
Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
-
hsn_17
- Мнения: 47
- Регистриран на: Пон 07 юли 2014 22:14
- Автомобил: Golf MK5 1.6i 102 hp
- Двигател: BSE 2007
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
+1 за колегите от мен. Днес на моят голф 5 смениха радиатор за парно, направиха промивка на системата и дозаредиха с фреон в рамките на 5-6 часа без да се свали цялото табло (в пловдив Автосервиз "Ангелов" ми бяха обявили 350% по висока цена и трябваше да ми седи колата 3 дена в сервиза). Също така колегите също така са много отзивчиви им благодаря, че ме посъветваха безусловно преди да си я карам колата при тях. 

- laldo
- Мнения: 399
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 7:58
- Автомобил: Опел Зафира В
- Двигател: 2006 г
- Местоположение: София
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
С малко закъснение пиша. Отново съм доволен. Милен отстрани теча от тъй наречения бинокъл на Астра Г, който ме тормозеше и мокреше мокета от години. Браво.
- megatone
- Мнения: 486
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 15:05
- Автомобил: Golf 3 1.8 ABS
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
Аз преди време се опитах да посетя въпросния сервиз и три пъти звънях - сутринта, към обяд и следобед, но не благоволиха да си вдигнат телефона нито върнаха обаждане. Проблема го реших в друг сервиз.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
нали не очакваш сериозно да ти се върне обаждане, при положение, че не са намерили време дори да ти вдигнат? хора, много сте странни! защо живеете с идеята, че някой е длъжен да ви разреши проблемите? момчетата са отзивчиви, доколкото им позволяват физическите сили. повече няма как да се случи... ако сте упорити и им останат сили-ще се класирате, но ако не... шанс...
ей, това са живи хора бе!
съобразявайте се малко!
ей, това са живи хора бе!
съобразявайте се малко!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
megatone написа:Аз преди време се опитах да посетя въпросния сервиз и три пъти звънях - сутринта, към обяд и следобед, но не благоволиха да си вдигнат телефона нито върнаха обаждане. Проблема го реших в друг сервиз.
Приемам критиката и ще се опитам да обясня защо е така - ние работим с ръцете си и сме съсредоточени над работата си. Нямаме си секретарка, която да вдига телефоните ни по всяко време и да отговаря на повикванията. Когато имаме възможност, вдигаме. Когато нямаме - не вдигаме. Не връщаме обаждане на пропуснати повиквания, защото обикновено, когато погледна телефона си, има поне 10 и ако звънна на всеки един от тях обратно, няма да свърша нищо през следващите 2 часа и по-лошото - ще забравя какво правя и до къде съм стигнал. Колегата ми пък работи с handsfree, с което вдига по-често, но пак не винаги и гледа пропуснатите си повиквания още по-рядко и от мен. Точно с тази цел в темата сме оставили и други начини за контакт с нас - лично съобщение във форума или в Skype. Който е използвал тези начини за връзка с нас, добре знае, че там не е никакъв проблем да си запази час или да попита за информация - в Skype се отговаря в рамките на час-два или макс. вечерта, преди да си тръгнем, а на лични съобщения отговарям винаги, когато влезна във форума т.е. макс. до ден - два след получаването им. Така човек може да си запази час без никакъв проблем, без да се обажда, дори в извън работното ни време и да не му се налага да звъни по 5 пъти, за да ни намери.
Както и другите ни колеги често казват - разберете ни - не работим на бюро. Работим с ръцете си постоянно, през целия ден. Както беше написал и Васко в едно свое мнение - ако правехме вашата кола в момента, къде шяхте да предпочетете да е вниманието ни - над нея или над разговори по телефона?
П.п. тъкмо цитирах Васко, а той взел, че писал през това време. Поне знам, че той е от нашата страна на отбора и добре разбира това, което се опитвам да обясня
.- Iavor
- Мнения: 3233
- Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
- Автомобил: Škoda Octavia VRS
- Двигател: CEGA 2008
- Местоположение: София
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
megatone написа:Аз преди време се опитах да посетя въпросния сервиз и три пъти звънях - сутринта, към обяд и следобед, но не благоволиха да си вдигнат телефона нито върнаха обаждане. Проблема го реших в друг сервиз.
Като си се "опитал да посетиш" сервиза, какво ти попречи? Има дадени координати, адрес. Ти, реално, нямаш впечатления от тях, и тяхната работа. Не мисли, че те са загубили от това! Загубилият си ти.
Иначе, в повечето сервизи, в които винаги има някой на телефона/ите, ще те обслужат много учтиво, ще те посрещнат от, и изпратят до вратата, със същата учтивост ще ти строшат колата, и/или ще ти отрежат главата.
Аз контактувам с Милен и Стефан, главно, по ел. поща. Опитвам един път по тел-а, като видя, че не вдигат, пиша лично съобщение във форума. Винаги са се отзовавали. Последният спешен случай беше свързан със скъсан ангренажен ремък, и нужда от доста сериозни манипулации. Вмъкнаха ме в графика, и всичко беше направено перфектно.
Всеки има право на избор, за каквото и да е. Ти си избрал. Аз - също.
Hough!
-
malcho_m
- Мнения: 145
- Регистриран на: Пон 31 дек 2007 15:12
- Автомобил: Passat B8 TDI
- Двигател: DFG 2018
- Местоположение: Стара Загора / София
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
кво го награбихте човека? рече че е звънял 3 пъти и никой не е благоволил да му върне обаждане.
Аз също като него предпочитам да звънна предварително, а не да бия път през целия град, за да ми кажат после 'ее ми трябваше да се обадиш предварително да запазиш час.'
Като не се следят тези телефони, може да се отбележи това в първия пост, а не на 32-ра страница от темата.
Или най-добре да се изтрият.
Поздрави
Аз също като него предпочитам да звънна предварително, а не да бия път през целия град, за да ми кажат после 'ее ми трябваше да се обадиш предварително да запазиш час.'
Като не се следят тези телефони, може да се отбележи това в първия пост, а не на 32-ра страница от темата.
Или най-добре да се изтрият.
Поздрави
- Iavor
- Мнения: 3233
- Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
- Автомобил: Škoda Octavia VRS
- Двигател: CEGA 2008
- Местоположение: София
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
malcho_m написа: не е благоволил да му върне обаждане.
Това е ключовата дума, която ме подразни.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
Колегата megatone , който изказа своето възмущение от опита си да се свърже с нас, е прав за себе си и аз също не съм съвсем съгласен да бъде нападан така, защото темата е за мнения и отзиви за работата на сервиза ни. Не е важна само техническата част на нещата, която ние извършваме, а цялата услуга. Тя представлява много повече от техническата част - комуникацията, отношението, техническата част и финансовата част, взети заедно. От която и част да не е доволен даден човек, това автоматично означава, че той не е доволен от самата услуга като цяло. В случая колегата не е доволен от комуникацията с нас и съответно не е доволен от самата услуга, защото ако не се свърже с нас, няма как да дойде и няма как да е доволен от останалите части на услугата, понеже въобще не е успял да се възползва от тях. Заради това аз приемам неговото мнение и за да не се случват такива неща за в бъдеще, съм корегирал 1-та страница на темата по подходящ начин.
Аз също малко не приемам, че ние "благоволяваме" да си вдигнем телефона, както и Явор изказа своето възмущение заради използването на тази дума. Хубаво е да изясня нещо - изцяло в мой интерес е да си вдигна телефона, защото от това зависят работата и приходите ми и затова винаги, когато мога, вдигам на всеки (в работно време). Но когато не мога - не вдигам, не защото не искам, не защото ми е кеф, че някой звъни и аз напук няма да му вдигна, не защото се смятам за велик и тем пододбни глупости, а просто, защото не мога чисто физически да вдигна в дадени моменти. Както каза и Васко, имаме ограничени физически възможности и не можем да ги надскочим, ние също сме хора с по две ръце и с по една глава. Стараем се да помогнем на максимален брой хора, ама това не значи, че можем да помогнем на всички. Някои не могат да се свържат с нас, други бързат и им е спешно, а ние нямаме свободно време в момента, трети са далеч и не искат или не могат да дойдат и т.н. На тях не мога да им се сърдя за нищо - всеки от тях е прав са за себе си и има своята причина да потърси друго място, където да разрешат проблема му. Мога да се сърдя само на тези, които си записват час и след това не идват, без да ни уведомят за това. Така записваме коли-фантоми и заради тях отказваме на други хора, които с радост биха дошли на тяхно място...
Другия колега, malcho_m, също е прав, казвайки, че предпочита първо да се свърже със свериза и тогава да мине през града, за да отиде - ние затова нарочно сме написали в началото на темата, че посещението при нас става след записан час и ако някой дойде без час или не си спази часът, трябва да виси отвън, докато някой от нас се освободи, за да му обърне внимание. Това не е добре за нас, защото като знаем, че някой ни чака, ще бързаме и ще ни е притеснено, както и не е добре за човека, който виси отвън, защото вместо да си свърши нещо друго, ще си губи времето да чака. Именно защото ние ценим времето на клиентите си, работим с часове, за да не им го пилеем в ненужно чакане. Прав е също така, че трябва да отразим в началото на темата, че телефоните не винаги се вдигат и обаждания не се връщат, за да го знаят хората и това вече е направено и в началото на темата, освен тук, на 32-ра страница. Далеч съм от мисълта, че някой трябва да прочете всичките 32 страници, за да види подробности от сорта на това, че няма да му се върне обаждане и заради това приемам мнението, че тази информация трябва да е написана още в началото, но досега не се бях сетил да го направя. Именно затова казвам, че критиката е градивна - винаги има полза някой да ти каже къде бъркаш.

Аз също малко не приемам, че ние "благоволяваме" да си вдигнем телефона, както и Явор изказа своето възмущение заради използването на тази дума. Хубаво е да изясня нещо - изцяло в мой интерес е да си вдигна телефона, защото от това зависят работата и приходите ми и затова винаги, когато мога, вдигам на всеки (в работно време). Но когато не мога - не вдигам, не защото не искам, не защото ми е кеф, че някой звъни и аз напук няма да му вдигна, не защото се смятам за велик и тем пододбни глупости, а просто, защото не мога чисто физически да вдигна в дадени моменти. Както каза и Васко, имаме ограничени физически възможности и не можем да ги надскочим, ние също сме хора с по две ръце и с по една глава. Стараем се да помогнем на максимален брой хора, ама това не значи, че можем да помогнем на всички. Някои не могат да се свържат с нас, други бързат и им е спешно, а ние нямаме свободно време в момента, трети са далеч и не искат или не могат да дойдат и т.н. На тях не мога да им се сърдя за нищо - всеки от тях е прав са за себе си и има своята причина да потърси друго място, където да разрешат проблема му. Мога да се сърдя само на тези, които си записват час и след това не идват, без да ни уведомят за това. Така записваме коли-фантоми и заради тях отказваме на други хора, които с радост биха дошли на тяхно място...
Другия колега, malcho_m, също е прав, казвайки, че предпочита първо да се свърже със свериза и тогава да мине през града, за да отиде - ние затова нарочно сме написали в началото на темата, че посещението при нас става след записан час и ако някой дойде без час или не си спази часът, трябва да виси отвън, докато някой от нас се освободи, за да му обърне внимание. Това не е добре за нас, защото като знаем, че някой ни чака, ще бързаме и ще ни е притеснено, както и не е добре за човека, който виси отвън, защото вместо да си свърши нещо друго, ще си губи времето да чака. Именно защото ние ценим времето на клиентите си, работим с часове, за да не им го пилеем в ненужно чакане. Прав е също така, че трябва да отразим в началото на темата, че телефоните не винаги се вдигат и обаждания не се връщат, за да го знаят хората и това вече е направено и в началото на темата, освен тук, на 32-ра страница. Далеч съм от мисълта, че някой трябва да прочете всичките 32 страници, за да види подробности от сорта на това, че няма да му се върне обаждане и заради това приемам мнението, че тази информация трябва да е написана още в началото, но досега не се бях сетил да го направя. Именно затова казвам, че критиката е градивна - винаги има полза някой да ти каже къде бъркаш.

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
Винаги съм се свързвал със Стефчо и Милен по телефона.Ако не от първият то от втория път със сигурност, по Skype(в рамките на час- два) или на лични съобщения не веднъж са ми давали съвети или напътствия как да направя нещо по колата.За професионализма и старанието,с което тези момчета си вършат работата им се възхищавам
.Едно нещо обаче ми направи впечатление при посещението последният път в Сервиз Elbatron,опашката от чакащи беше още по- голяма от преди,явно доста хора са успели да се свържат със Сервиз Elbatron
.
П.П. За малко да забравя за пореден път доволен -Смяна на масло и филтри ,смяна на жила и регулиране на ръчна спирачка,проверка масло на скоростна кутия
.Едно нещо обаче ми направи впечатление при посещението последният път в Сервиз Elbatron,опашката от чакащи беше още по- голяма от преди,явно доста хора са успели да се свържат със Сервиз Elbatron
.П.П. За малко да забравя за пореден път доволен -Смяна на масло и филтри ,смяна на жила и регулиране на ръчна спирачка,проверка масло на скоростна кутия

- Exell
- Мнения: 2232
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Все НякъДе
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
Ако не успея по телефона пиша ЛС във форума и винаги ми се отговаря .... последния път дори по този начин си запазих час. Разберете , че хората са доволни от сервиза , логично е , Милен и Стефан да са заети постоянно и телефона или не го чуват или нямат възможност да го вдигнат.
Ако някой майстор Ви върне обаждане , то или няма достатъчно работа или ви е роднина/познат :)

Ако някой майстор Ви върне обаждане , то или няма достатъчно работа или ви е роднина/познат :)

- Iavor
- Мнения: 3233
- Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
- Автомобил: Škoda Octavia VRS
- Двигател: CEGA 2008
- Местоположение: София
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
Ми аз, забравих да благодаря на Стефан и Милен, за подмяната на цялата климатична и отоплителна система на Пасата. И за още работи
.
Вече съм с оригинален климатик
.
.Вече съм с оригинален климатик
.- KrasimirMartinov
- Мнения: 86
- Регистриран на: Нед 13 мар 2016 12:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
malcho_m написа:кво го награбихте човека? рече че е звънял 3 пъти и никой не е благоволил да му върне обаждане.
Аз също като него предпочитам да звънна предварително, а не да бия път през целия град, за да ми кажат после 'ее ми трябваше да се обадиш предварително да запазиш час.'
Като не се следят тези телефони, може да се отбележи това в първия пост, а не на 32-ра страница от темата.
Или най-добре да се изтрият.
Поздрави
Напълно съм съгласен. Абсолютно задължителна в 21 век е бързата комуникация клиент-продавач!
Щом сервиза е претоварен прави следното - или наема още персонал или си взима секретарка.
А пък това с НЕ връщане на пропуснатите обаждания се получава отлив на клиенти ( абе има един сервиз много добре работят ама не си вдигат телефоните)
-
Zdravko Zankov
- VW експерт

- Мнения: 13524
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia + Peugeot 308 T9 SW
- Двигател: AQY 2001 + Pure Tech 2017
- Местоположение: Враца
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
Не мисля,че мненията на двама-трима потребителя,които не са успели да се свържат със сервиза са меродавни.
И на мен не винаги ми е вдиган телефона от първия път,пробвам пак,след час да речем,ами свързвам се с хората,и ми се обръща внимание.
И на мен не винаги ми е вдиган телефона от първия път,пробвам пак,след час да речем,ами свързвам се с хората,и ми се обръща внимание.
- Vlad777
- King of the Road

- Мнения: 20373
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти
Гледам това не е единствената тема, където се коментира назначаване на персонал, секретарки и т.н. в "клубните" сервизи. Пак напомням, че това са клубни сервизи, не защото работят за VWclub.bg, а защото през годините са се доказали с коректност и професионализъм в работата и са решили не един и два проблема, които преди това не са могли да бъдат решени в десетки други сервизи без резултат. Затова VWclub.bg ги препоръчва.
В крайна сметка, който иска повече "персонал", "секретарка" и т.н. може да се обърне към другите големи вериги сервизи в страната, където в най-общия случай ще го "отремонтират" набързо и без реална гаранция за работата и ще му резнат я ръка, я крак, я главата.
Ценното на сервизите, които наричаме "клубни" са коректността, персоналното оношение, разбирането и разумната цена. Съответно ако искате да получите тези "екстри" е необходимо да се съобразите с начина на работа на тези хора, както те се съобразяват с вашите автомобили и проблеми.
Стефан е доста активен във форума вечерно време и редовно отговаря в различни технически теми с полезни съвети, така че не вярвам някой да не е успял да се свърже с него в рамките на 24 часа при желание. Аз също никога не съм имал проблеми с комуникацията.
В крайна сметка, който иска повече "персонал", "секретарка" и т.н. може да се обърне към другите големи вериги сервизи в страната, където в най-общия случай ще го "отремонтират" набързо и без реална гаранция за работата и ще му резнат я ръка, я крак, я главата.
Ценното на сервизите, които наричаме "клубни" са коректността, персоналното оношение, разбирането и разумната цена. Съответно ако искате да получите тези "екстри" е необходимо да се съобразите с начина на работа на тези хора, както те се съобразяват с вашите автомобили и проблеми.
Стефан е доста активен във форума вечерно време и редовно отговаря в различни технически теми с полезни съвети, така че не вярвам някой да не е успял да се свърже с него в рамките на 24 часа при желание. Аз също никога не съм имал проблеми с комуникацията.

Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 25 госта
