Golf MK3 Губи антифриз

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
golf2gt
Мнения: 6
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 16:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ас-град Кара:Golf2GT

Мнениеот golf2gt » Чет 05 яну 2006 21:28


joker_s
извинявай но конденза по капачката на маслото е от каране само на градско( къси растояния особенно зимата) всички мотори най вече по големите искат издухване от време на време




Потребителски аватар
joker_s
Мнения: 2
Регистриран на: Съб 04 юни 2005 13:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Разград

Мнениеот joker_s » Пет 06 яну 2006 19:29


ok. за това се налага следващата проверка с антифриза.


Потребителски аватар
DrAgO
Мнения: 84
Регистриран на: Нед 18 дек 2005 16:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DrAgO » Пет 06 яну 2006 20:21


Мисля че е от помпата, защото около ангренажния рамък е мокро, но не сам много сигурен :oops: :wink:


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Съб 07 яну 2006 12:21


DrAgO написа:Мисля че е от помпата, защото около ангренажния рамък е мокро, но не сам много сигурен :oops: :wink:

Ами на подемник я вдигаш, ама поне да постой известно време за да поизсъхне от пътищата и с лампа се гледа внимателно... ма пак може да не го видите...
При всички положения, трябва да има следи от изтичане на антифриз... беличко да има.... особенно на сухо много си личи.


Потребителски аватар
DrAgO
Мнения: 84
Регистриран на: Нед 18 дек 2005 16:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DrAgO » Съб 07 яну 2006 23:41


Мерси за помоща, като поизсъхне ще я погледнеме :wink: ИзображениеИзображение


Потребителски аватар
dj_nako
Мнения: 1479
Регистриран на: Пон 26 дек 2005 19:09
Автомобил: Golf 5 tsi
Двигател: BMY 2007
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dj_nako » Чет 12 яну 2006 17:56


при мен течееше от 1 пластмасова тапичка на двигателя.пада се близо до номера на двигателя.значи като застанесх до левия калник с лице към двигателя,като се наведеш малко се вижда.под 1 маркуч е


Потребителски аватар
D1D00
Мнения: 378
Регистриран на: Пет 11 фев 2011 16:21
Автомобил: Volkswagen Golf GT
Двигател: ABD 1994
Местоположение: Шумен

Re: Губи антифриз Golf - 3

Мнениеот D1D00 » Съб 05 мар 2016 19:02


И при мен на скоро се появи загуба на антифриз след смяна на стария, има няма 1000 км. почти едно казанче ми глътна.. Гледам след като е загряла, че омазнява в областа на под капачката на делкото. Има леко позасъхнало стичане на долу по блока под едно кръстато нещо там дето се намира температурния датчик, и дето се съединяват маркучите от към казанчето, каква роля играе то нещо като отдушник ли е има една пластмасова зегерка точно до температурния датчик от там гледам е текло малко. Възможно ли е това кръстатото да е заминало или се сменя накаква гарнитурка там, някой дали е запознат. Инъче пък като загрее маркучите са твърди... Мотора е ABD 1.4 моно


Потребителски аватар
edisonov
Мнения: 550
Регистриран на: Пет 17 авг 2007 18:21
Автомобил: VW Golf 8 Variant
Двигател: 2025
Местоположение: София

Re: Golf MK3 Губи антифриз

Мнениеот edisonov » Нед 06 мар 2016 19:12


На това кръстатото му се вика тройник и доста често се случва да протече от там. Не е скъп и сравнително лесно се сменя. Препоръчвам да си купиш оригинален от а не някой афтърмаркет - разликата в цената не е голяма, но качеството да. Моя го сменях преди 6-7 години и до сега нямам проблеми.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Golf MK3 Губи антифриз

Мнениеот kris11 » Пон 07 мар 2016 10:37


"Тройника" много рядко се измята. Може да се провери за равнинност. Проблема е в уплътняващия О пръстен, който се спича и става с квадратно сечение от рпитискането и започва да тече .
Ако се купува нов фланец , според броя на т.датчицина двигателя , може да има нужда и от тапа за единия отвор.


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Golf MK3 Губи антифриз

Мнениеот vucata » Пон 07 мар 2016 13:12


Виж хубаво след като изгасиш колата дали не започва да тече от пластмасовия тройник на главата. На него има син датчик за температура. Много често срещано е от там да протича, но проблема е, че сълзи и се изпарява докато е топъл двигателя.


Потребителски аватар
D1D00
Мнения: 378
Регистриран на: Пет 11 фев 2011 16:21
Автомобил: Volkswagen Golf GT
Двигател: ABD 1994
Местоположение: Шумен

Re: Golf MK3 Губи антифриз

Мнениеот D1D00 » Пон 07 мар 2016 20:04


Благодаря за отговорите колеги. Ще го проверим тоя тройник и гарнитурката му, имам един приятел който е по-компетентен в тая област, и може да ми помогне със смяната. Ще пиша по нататък какъв е бил проблема наистина, даже и някоя снимка ще постна, за да сме полезни и на други. :th_up

Поздрави!

П.С. От температурния датчик не тече и не пръска, огледах я когато беше хубаво загряла при запален мотор. Проблема е от страни виждам че е текло малко по-блока от тая област, и от отвора който се намира до датчика....


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Golf MK3 Губи антифриз

Мнениеот vucata » Вто 08 мар 2016 7:34


Е да де. Точно за смяна си е тройника.


Потребителски аватар
D1D00
Мнения: 378
Регистриран на: Пет 11 фев 2011 16:21
Автомобил: Volkswagen Golf GT
Двигател: ABD 1994
Местоположение: Шумен

Re: Golf MK3 Губи антифриз

Мнениеот D1D00 » Пет 08 апр 2016 16:02


Днес сменихме "тройника" на ABD-то, колеги, проблема се реши за сега. Стария се беше прецакал тотално и започна да тече от едва ли не от всички страни :rolleyes . Казаха ми също че при този мотор тройника играе голяма роля в охлаждането, всички маркучи, датчика за температурата както и термостата са вързани към него. Термостата също сменихме защото монтьорчето имаше подозрения че е бил прецакан и не е сработвал както трябва и е текло също от там, всмисъл отворял се е още на 60 градуса преди още колицата да загрее, а аз се чудех защо стрелката се отлепваше едвам едвам от червеното :rolleyes, смениха ми също и всички скоби на маркучите, защото старите (оригиналните) били много корозирали и с годините метала им е изтънял много, явно и от там е текло по малко...

edisonov, като цена не беше много евтин колега 50 лв. ми струваше, не знам дали е оригинален но щом цената му е такава предполагам да е нещо качествено...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: DrEbNiA, Google [Bot] и 86 госта