Това са грешките:
Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AJM.lbl
Part No: 038 906 019 BK
Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1081
Coding: 00002
Shop #: WSC 05311
2 Faults Found:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground
P3105 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0 0 X X X
До N75 не мога да стигна - някъде отдолу е.
Passat B5 2000г. АJM - За какво служат тези джаджи
- vankata_passat
- Мнения: 267
- Регистриран на: Вто 08 дек 2015 13:30
- Автомобил: Vw Passat 1.9 tdi 131 hp
- Двигател: AVF
- Местоположение: Силистра
Re: Passat B5 2000г. АJM - За какво служат тези джаджи
Колега аз имам работещ клапан Н239 ако ти трябва пиши.
- Scarchu
- Мнения: 687
- Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
- Автомобил: Black
- Двигател: with internal combustion
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B5 2000г. АJM - За какво служат тези джаджи
Това са възможните причини дадени в Ross-tech:
17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
Possible Symptoms
Reduced power output
Limp mode
Possible Causes
Boost Pressure too High
Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected, blocked or leaking
Charger Pressure Control defective
VNT (variable nozzle turbo): nozzles stuck
Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective
Possible Solutions
Check Hoses/Pipes to/between Components
Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
Check / Clean / Replace Charge Pressure Control
Check / Clean mechanism for variable nozzles
Относно N239, ако буксата е изобщо закачена - разкачи я, пръсни вътре в буксата и върху пиновете контокс или подобно и я закачи обратно. (N239 няма отношение към вървежа на колата с изключение, че при движение ако прекъсне връзката на клапана за момент, ще усетиш нещо като рязко забиване на колата, но се оправя почти моментално)
17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
Possible Symptoms
Reduced power output
Limp mode
Possible Causes
Boost Pressure too High
Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected, blocked or leaking
Charger Pressure Control defective
VNT (variable nozzle turbo): nozzles stuck
Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective
Possible Solutions
Check Hoses/Pipes to/between Components
Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
Check / Clean / Replace Charge Pressure Control
Check / Clean mechanism for variable nozzles
Относно N239, ако буксата е изобщо закачена - разкачи я, пръсни вътре в буксата и върху пиновете контокс или подобно и я закачи обратно. (N239 няма отношение към вървежа на колата с изключение, че при движение ако прекъсне връзката на клапана за момент, ще усетиш нещо като рязко забиване на колата, но се оправя почти моментално)
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: Чет 26 ное 2009 13:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Panagiurishte
Re: Passat B5 2000г. АJM - За какво служат тези джаджи
Колеги, препоръчайте ми майстор в Пловдив или Пазарджик, който да ми погледне и настрои двигателя с вагком!
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Пет 25 мар 2011 13:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: kostinbrod
Re: Passat B5 2000г. АJM - За какво служат тези джаджи
Колеги: може ли някой да ми каже този кран на Пасат ATJ 1.9 PD . от какво се управлява защото е свързан директно на вакума и като запаля директно се затваря . Та какво го управлява или ако е така връзката то тогава файда от него няма.
Re: Passat B5 2000г. АJM - За какво служат тези джаджи
Май само с вакуума се управлява, защото и при мен (Пасат 1.9 PD, ATJ) е свързан директно.
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Пет 25 мар 2011 13:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: kostinbrod
Re: Passat B5 2000г. АJM - За какво служат тези джаджи
krasi_lar написа:Колеги: може ли някой да ми каже този кран на Пасат ATJ 1.9 PD . от какво се управлява защото е свързан директно на вакума и като запаля директно се затваря . Та какво го управлява или ако е така връзката то тогава файда от него няма.
Вече разбрах за какво е , но е немска недомислица можело е и по друг начин да го направят тези шваби . Поне електрически .
Re: Passat B5 2000г. АJM - За какво служат тези джаджи
krasi_lar написа:krasi_lar написа:Вече разбрах за какво е , но е немска недомислица можело е и по друг начин да го направят тези шваби . Поне електрически .
Колега може ли да споделиш малко повече информация за това което си открил за начина му на действие.

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта