Здравейте колеги,
Днес ми се случи следната случка.
Около 15 часа запалих Полото всичко точно. Когато се опитах да го запаля около 16 часа и 20 мин не запали. Подавах му газ върти но не пали мирише на бензин. Пробвах на бутане не запали отново. Пододохме ток с кабели от пак не запали. Колата като я запаля и поне на мен ми се стува поддържа ниски обороти около 700 800 дори и по ниски. Моля ви помогнете начинаещ съм още.
Polo 1.4 MPI 2000 - не пали
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Вто 19 яну 2016 19:12
- Автомобил:
- Двигател:
Polo 1.4 MPI 2000 - не пали
Последна промяна от MartinFanev на Чет 25 фев 2016 20:18, променено общо 1 път.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 1.4 MPI 2000
Първо си оправи заглавието, добави едно "-" и примерно "не пали".
Иначе ще ти заключат темата и язък за писането.
Като завъртиш на контакт чуваш ли помпата как бръмчи?
Варианти: Помпа, Реле 410 или Датчик колянов вал, трудно палене и гаснене има при темепратурния датчик, ама чак пък да не запали въобще ми се струва малко вероятно, но за всеки случай му издърпай буксата, гледай да не счупиш пластмасите.
Забележка:
Ако си подкачвал няколко пъти и помпата е вдигнала налягане не се пуска повече, колкото и да даваш на контакт, така, че да не смениш помпата напразно! Аз така я смених моята и ако проблема ти е в помпата ми пиши на лични, имам помпа с кошницата, работеща, ще ти я дам евтино.
Имаше вариант да и се подадат 12 волта и така се пробва, ама къде и как, намери си човек, който знае, защото може да я изгориш, или питай как се пробва във форума, може и някой да ти отговори.

Иначе ще ти заключат темата и язък за писането.

Като завъртиш на контакт чуваш ли помпата как бръмчи?
Варианти: Помпа, Реле 410 или Датчик колянов вал, трудно палене и гаснене има при темепратурния датчик, ама чак пък да не запали въобще ми се струва малко вероятно, но за всеки случай му издърпай буксата, гледай да не счупиш пластмасите.
Забележка:
Ако си подкачвал няколко пъти и помпата е вдигнала налягане не се пуска повече, колкото и да даваш на контакт, така, че да не смениш помпата напразно! Аз така я смених моята и ако проблема ти е в помпата ми пиши на лични, имам помпа с кошницата, работеща, ще ти я дам евтино.
Имаше вариант да и се подадат 12 волта и така се пробва, ама къде и как, намери си човек, който знае, защото може да я изгориш, или питай как се пробва във форума, може и някой да ти отговори.
- курвата
- Мнения: 221
- Регистриран на: Съб 21 мар 2015 20:22
- Автомобил: Polo + A3
- Двигател: ABF + AGU
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Polo 1.4 MPI 2000
Щом мирише на бензин явно има не е там проблема, към нещата който е описал колегата бих добавил да се провери бобината...
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 1.4 MPI 2000
Точно за това и влязох, да напиша за бобината.
Добре е да огледа бобината за пукнатини, направо да се свали, защото се цепи от скритата страна.

Добре е да огледа бобината за пукнатини, направо да се свали, защото се цепи от скритата страна.
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: Нед 24 юли 2011 22:05
- Автомобил: vw polo 1.4mpi
- Двигател: AUD 2000
- Местоположение: svishtov
Re: Polo 1.4 MPI 2000
Колега, да не си я удавил. Когато палиш не подавай газ, има си компютър за това. Зареди акумулатора и утре я пробвай да запали.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Вто 19 яну 2016 19:12
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Polo 1.4 MPI 2000 - не пали
Смениха МАП датчика и запали и EPCто спря да свети. Одраха ме доста пари ама поне се оправи.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 1.4 MPI 2000 - не пали
Да взема и аз да сменя моя с чисто нов, че вече ми идва да и драсна клечката.........
Успех колега, сега е момента да я продадеш.
П.С. От МАП е абсурд да не запали, метнали са те нещо! Ще пали, ще работи нестабилно, ще гасне, но ще задържа обороти, едва ли е било от МАП-а.
Извади буксата на мапа и ще видиш, че ще пали без проблеми.
Ще запише грешка, но ще пали, гаранция.
Сигурно е било от датчика на температурата на антифриза или на коляновия вал.
Сменили са ти температурния датчик, струва 15-20 лв., а са ти взели пари за мап сензора, струва около 100 лв., сигурно са ти взели 200 лв.
Не се ядосвай, но това е истината, познавам този двигател, като 5 - те си пръста.

Успех колега, сега е момента да я продадеш.

П.С. От МАП е абсурд да не запали, метнали са те нещо! Ще пали, ще работи нестабилно, ще гасне, но ще задържа обороти, едва ли е било от МАП-а.
Извади буксата на мапа и ще видиш, че ще пали без проблеми.


Сигурно е било от датчика на температурата на антифриза или на коляновия вал.

Сменили са ти температурния датчик, струва 15-20 лв., а са ти взели пари за мап сензора, струва около 100 лв., сигурно са ти взели 200 лв.
Не се ядосвай, но това е истината, познавам този двигател, като 5 - те си пръста.

Последна промяна от freelancer на Чет 25 фев 2016 22:54, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: Нед 24 юли 2011 22:05
- Автомобил: vw polo 1.4mpi
- Двигател: AUD 2000
- Местоположение: svishtov
Re: Polo 1.4 MPI 2000 - не пали
Не бързай да отказваш колегата, возията им е много добра на тия колички, струва си от време на време да хвърлим малко нерви по ремонти.
Да те питам че не намирам темата за смяна на водачите на стъклата, как успяваш да разхлабиш или стегнеш стъклото за водача когато е вдигнато до горе, нито отвор са оставили, а отгоре да бръкнеш е мъъъка
П.П. И при теб ли бобчето на жилото толкова трудно влиза в новия водач.
Да те питам че не намирам темата за смяна на водачите на стъклата, как успяваш да разхлабиш или стегнеш стъклото за водача когато е вдигнато до горе, нито отвор са оставили, а отгоре да бръкнеш е мъъъка

П.П. И при теб ли бобчето на жилото толкова трудно влиза в новия водач.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 1.4 MPI 2000 - не пали
Свали кората и после другата пластмаса с щипките, един държи стъклото в крайна позиция, затворено, а друг стяга държачите на стъклото. Има място бол.
Сваляш всичко, дърпай я тая гъба, после пак се залепя, е, аз го правих през лятото, но може да ползваш, болкит, като онзи, по панелките едно време, помниш ли?
П.С. Бобчето брат ми е най-малкия проблем.

Сваляш всичко, дърпай я тая гъба, после пак се залепя, е, аз го правих през лятото, но може да ползваш, болкит, като онзи, по панелките едно време, помниш ли?

П.С. Бобчето брат ми е най-малкия проблем.


-
- Мнения: 226
- Регистриран на: Нед 24 юли 2011 22:05
- Автомобил: vw polo 1.4mpi
- Двигател: AUD 2000
- Местоположение: svishtov
Re: Polo 1.4 MPI 2000 - не пали
Мислиш ли че не съм свалил всичко, вкл. и говорителя, да не говоря че стъклото блокира горе, жилото блокира и то в горно положение и единственото място откъдето успях да бръкна е отгоре между стъклото и ламарината. Наложи се да сваляме и релсите заедно с моторчето долу, за да наместваме жилата за да го подкараме, че бяха блокирали. Като знам каква е мъка да бъркам отгоре, стягахме стъклото в полувдигнато положение, като го придържахме легнало към вратата в частта над бравата. Засега работи добре, но същата процедура ме чака и на другата врата, та затова се чудех да не би да има по лесен начин за работа при вдигнато до горе стъкло.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта