Голф 2 1.3 МН Първи цилинндър не работи на ПХ

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
nikiorlov
Мнения: 73
Регистриран на: Сря 01 сеп 2010 12:54
Автомобил: Golf mk2
Двигател: MH 1987
Местоположение: София

Голф 2 1.3 МН Първи цилинндър не работи на ПХ

Мнениеот nikiorlov » Сря 17 фев 2016 0:19


Първи цилиндър (от към ангренажа) не работи винаги на празен ход.
Смених свещи и кабели с хубави, ама явно не е от това.
Вече се замислям да не би да е от моторетката... 210 000км е, а още я карам с 5W-40 Castrol. С хидравлични повдигачи е и си помислих - да не би да не могат да се задействат правилно на ниски обороти, щото им е тънко маслото?!? Ако е от това, дали да пробвам някаква добавка за масло и каква да е тя :question icon_idea
Не ми се мисли да са бутала, семеринги и т.н. Щото инак хубаво и тихо работи.
Още нещо - на газ повече го прави.На бензин се държи добре, сякаш, ама аз на газ я карам...
Има ли начин да разбера правилно ли командват повдигачите клапаните?
Дали изобщо е това? Или да търся и друга причина?




Потребителски аватар
Daniel Kuntov
Мнения: 820
Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: GTI 2.0 8V AGG

Re: Голф 2 1.3 МН Първи цилинндър не работи на ПХ

Мнениеот Daniel Kuntov » Сря 17 фев 2016 1:00


Аз бих започнал от кабели,свещи,капачка,палец,центровка,влизане на излишен въздух,газов изпарител,газовия клапан чистен ли е и сменен ли е филтъра,лоша газ и т.н


Потребителски аватар
nikiorlov
Мнения: 73
Регистриран на: Сря 01 сеп 2010 12:54
Автомобил: Golf mk2
Двигател: MH 1987
Местоположение: София

Re: Голф 2 1.3 МН Първи цилинндър не работи на ПХ

Мнениеот nikiorlov » Сря 17 фев 2016 1:18


Така и направих!
Частично до напълно проверени са тези звена... Аз за това :gruebel и питам за по-дълбоките ядове, не че ми се иска да са те!
От масло някой разбира ли? Може ли то да е причината, ако вече му е тънко 5W-40, макар че вече повече от 70 000 все такова взимам. До сега ядове не съм имал. Сега е на 4000 и не ми се ще да го батисвам...


Потребителски аватар
Daniel Kuntov
Мнения: 820
Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: GTI 2.0 8V AGG

Re: Голф 2 1.3 МН Първи цилинндър не работи на ПХ

Мнениеот Daniel Kuntov » Сря 17 фев 2016 1:20


От масло да прекъсва ме съмнява.Нека други колеги да се изкажат по темата.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6362
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Голф 2 1.3 МН Първи цилинндър не работи на ПХ

Мнениеот ktamen » Сря 17 фев 2016 1:43


Измери компресията :exclaim
Преди 10 години и на мен не ми бачкаше същия цилиндър. Оказа се, че съм извадил маркучето за вакуума на изпарителя от всмукателния колектор. По-точно от тръбата към първи цилиндър. И този цилиндър е смучел твърде много въздух.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Голф 2 1.3 МН Първи цилинндър не работи на ПХ

Мнениеот stefan4o » Сря 17 фев 2016 7:33


Може да не затваря добре изпускателния клапан. Премери компресията и ще разбереш. Не е от маслото, според мен.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Голф 2 1.3 МН Първи цилинндър не работи на ПХ

Мнениеот muns61 » Сря 17 фев 2016 7:42


Изпарителят ти от къде взема вакуум?


Потребителски аватар
nikiorlov
Мнения: 73
Регистриран на: Сря 01 сеп 2010 12:54
Автомобил: Golf mk2
Двигател: MH 1987
Местоположение: София

Re: Голф 2 1.3 МН Първи цилинндър не работи на ПХ

Мнениеот nikiorlov » Сря 17 фев 2016 19:45


Проверих вакуумния маркуч. Не е от него!
Утре ще ходя да проверя компресията.
Знае ли някой какви са стойностите - номинална, минимална?
Знам, че сгъстява 9,5:1, но не знам на колко атмосфери трябва да отговаря, при това на празен ход!? Нали така се мери - на ПХ?
С маслени повдигачи съм! Те не се регулират?! Нали?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Голф 2 1.3 МН Първи цилинндър не работи на ПХ

Мнениеот stefan4o » Сря 17 фев 2016 19:51


Компресия се мери на изгасен мотор. Слага се манометърът на мястото на свещта и се върти на стартер.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Голф 2 1.3 МН Първи цилинндър не работи на ПХ

Мнениеот muns61 » Сря 17 фев 2016 20:08


Не ми отговори.


Потребителски аватар
nikiorlov
Мнения: 73
Регистриран на: Сря 01 сеп 2010 12:54
Автомобил: Golf mk2
Двигател: MH 1987
Местоположение: София

Re: Голф 2 1.3 МН Първи цилинндър не работи на ПХ

Мнениеот nikiorlov » Сря 17 фев 2016 21:16


muns61 написа:Не ми отговори.

Извини ме! Сметнах въпроса ти за риторичен! :redface
Изпарителят взима вакуум от колектора точно пред първи цилиндър, който прави ядове!


Потребителски аватар
nikiorlov
Мнения: 73
Регистриран на: Сря 01 сеп 2010 12:54
Автомобил: Golf mk2
Двигател: MH 1987
Местоположение: София

Re: Голф 2 1.3 МН Първи цилинндър не работи на ПХ

Мнениеот nikiorlov » Сря 17 фев 2016 21:26


stefan4o написа:Компресия се мери на изгасен мотор. Слага се манометърът на мястото на свещта и се върти на стартер.

Т.е. откачам кабела от бобината за да не запали, другите свещи си седят на местата и въртя стартер за няколко секунди :question :exclaim
Какви стойности да очаквам? Колко е минимално-допустимата стойност?


lion_heart002
Мнения: 2312
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE

Re: Голф 2 1.3 МН Първи цилинндър не работи на ПХ

Мнениеот lion_heart002 » Сря 17 фев 2016 21:27


Дистрибуторната ти капачка е за смяна.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Голф 2 1.3 МН Първи цилинндър не работи на ПХ

Мнениеот muns61 » Сря 17 фев 2016 21:33


Имаш спукана мембрана в изпарителя. Измъкни маркучето на вакуума от колектора и с уста дръпни вакуум, няма да го има, а ще засмучеш газ. Този газ влиза в първи цилиндър и го дави на ПХ.


Потребителски аватар
4i4o-dido
Мнения: 827
Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
Автомобил: POLO 1.6 6N
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Голф 2 1.3 МН Първи цилинндър не работи на ПХ

Мнениеот 4i4o-dido » Чет 18 фев 2016 11:07


Компресия се мери на загрял мотор. Свалят се свещите, навива се манометъра и се върти на стартер с натиснат до край педал на газта. Въртиш до достигане на максимално показание. Така на всичките цилиндри.
А съмнение за скъсана мембрана -просто стисни маркучлето за вакума. Ако стабилизира оборотите, явно мембраната е скъсана или изпуска.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 105 госта