Накратко казано, все си мисля че стрелката на скоростомера трябва да върви по-бързо.
Колата е със чисти колектори, затапен ЕГР, от турбото до бронята е на тръба, с чип, дюзите са и в норма, пали си при -15 без да претриса и да пуши, няма тропане откъм капака на клапаните и затова не съм свалял капака да погледна вала в какво състояние е.
Като и нагазя газта да речем от втора скорост от 1500 оборота, тъпче на едно място и като стигне 2000 оборота започва да мига лапмата на ЕСП и колата се изтрелва, но на 3000оборота вече става по мудна...
Пробвал съм я до 4000-4200 ускорява равномерно, като погледна на задното стъкло при 100% натиснат педал виждам как върти пушека, като сменя скорост пак избълва кълбо пушек и на високите се вижда как леко попушва, което ме навежда на мисълта че гориво има. Правили сме логове, турбото прави 1.9 бара и се връща на 1.7. Възможно ли е да ми издишат бързите връзки и от там да бяга бууста?
Другото за което се сещам е МАП сензора, геометрия няма как да е, понеже не ми забива никога.
Има ли някой колега с чипнат ARL да има клипче да сравня как ускорява от втора предавка примерно, за да не се окаже че си внушавам?
Ще съм благодарен на всякакви мнения и препоръки
