POLO 1.4 MPI, 2000 г. - утечка на ток = ?

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: POLO 1.4 MPI, 2000 г. - утечка на ток почти локализирана

Мнениеот инжектопляктор » Пон 18 апр 2016 9:02


ИЗвинявай, ама ВИЕ индженери по какво сте точно?
Първо правило при електрическите измервания - Винаги се започва с мерене на най-големият разумен диапазон на уреда. Предполагаме каква би била могла да бъде стойността на измерваната величина и използваме по-голям обхват от нея.
В случая ви е трябвал обхват 200mA на уреда. Обикновено утечката е в рамките на до 100mA, а нормалната утечка би следвало да е под 50mA. Амперметър се слага последователно във веригата.
Проблемът с махането на клемата може да се реши с жичка, вързана на акумулатора. Връзваш жичка на полюса и на клемата, махаш клемата, свързваш амперметъра и разкачаш жичката. Така вече мериш през амперметъра.
Правилно зареждане на алтернатор означава, че при включени всички консуматори трябва да има поне 13,2-13,4V зарядно напрежение. Възможно е да е толкова високо, колкото 14,2V без включени консуматори.




engineer
Мнения: 46
Регистриран на: Сря 19 авг 2015 17:36
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKP - 2000

Re: POLO 1.4 MPI, 2000 г. - утечка на ток почти локализирана

Мнениеот engineer » Пон 18 апр 2016 19:12


Врно баце ktamen :biggrin благодарско!

0,2А предпазителя е заминал. Ще потърся такъв тия дни, що такива ниски стойности трудно се намират. На всичко отгоре аз не мога да си намеря собствената "колекция" предпазители из многото кашони чаркуляк.

инжектопляктор, не ги ядем доматите с колците.... Иначе загряла кола с газ на място и включени къси - зарежда с около 14 волта. Без къси и на 14,2 до колко помня.


Somi
Мнения: 687
Регистриран на: Вто 22 фев 2011 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: POLO 1.4 MPI, 2000 г. - утечка на ток почти локализирана

Мнениеот Somi » Вто 19 апр 2016 15:11


Тази тема е някаква пародия, предлагам :lock , докато колегата "Енженер" напише някакви нормални измервания направени по правиния начин, ние с боба приключихме. Напрежението на зареждане се мери във волтове на определени обороти по спомен 2000 няма значение загряла или не , а тока в ампери това са основните мерни единици по система SI.


engineer
Мнения: 46
Регистриран на: Сря 19 авг 2015 17:36
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKP - 2000

Re: POLO 1.4 MPI, 2000 г. - утечка на ток = ?

Мнениеот engineer » Пет 29 апр 2016 15:40


Тока в покой се мери както трябва по указанията на документа от VW. Обаче той е малко над 50 мА. A би трябвало да е около 40 мА. Даже и по-малко. Измервано е с няколко уреда. Радиото като виновник за повишената утечка е изключено.
Полото е такова:
Изображение
POLO 1.4 MPI, 2000 г. Води се 6N по VIN табелата, а не 9N, както ме излъга автокъща "Старс Загора" с обявата си.
Който има такова Поло, може ли да измери тока на покой? Благодаря предварително.
Или някаква насока: кое колко консумира в покой? Клаксон, стартер, компютър....
Ако сложа и газова уредба и DRL, консумацията ще се вдигне още. А не ми се купува 3-ти акумулатор или друго, без да намаля утечката.
Дали може да излезе нещо, ако отида на компютърна диагностика? Или да търся "нормален" електричар?
Идеи имате ли?
Това с меренето на пада на напрежение по малките амперажи бушони не дава особена информация за проблема.


engineer
Мнения: 46
Регистриран на: Сря 19 авг 2015 17:36
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKP - 2000

Re: POLO 1.4 MPI, 2000 г. - утечка на ток = ?

Мнениеот engineer » Нед 01 май 2016 14:56


Часовника на таблото иииизобщо не върви точно. Не че по принцип са точни, но това може ли да наведе на някакъв проблем с "електриката"?


engineer
Мнения: 46
Регистриран на: Сря 19 авг 2015 17:36
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKP - 2000

Re: POLO 1.4 MPI, 2000 г. - утечка на ток = ?

Мнениеот engineer » Съб 07 май 2016 19:31


Свети ми постоянно лампата на AIRBAG-а (на таблото). Дали това е причина за повишената консумация на ток с 10 мА, когато колата е в покой? Така си купих колата, вероятно нещо е ставало, но какво не знам.


Потребителски аватар
hooligans
Мнения: 18733
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
Двигател: 1.6 AEE
Местоположение: София

Re: POLO 1.4 MPI, 2000 г. - утечка на ток = ?

Мнениеот hooligans » Нед 15 май 2016 17:01


Не знаеш какво поло караш пък си тръгнал да се правиш на майстор...



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта