


Пасат Б5 1,8Т AEB 1998 типтроник проблем с дроселовата клапа
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 09 мар 2016 17:22
- Автомобил: Vw passat variant 1 8t
- Двигател: AEB 1998
Пасат Б5 1,8Т AEB 1998 типтроник проблем с дроселовата клапа
Колеги имам проблем с моя пасат 1998 типтроник смених дроселовата клапа с чисто нова диагностицирах с Делфи и резултата.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19715
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с дроселовата клапа на пасат 1998 типтроник
Хвалиш ли се или се оплакваш?
Щото като не знаем какъв е бил резултата...

Щото като не знаем какъв е бил резултата...

-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 09 мар 2016 17:22
- Автомобил: Vw passat variant 1 8t
- Двигател: AEB 1998
Re: Пасат Б5 1998 типтроник проблем с дроселовата клапа
Извинявай колега станала е грешка проблема е следния колата при натиснат постоянно педал на газта стига до 1500 обурота мах и все едно изключваш контактния ключ стига рязко до 600 обурота и после пак така трудно се излъгва да мине 2000 но ако го направи се форсира нормално в момента в който падне под 2000 същата история интересното е че го прави само между 1500-2000 обурота сички сензори са изчистени дроселовата клапа е сменена с ЧИСТО нова.Без да искам е станало така несъм искал да се хваля
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19715
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат Б5 1998 типтроник проблем с дроселовата клапа
Такааааа...
Следващия въпрос: А какъв е двигателя?
И не казвай 'с вътрешно горене', това в повечето случаи може да се предположи
Важен е код на мотора, както и какво е казала диагностиката
Следващия въпрос: А какъв е двигателя?
И не казвай 'с вътрешно горене', това в повечето случаи може да се предположи

Важен е код на мотора, както и какво е казала диагностиката
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 09 мар 2016 17:22
- Автомобил: Vw passat variant 1 8t
- Двигател: AEB 1998
Re: Пасат Б5 1998 типтроник проблем с дроселовата клапа
Мотора е AEB 1.8 TURBO показва дроселовата клапа че е проблема както казах смених я с чисто нова и проблемите дросел потенциометър грешен сигнал прекъсва,код 01165 електронно управление на дроселовата клапа под долния праг на регулиране постоянно вече неги изписва останаха само, включвател за стопове грешен сигнал постоянно код 00526,+30 напрежение постоянно код 18010. И с новата клапа грешките за нея ги няма но подобрение няма всички мъркучи са изчистени свещи сменени с чисто нови.Благодаря предварително!
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19715
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат Б5 1998 типтроник проблем с дроселовата клапа
Passata b5 написа: включвател за стопове грешен сигнал постоянно код 00526,
Това със сигурност ще трябва да се смени.
Смята се за сериозен проблем с безопасността (не, че не е!) и колата влиза в авариен режим.
Машинката е под педала на спирачката. Първо провери и двете крушки дали са здрави
За клема 30 не съм в час кое трябва да се провери

-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 09 мар 2016 17:22
- Автомобил: Vw passat variant 1 8t
- Двигател: AEB 1998
Re: Пасат Б5 1998 типтроник проблем с дроселовата клапа
Аз искам да се оправи вървежа от 1500 до 2000 оборота първо и тогава вече да оправя това.но си нямам идея за оборотите какво може да е.
А за проблема с стоповете те си работят както трябва машинки лампи само компа показва така
Ти имаш ли някакви предложения колега.
А за проблема с стоповете те си работят както трябва машинки лампи само компа показва така
Ти имаш ли някакви предложения колега.
Последна промяна от gr_kanev на Вто 29 мар 2016 20:35, променено общо 1 път.
Причина: Не е нужно да пишеш мнение след мнение - може да ползваш и бутон "Редактирай".
Причина: Не е нужно да пишеш мнение след мнение - може да ползваш и бутон "Редактирай".
- Vasko Veselinov
- Мнения: 98
- Регистриран на: Вто 26 окт 2010 15:53
- Автомобил: VW Passat B7 - 2011 год
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат Б5 1998 типтроник проблем с дроселовата клапа
radotom написа:Смята се за сериозен проблем с безопасността (не, че не е!) и колата влиза в авариен режим.
Колегата ти е обяснил.
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 09 мар 2016 17:22
- Автомобил: Vw passat variant 1 8t
- Двигател: AEB 1998
Re: Пасат Б5 1,8Т AEB 1998 типтроник проблем с дроселовата клапа
Благозаря като го оправя ще пиша какво е станало!
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 09 мар 2016 17:22
- Автомобил: Vw passat variant 1 8t
- Двигател: AEB 1998
Re: Пасат Б5 1,8Т AEB 1998 типтроник проблем с дроселовата клапа
След като се остани проблема как да се извади от този авариен режим!
Благодаря предварително!
Благодаря предварително!
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 09 мар 2016 17:22
- Автомобил: Vw passat variant 1 8t
- Двигател: AEB 1998
Re: Пасат Б5 1,8Т AEB 1998 типтроник проблем с дроселовата клапа
Проблема с оборотите се реши оказа се че е трябвало да се адаптира дросела с ваг ком.
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 09 мар 2016 17:22
- Автомобил: Vw passat variant 1 8t
- Двигател: AEB 1998
Re: Пасат Б5 1,8Т AEB 1998 типтроник проблем с дроселовата клапа
Здравейте колеги!
Нямах комфорт модул.Идва новия слагам го идва осветление централно стъкла.Отивам на другия ден до гаража няма нищо освен плафони.Отварям вратата и модула почва да цъка както аварийки.Преди няколко пъти се губеше всичко но като запаля всичко идва.Сега не иска,не е нормално това моля ви помогнете!! Имам ваг Ком ако трябва да се програмира.
Благодаря предварително! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Нямах комфорт модул.Идва новия слагам го идва осветление централно стъкла.Отивам на другия ден до гаража няма нищо освен плафони.Отварям вратата и модула почва да цъка както аварийки.Преди няколко пъти се губеше всичко но като запаля всичко идва.Сега не иска,не е нормално това моля ви помогнете!! Имам ваг Ком ако трябва да се програмира.
Благодаря предварително! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта