Рено Меган 1 фаза 2 комби и Пежо 406 фейслифт комби са на половината бюджет, имат и сгодни бензинови двигатели. Ако е толкова трагично положението с багажника, тези 2-те са решение. Или Дачия Логан MCV има и място и багажник колкото щеш, а поддръжката е 1/3 от на Толедото.
Не знам как е положението в другите региони, но в Разград/Търговище нито части може да намериш 2-ра ръка за японски коли, нито майстор, който им разбира. Докато всички Голфообразни и производни са под път и над път и почти всеки самонаречен автомайстор знае какво и как да пипа при нужда. Точно това е най-големият плюс на всичко старо от ВАГ.
Като ще е 1.6 за пасат, защо направо не му дадеш един трабант, сигурно ще има по-добра динамика?
Разликата в теглото на Пасат Б5 и Голф 4 с 1.6 двигатели е 100кг. Не вярвам 1.6 в Голф да е бегачка, а в Пасат спреляк.