Добре, да кажем, че го направят под 5 градуса зимни гуми. ОК, логика има - спор няма. Само че как точно става измерването на температурата? По стандарт, за да е точна температурата, се мери в официална станция, затворена клетка, 2 метра над земята.
Какво реално ще стане? Всеки акт за зимни гуми ще се обжалва, ако ще да е не 5С ами -5С. Полицайте пък ще почнат да дебнат по дупките (няма област в страната, където да няма места), в които просто е по студено винаги. В така наречената инверсионна дупка, зимата може да е 5 градуса по студено, от място на няма и 1 километър в страни. А познайте къде ще дебнат катаджиите? И пак въпроса, с какво ще мерят температурата, че да са точни стойностите и да не падне акта в съда? Такъв закон, в някои нормални страни може да работи. Тука не би работил. Друго, да през деня зимата може да стане топло, ама вечер НЕ Е. Час пик - а зимата е рано сутрин и по тъмно вечер, или както каза колегата, 4 гуми с джанти в багажика и според случая

. И 10 механика от Ф1 отзад да тичат готови
А колегата, който е бил в трафика на 03.01.2016, би трябвало най - добре да разбира ползата от закона. Колега, ти хубаво си знаел, че ще има сняг, и аз знаех, ама това не попречи на маса народ да измъчат останалите участници в движението.
На нормалния човек такъв закон не му трябва, той дори да е с летни гуми, защото примерно си е направил сметката, че като живее в Бургас примерно и е студено, може да не кара тая кола, и да не тръгва в сняг с летни и така нататък, но масата от народа не е способна да свърже 2+2 и тормози другата част от народа. На някой приятно ли му е да пътува два пъти повече, защото някой друг се опитва да хване "тънкия край на..." Или да го треснат в ситулация, която иначе би била лесна за решаване? Затова със ЗАКОН, в който ако не годините на гумата, поне да се сложи по - нормална стойност за грайфера или чисто и просто да се гледа маркера поставен от всеки производител.