 път.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Забравих те... Ето планката, която съм ползвал. Пробих два отвора в нея. Сложих от щипките от пакетчето. От дясно и от ляво на плафона в багажника има две двойки фабрични отвори с диаметър около 4см. Пъхваш планката над ламарината, така че щипките да се паднат на отворите. Следва стягане на куката с две рапидки. Така спестяваш дупченето по купето. Винаги избягвам да нанасям непоправими щети по възможност.

ето къде е монтирано от дясно

ето лявото празно място

ето планката с пробити отвори и метални щипки

монтирано в ляво

разпънато в работно положение

п.с. някой спомена , че не се прибирали плавно, моите и двете се прибират плавно

ето къде е монтирано от дясно

ето лявото празно място

ето планката с пробити отвори и метални щипки

монтирано в ляво

разпънато в работно положение

п.с. някой спомена , че не се прибирали плавно, моите и двете се прибират плавно
Последна промяна от DoH_KuXoT на Чет 11 фев 2016 10:29, променено общо 1 път.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
penko_pulev написа:Дон Кихот какво стана със снимките? Не, че давам зор, ама съм зациклил нещо и ще пробивам :) Иначе ето как го дават да се вадят страничните вентилации. Само ако може някой да ме светне, на първата снимка какво е това с номер 3?
– Unclip dash panel side cover -1- using a suitable screwdriver and remove.
- Insert a suitable flat screwdriver through side openings -A- and -B- between vent and seal and lever vent -2- alternately through these openings in direction -C-.
– When removing vent -2- in direction -C-, disconnect connector -3- at the rear.
Незнам какво те касае изпарителят тебе. Освен ако си решил както ти казах да го почистваш през вентилатора, като свалиш жабката. Едното е радиатора, а другото изпарителят на климатика. Това е първата цифра -3
Самоче има нещо леко сбъркано на схемата, защото и двата радиатора ги дават да влизат в един отвор, което не е правилно. Изпарителят стои веднага след вентилатора, и когато се махне вентилатора се вижда питата му.
Другият вариант е това да е електрически радиатор, който да се монтира заедно с водният, като помощен.
А ако става въпрос за втората цифра -3, тя е буксата на осветлението на духалката дето я нямаш ти.
На схемата са казали да я откачиш.
Пред тази букса и от другата страна са двата горни чопа които ти трябва да освободиш с напъхването на отверки отгоре и отдолу !!! Тези триъгълните като перки на акула.
Таблото е еластично, така че смело го разтегляй нагоре. Виж духалката е по чуплива, та внимавай.
Хубави графични снимки, ама само едно не мога да разбера, как като чоповете които се виждат и от скиците са върху духалката и под нея ще стане номера да излезе без да се бръкне под и над нея с отверка за да се освободят ???
Вярно че ако се махне страничният панел от дясно има достъп зад духалката и както ти написах и за тази от ляво може да си помогнеш с побутване отзад. Но само с побутване няма да стане определено.
Всъщност същата работа е и при бушоните- махаш капака отстрани и пак има някакъв достъп.
Можеби да е възможно с напъхването на отверката отстрани, тя така да попадне отгоре че да натисне и двата чопа надолу и да ги освободи, но пък тези отдолу незнам как ще стане това. А и за централните духалки това не е възможно въобще.
Последна промяна от kossis на Пет 12 фев 2016 10:21, променено общо 2 пъти.
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: Вто 20 дек 2011 14:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
yanio написа:От къде купувате куките колеги? Понеже 14лв са им много :)
ето ги по 4 долара парчето :)
http://www.aliexpress.com/item/Free-Shi ... 0.7.WFMsDm
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Дон Кихот, благодаря за снимките, схванах идеята каква е
Kossis, интересуваше ме номер 3 само на първата снимка, защото и на мен ми се струва объркана. Пише го така Auxiliary air heater element -Z35 но не мога да го разбера какво е и защо го дават там на схемата. А за духалките на мен ми работи всичко, пък и ми е писнало да ги свалям. Другите снимки ги постнах само информативно. И на мен ми е чудно как ще стане с правата отвертка. Графиките са взети от Elsa...

Kossis, интересуваше ме номер 3 само на първата снимка, защото и на мен ми се струва объркана. Пише го така Auxiliary air heater element -Z35 но не мога да го разбера какво е и защо го дават там на схемата. А за духалките на мен ми работи всичко, пък и ми е писнало да ги свалям. Другите снимки ги постнах само информативно. И на мен ми е чудно как ще стане с правата отвертка. Графиките са взети от Elsa...
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Тоя auxiliary heater всъщност е един нагревател, който мисля е 1 киловат (да, един киловат).
Функцията му е да достави топло на пътниците бързичко, стига да е достатъчно студено навън, двигателя да не е загрял, климатроника да е настроен на висока температура и да не е в режим ECON!
Функцията му е да достави топло на пътниците бързичко, стига да е достатъчно студено навън, двигателя да не е загрял, климатроника да е настроен на висока температура и да не е в режим ECON!
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
А защо Екона ще ограничава ел радиатора ? Тоест за да работи той трябва да е без Екон. При това положение ако температурата е над 0-та климатика също ще сработи и ще осушава и прави студ. Ако е под 0-та няма да работи и само ел радиатора ще грее.
- samo_pechka
- Мнения: 8982
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Така са го направили. За да работи ел.радиатора ( ако го има ) трябва да не е на ЕКОН ( т.е. да е на АУТО ) и да е по-ниска от 5 градуса външната температура. Добра екстра е. При моето А6 Ц5 е така, има го.
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
И аз го имам и забравих за предишното мръзнене докато колата вдигне градусите 

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
приятна екстра, аз нямам такова. Сега съм на вълна духалки от Superb за таблото, много ми харесват и се връзват с highline елементите. Но нещо не намирам на свестни пари.


другото, което също искам е този капак за който стана дума малко по назад, над казанчетата на хидравликата и чистачките



другото, което също искам е този капак за който стана дума малко по назад, над казанчетата на хидравликата и чистачките

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
А как разбирате че имате тази екстра -ел радиатор ? Пише ли на Вин стикера ?
Като сте купили колата едва ли сте знаели че има това нещо.
Като сте купили колата едва ли сте знаели че има това нещо.
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Ами запалвам и има няма 1 мин започва да духа топло все едно от загряла на 90 градуса колатa, а стрелката на уреда е умряла и не е мръднала! Става дума като беше около и под 0 градуса на вън. За возене на малки деца е супер за да не им е много студено докато загрее колата. Не ми я пише на стикера!
Последна промяна от betaserk на Пет 12 фев 2016 13:56, променено общо 1 път.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
по рама в съответната програма за части и гледаш дали е активно за твоя автомобил, при мен не ми позволява да го избера като резервна част, защото автомобила ми не е екипиран с него.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Ама трябва ли да включа Аутото специално или само да изключа Екона ?
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Нед 10 май 2015 16:25
- Автомобил: Passat B 5.5 TDI
- Двигател: AWX 2002
- Местоположение: Belgie
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Става и само с изключване на Екона
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: koko__2002, MMM1 и 32 госта