Passat B5 2000г. АJM - За какво служат тези джаджи

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
oldman
Мнения: 47
Регистриран на: Чет 26 ное 2009 13:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Panagiurishte

Re: Passat B5 2000г. АJM - За какво служат тези джаджи

Мнениеот oldman » Нед 27 мар 2016 11:21


Това са грешките:
Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AJM.lbl
Part No: 038 906 019 BK
Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1081
Coding: 00002
Shop #: WSC 05311

2 Faults Found:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground
P3105 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0 0 X X X
До N75 не мога да стигна - някъде отдолу е.




Потребителски аватар
vankata_passat
Мнения: 267
Регистриран на: Вто 08 дек 2015 13:30
Автомобил: Vw Passat 1.9 tdi 131 hp
Двигател: AVF
Местоположение: Силистра

Re: Passat B5 2000г. АJM - За какво служат тези джаджи

Мнениеот vankata_passat » Нед 27 мар 2016 14:51


Колега аз имам работещ клапан Н239 ако ти трябва пиши.


Потребителски аватар
Scarchu
Мнения: 687
Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
Автомобил: Black
Двигател: with internal combustion
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B5 2000г. АJM - За какво служат тези джаджи

Мнениеот Scarchu » Пон 28 мар 2016 21:38


Това са възможните причини дадени в Ross-tech:

17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
Possible Symptoms

Reduced power output
Limp mode

Possible Causes

Boost Pressure too High
Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected, blocked or leaking
Charger Pressure Control defective
VNT (variable nozzle turbo): nozzles stuck
Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective

Possible Solutions

Check Hoses/Pipes to/between Components
Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
Check / Clean / Replace Charge Pressure Control
Check / Clean mechanism for variable nozzles

Относно N239, ако буксата е изобщо закачена - разкачи я, пръсни вътре в буксата и върху пиновете контокс или подобно и я закачи обратно. (N239 няма отношение към вървежа на колата с изключение, че при движение ако прекъсне връзката на клапана за момент, ще усетиш нещо като рязко забиване на колата, но се оправя почти моментално)


oldman
Мнения: 47
Регистриран на: Чет 26 ное 2009 13:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Panagiurishte

Re: Passat B5 2000г. АJM - За какво служат тези джаджи

Мнениеот oldman » Пон 11 апр 2016 11:22


Колеги, препоръчайте ми майстор в Пловдив или Пазарджик, който да ми погледне и настрои двигателя с вагком!


krasi_lar
Мнения: 16
Регистриран на: Пет 25 мар 2011 13:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: kostinbrod

Re: Passat B5 2000г. АJM - За какво служат тези джаджи

Мнениеот krasi_lar » Сря 05 окт 2016 20:12


Колеги: може ли някой да ми каже този кран на Пасат ATJ 1.9 PD . от какво се управлява защото е свързан директно на вакума и като запаля директно се затваря . Та какво го управлява или ако е така връзката то тогава файда от него няма.
Прикачени файлове
20161005_210025.jpg
20161005_205855.jpg


zmn
Мнения: 53
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B5 2000г. АJM - За какво служат тези джаджи

Мнениеот zmn » Сря 12 окт 2016 11:58


Май само с вакуума се управлява, защото и при мен (Пасат 1.9 PD, ATJ) е свързан директно.


krasi_lar
Мнения: 16
Регистриран на: Пет 25 мар 2011 13:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: kostinbrod

Re: Passat B5 2000г. АJM - За какво служат тези джаджи

Мнениеот krasi_lar » Чет 03 ное 2016 8:56


krasi_lar написа:Колеги: може ли някой да ми каже този кран на Пасат ATJ 1.9 PD . от какво се управлява защото е свързан директно на вакума и като запаля директно се затваря . Та какво го управлява или ако е така връзката то тогава файда от него няма.

Вече разбрах за какво е , но е немска недомислица можело е и по друг начин да го направят тези шваби . Поне електрически .


zmn
Мнения: 53
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B5 2000г. АJM - За какво служат тези джаджи

Мнениеот zmn » Пон 07 ное 2016 17:17


krasi_lar написа:
krasi_lar написа:Вече разбрах за какво е , но е немска недомислица можело е и по друг начин да го направят тези шваби . Поне електрически .

Колега може ли да споделиш малко повече информация за това което си открил за начина му на действие. :bowdown



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта