Polo 1.4 MPI 2000 - не пали

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
MartinFanev
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 19 яну 2016 19:12
Автомобил:
Двигател:

Polo 1.4 MPI 2000 - не пали

Мнениеот MartinFanev » Вто 19 яну 2016 21:09


Здравейте колеги,
Днес ми се случи следната случка.
Около 15 часа запалих Полото всичко точно. Когато се опитах да го запаля около 16 часа и 20 мин не запали. Подавах му газ върти но не пали мирише на бензин. Пробвах на бутане не запали отново. Пододохме ток с кабели от пак не запали. Колата като я запаля и поне на мен ми се стува поддържа ниски обороти около 700 800 дори и по ниски. Моля ви помогнете начинаещ съм още.

Последна промяна от MartinFanev на Чет 25 фев 2016 20:18, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Polo 1.4 MPI 2000

Мнениеот freelancer » Сря 20 яну 2016 14:44


Първо си оправи заглавието, добави едно "-" и примерно "не пали". :c020
Иначе ще ти заключат темата и язък за писането. :biggrin
Като завъртиш на контакт чуваш ли помпата как бръмчи?
Варианти: Помпа, Реле 410 или Датчик колянов вал, трудно палене и гаснене има при темепратурния датчик, ама чак пък да не запали въобще ми се струва малко вероятно, но за всеки случай му издърпай буксата, гледай да не счупиш пластмасите.
Забележка:
Ако си подкачвал няколко пъти и помпата е вдигнала налягане не се пуска повече, колкото и да даваш на контакт, така, че да не смениш помпата напразно! Аз така я смених моята и ако проблема ти е в помпата ми пиши на лични, имам помпа с кошницата, работеща, ще ти я дам евтино.
Имаше вариант да и се подадат 12 волта и така се пробва, ама къде и как, намери си човек, който знае, защото може да я изгориш, или питай как се пробва във форума, може и някой да ти отговори.


Потребителски аватар
курвата
Мнения: 221
Регистриран на: Съб 21 мар 2015 20:22
Автомобил: Polo + A3
Двигател: ABF + AGU
Местоположение: София
Контакти:

Re: Polo 1.4 MPI 2000

Мнениеот курвата » Сря 20 яну 2016 14:59


Щом мирише на бензин явно има не е там проблема, към нещата който е описал колегата бих добавил да се провери бобината...


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Polo 1.4 MPI 2000

Мнениеот freelancer » Сря 20 яну 2016 21:14


Точно за това и влязох, да напиша за бобината. :c020
Добре е да огледа бобината за пукнатини, направо да се свали, защото се цепи от скритата страна.


m135
Мнения: 226
Регистриран на: Нед 24 юли 2011 22:05
Автомобил: vw polo 1.4mpi
Двигател: AUD 2000
Местоположение: svishtov

Re: Polo 1.4 MPI 2000

Мнениеот m135 » Сря 20 яну 2016 21:35


Колега, да не си я удавил. Когато палиш не подавай газ, има си компютър за това. Зареди акумулатора и утре я пробвай да запали.


MartinFanev
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 19 яну 2016 19:12
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 1.4 MPI 2000 - не пали

Мнениеот MartinFanev » Чет 25 фев 2016 20:19


Смениха МАП датчика и запали и EPCто спря да свети. Одраха ме доста пари ама поне се оправи.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Polo 1.4 MPI 2000 - не пали

Мнениеот freelancer » Чет 25 фев 2016 20:55


Да взема и аз да сменя моя с чисто нов, че вече ми идва да и драсна клечката......... :censored2

Успех колега, сега е момента да я продадеш. :c020

П.С. От МАП е абсурд да не запали, метнали са те нещо! Ще пали, ще работи нестабилно, ще гасне, но ще задържа обороти, едва ли е било от МАП-а.
Извади буксата на мапа и ще видиш, че ще пали без проблеми. :biggrin Ще запише грешка, но ще пали, гаранция. :biggrin
Сигурно е било от датчика на температурата на антифриза или на коляновия вал. :wink
Сменили са ти температурния датчик, струва 15-20 лв., а са ти взели пари за мап сензора, струва около 100 лв., сигурно са ти взели 200 лв.
Не се ядосвай, но това е истината, познавам този двигател, като 5 - те си пръста. :mhihi

Последна промяна от freelancer на Чет 25 фев 2016 22:54, променено общо 1 път.


m135
Мнения: 226
Регистриран на: Нед 24 юли 2011 22:05
Автомобил: vw polo 1.4mpi
Двигател: AUD 2000
Местоположение: svishtov

Re: Polo 1.4 MPI 2000 - не пали

Мнениеот m135 » Чет 25 фев 2016 21:05


Не бързай да отказваш колегата, возията им е много добра на тия колички, струва си от време на време да хвърлим малко нерви по ремонти.
Да те питам че не намирам темата за смяна на водачите на стъклата, как успяваш да разхлабиш или стегнеш стъклото за водача когато е вдигнато до горе, нито отвор са оставили, а отгоре да бръкнеш е мъъъка :beer

П.П. И при теб ли бобчето на жилото толкова трудно влиза в новия водач.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Polo 1.4 MPI 2000 - не пали

Мнениеот freelancer » Чет 25 фев 2016 22:47


Свали кората и после другата пластмаса с щипките, един държи стъклото в крайна позиция, затворено, а друг стяга държачите на стъклото. Има място бол.
Сваляш всичко, дърпай я тая гъба, после пак се залепя, е, аз го правих през лятото, но може да ползваш, болкит, като онзи, по панелките едно време, помниш ли? :wink

П.С. Бобчето брат ми е най-малкия проблем. :icon_lol
:th_up


m135
Мнения: 226
Регистриран на: Нед 24 юли 2011 22:05
Автомобил: vw polo 1.4mpi
Двигател: AUD 2000
Местоположение: svishtov

Re: Polo 1.4 MPI 2000 - не пали

Мнениеот m135 » Пет 26 фев 2016 16:27


Мислиш ли че не съм свалил всичко, вкл. и говорителя, да не говоря че стъклото блокира горе, жилото блокира и то в горно положение и единственото място откъдето успях да бръкна е отгоре между стъклото и ламарината. Наложи се да сваляме и релсите заедно с моторчето долу, за да наместваме жилата за да го подкараме, че бяха блокирали. Като знам каква е мъка да бъркам отгоре, стягахме стъклото в полувдигнато положение, като го придържахме легнало към вратата в частта над бравата. Засега работи добре, но същата процедура ме чака и на другата врата, та затова се чудех да не би да има по лесен начин за работа при вдигнато до горе стъкло.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 116 госта