Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Оплачете се от неграмотни майстори или похвалете някой, който си разбира от работата ... Споделете от къде купувате части за вашят VW
hsn_17
Мнения: 47
Регистриран на: Пон 07 юли 2014 22:14
Автомобил: Golf MK5 1.6i 102 hp
Двигател: BSE 2007

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот hsn_17 » Съб 16 апр 2016 19:57


+1 за колегите от мен. Днес на моят голф 5 смениха радиатор за парно, направиха промивка на системата и дозаредиха с фреон в рамките на 5-6 часа без да се свали цялото табло (в пловдив Автосервиз "Ангелов" ми бяха обявили 350% по висока цена и трябваше да ми седи колата 3 дена в сервиза). Също така колегите също така са много отзивчиви им благодаря, че ме посъветваха безусловно преди да си я карам колата при тях. :bowdown




Потребителски аватар
laldo
Мнения: 399
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 7:58
Автомобил: Опел Зафира В
Двигател: 2006 г
Местоположение: София

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот laldo » Нед 17 апр 2016 13:23


С малко закъснение пиша. Отново съм доволен. Милен отстрани теча от тъй наречения бинокъл на Астра Г, който ме тормозеше и мокреше мокета от години. Браво.


Потребителски аватар
megatone
Мнения: 486
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 15:05
Автомобил: Golf 3 1.8 ABS
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот megatone » Нед 17 апр 2016 18:19


Аз преди време се опитах да посетя въпросния сервиз и три пъти звънях - сутринта, към обяд и следобед, но не благоволиха да си вдигнат телефона нито върнаха обаждане. Проблема го реших в друг сервиз.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот vaskoto1 » Нед 17 апр 2016 19:17


нали не очакваш сериозно да ти се върне обаждане, при положение, че не са намерили време дори да ти вдигнат? хора, много сте странни! защо живеете с идеята, че някой е длъжен да ви разреши проблемите? момчетата са отзивчиви, доколкото им позволяват физическите сили. повече няма как да се случи... ако сте упорити и им останат сили-ще се класирате, но ако не... шанс...
ей, това са живи хора бе!
съобразявайте се малко!


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот zfa159 » Нед 17 апр 2016 19:25


megatone написа:Аз преди време се опитах да посетя въпросния сервиз и три пъти звънях - сутринта, към обяд и следобед, но не благоволиха да си вдигнат телефона нито върнаха обаждане. Проблема го реших в друг сервиз.


Приемам критиката и ще се опитам да обясня защо е така - ние работим с ръцете си и сме съсредоточени над работата си. Нямаме си секретарка, която да вдига телефоните ни по всяко време и да отговаря на повикванията. Когато имаме възможност, вдигаме. Когато нямаме - не вдигаме. Не връщаме обаждане на пропуснати повиквания, защото обикновено, когато погледна телефона си, има поне 10 и ако звънна на всеки един от тях обратно, няма да свърша нищо през следващите 2 часа и по-лошото - ще забравя какво правя и до къде съм стигнал. Колегата ми пък работи с handsfree, с което вдига по-често, но пак не винаги и гледа пропуснатите си повиквания още по-рядко и от мен. Точно с тази цел в темата сме оставили и други начини за контакт с нас - лично съобщение във форума или в Skype. Който е използвал тези начини за връзка с нас, добре знае, че там не е никакъв проблем да си запази час или да попита за информация - в Skype се отговаря в рамките на час-два или макс. вечерта, преди да си тръгнем, а на лични съобщения отговарям винаги, когато влезна във форума т.е. макс. до ден - два след получаването им. Така човек може да си запази час без никакъв проблем, без да се обажда, дори в извън работното ни време и да не му се налага да звъни по 5 пъти, за да ни намери.
Както и другите ни колеги често казват - разберете ни - не работим на бюро. Работим с ръцете си постоянно, през целия ден. Както беше написал и Васко в едно свое мнение - ако правехме вашата кола в момента, къде шяхте да предпочетете да е вниманието ни - над нея или над разговори по телефона?

П.п. тъкмо цитирах Васко, а той взел, че писал през това време. Поне знам, че той е от нашата страна на отбора и добре разбира това, което се опитвам да обясня :th_up .


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот Iavor » Пон 18 апр 2016 13:27


megatone написа:Аз преди време се опитах да посетя въпросния сервиз и три пъти звънях - сутринта, към обяд и следобед, но не благоволиха да си вдигнат телефона нито върнаха обаждане. Проблема го реших в друг сервиз.

Като си се "опитал да посетиш" сервиза, какво ти попречи? Има дадени координати, адрес. Ти, реално, нямаш впечатления от тях, и тяхната работа. Не мисли, че те са загубили от това! Загубилият си ти.
Иначе, в повечето сервизи, в които винаги има някой на телефона/ите, ще те обслужат много учтиво, ще те посрещнат от, и изпратят до вратата, със същата учтивост ще ти строшат колата, и/или ще ти отрежат главата.
Аз контактувам с Милен и Стефан, главно, по ел. поща. Опитвам един път по тел-а, като видя, че не вдигат, пиша лично съобщение във форума. Винаги са се отзовавали. Последният спешен случай беше свързан със скъсан ангренажен ремък, и нужда от доста сериозни манипулации. Вмъкнаха ме в графика, и всичко беше направено перфектно.
Всеки има право на избор, за каквото и да е. Ти си избрал. Аз - също.
Hough!


malcho_m
Мнения: 145
Регистриран на: Пон 31 дек 2007 15:12
Автомобил: Passat B8 TDI
Двигател: DFG 2018
Местоположение: Стара Загора / София

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот malcho_m » Пон 18 апр 2016 13:37


кво го награбихте човека? рече че е звънял 3 пъти и никой не е благоволил да му върне обаждане.
Аз също като него предпочитам да звънна предварително, а не да бия път през целия град, за да ми кажат после 'ее ми трябваше да се обадиш предварително да запазиш час.'

Като не се следят тези телефони, може да се отбележи това в първия пост, а не на 32-ра страница от темата.
Или най-добре да се изтрият.

Поздрави


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот Iavor » Пон 18 апр 2016 14:05


malcho_m написа: не е благоволил да му върне обаждане.

Това е ключовата дума, която ме подразни.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот zfa159 » Пон 18 апр 2016 17:46


Колегата megatone , който изказа своето възмущение от опита си да се свърже с нас, е прав за себе си и аз също не съм съвсем съгласен да бъде нападан така, защото темата е за мнения и отзиви за работата на сервиза ни. Не е важна само техническата част на нещата, която ние извършваме, а цялата услуга. Тя представлява много повече от техническата част - комуникацията, отношението, техническата част и финансовата част, взети заедно. От която и част да не е доволен даден човек, това автоматично означава, че той не е доволен от самата услуга като цяло. В случая колегата не е доволен от комуникацията с нас и съответно не е доволен от самата услуга, защото ако не се свърже с нас, няма как да дойде и няма как да е доволен от останалите части на услугата, понеже въобще не е успял да се възползва от тях. Заради това аз приемам неговото мнение и за да не се случват такива неща за в бъдеще, съм корегирал 1-та страница на темата по подходящ начин.
Аз също малко не приемам, че ние "благоволяваме" да си вдигнем телефона, както и Явор изказа своето възмущение заради използването на тази дума. Хубаво е да изясня нещо - изцяло в мой интерес е да си вдигна телефона, защото от това зависят работата и приходите ми и затова винаги, когато мога, вдигам на всеки (в работно време). Но когато не мога - не вдигам, не защото не искам, не защото ми е кеф, че някой звъни и аз напук няма да му вдигна, не защото се смятам за велик и тем пододбни глупости, а просто, защото не мога чисто физически да вдигна в дадени моменти. Както каза и Васко, имаме ограничени физически възможности и не можем да ги надскочим, ние също сме хора с по две ръце и с по една глава. Стараем се да помогнем на максимален брой хора, ама това не значи, че можем да помогнем на всички. Някои не могат да се свържат с нас, други бързат и им е спешно, а ние нямаме свободно време в момента, трети са далеч и не искат или не могат да дойдат и т.н. На тях не мога да им се сърдя за нищо - всеки от тях е прав са за себе си и има своята причина да потърси друго място, където да разрешат проблема му. Мога да се сърдя само на тези, които си записват час и след това не идват, без да ни уведомят за това. Така записваме коли-фантоми и заради тях отказваме на други хора, които с радост биха дошли на тяхно място...
Другия колега, malcho_m, също е прав, казвайки, че предпочита първо да се свърже със свериза и тогава да мине през града, за да отиде - ние затова нарочно сме написали в началото на темата, че посещението при нас става след записан час и ако някой дойде без час или не си спази часът, трябва да виси отвън, докато някой от нас се освободи, за да му обърне внимание. Това не е добре за нас, защото като знаем, че някой ни чака, ще бързаме и ще ни е притеснено, както и не е добре за човека, който виси отвън, защото вместо да си свърши нещо друго, ще си губи времето да чака. Именно защото ние ценим времето на клиентите си, работим с часове, за да не им го пилеем в ненужно чакане. Прав е също така, че трябва да отразим в началото на темата, че телефоните не винаги се вдигат и обаждания не се връщат, за да го знаят хората и това вече е направено и в началото на темата, освен тук, на 32-ра страница. Далеч съм от мисълта, че някой трябва да прочете всичките 32 страници, за да види подробности от сорта на това, че няма да му се върне обаждане и заради това приемам мнението, че тази информация трябва да е написана още в началото, но досега не се бях сетил да го направя. Именно затова казвам, че критиката е градивна - винаги има полза някой да ти каже къде бъркаш.
:beer


mitko_
Мнения: 35
Регистриран на: Сря 21 май 2008 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот mitko_ » Пон 18 апр 2016 21:12


Винаги съм се свързвал със Стефчо и Милен по телефона.Ако не от първият то от втория път със сигурност, по Skype(в рамките на час- два) или на лични съобщения не веднъж са ми давали съвети или напътствия как да направя нещо по колата.За професионализма и старанието,с което тези момчета си вършат работата им се възхищавам :love.vwclub.Едно нещо обаче ми направи впечатление при посещението последният път в Сервиз Elbatron,опашката от чакащи беше още по- голяма от преди,явно доста хора са успели да се свържат със Сервиз Elbatron :mhihi :mhihi :mhihi .
П.П. За малко да забравя за пореден път доволен -Смяна на масло и филтри ,смяна на жила и регулиране на ръчна спирачка,проверка масло на скоростна кутия :beer


Потребителски аватар
Exell
Мнения: 2232
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Все НякъДе

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот Exell » Сря 27 апр 2016 18:55


Ако не успея по телефона пиша ЛС във форума и винаги ми се отговаря .... последния път дори по този начин си запазих час. Разберете , че хората са доволни от сервиза , логично е , Милен и Стефан да са заети постоянно и телефона или не го чуват или нямат възможност да го вдигнат.
Ако някой майстор Ви върне обаждане , то или няма достатъчно работа или ви е роднина/познат :) :th_up :th_up


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот Iavor » Чет 12 май 2016 13:18


Ми аз, забравих да благодаря на Стефан и Милен, за подмяната на цялата климатична и отоплителна система на Пасата. И за още работи :mhihi .
Вече съм с оригинален климатик :11 .


Потребителски аватар
KrasimirMartinov
Мнения: 86
Регистриран на: Нед 13 мар 2016 12:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот KrasimirMartinov » Сря 18 май 2016 7:15


malcho_m написа:кво го награбихте човека? рече че е звънял 3 пъти и никой не е благоволил да му върне обаждане.
Аз също като него предпочитам да звънна предварително, а не да бия път през целия град, за да ми кажат после 'ее ми трябваше да се обадиш предварително да запазиш час.'

Като не се следят тези телефони, може да се отбележи това в първия пост, а не на 32-ра страница от темата.
Или най-добре да се изтрият.

Поздрави

Напълно съм съгласен. Абсолютно задължителна в 21 век е бързата комуникация клиент-продавач!
Щом сервиза е претоварен прави следното - или наема още персонал или си взима секретарка.
А пък това с НЕ връщане на пропуснатите обаждания се получава отлив на клиенти ( абе има един сервиз много добре работят ама не си вдигат телефоните)


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13524
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia + Peugeot 308 T9 SW
Двигател: AQY 2001 + Pure Tech 2017
Местоположение: Враца

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот Zdravko Zankov » Сря 18 май 2016 8:34


Не мисля,че мненията на двама-трима потребителя,които не са успели да се свържат със сервиза са меродавни.
И на мен не винаги ми е вдиган телефона от първия път,пробвам пак,след час да речем,ами свързвам се с хората,и ми се обръща внимание.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20373
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот Vlad777 » Сря 18 май 2016 10:02


Гледам това не е единствената тема, където се коментира назначаване на персонал, секретарки и т.н. в "клубните" сервизи. Пак напомням, че това са клубни сервизи, не защото работят за VWclub.bg, а защото през годините са се доказали с коректност и професионализъм в работата и са решили не един и два проблема, които преди това не са могли да бъдат решени в десетки други сервизи без резултат. Затова VWclub.bg ги препоръчва. icon_idea

В крайна сметка, който иска повече "персонал", "секретарка" и т.н. може да се обърне към другите големи вериги сервизи в страната, където в най-общия случай ще го "отремонтират" набързо и без реална гаранция за работата и ще му резнат я ръка, я крак, я главата.

Ценното на сервизите, които наричаме "клубни" са коректността, персоналното оношение, разбирането и разумната цена. Съответно ако искате да получите тези "екстри" е необходимо да се съобразите с начина на работа на тези хора, както те се съобразяват с вашите автомобили и проблеми.

Стефан е доста активен във форума вечерно време и редовно отговаря в различни технически теми с полезни съвети, така че не вярвам някой да не е успял да се свърже с него в рамките на 24 часа при желание. Аз също никога не съм имал проблеми с комуникацията. :th_up



Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта