ИЗвинявай, ама ВИЕ индженери по какво сте точно?
Първо правило при електрическите измервания - Винаги се започва с мерене на най-големият разумен диапазон на уреда. Предполагаме каква би била могла да бъде стойността на измерваната величина и използваме по-голям обхват от нея.
В случая ви е трябвал обхват 200mA на уреда. Обикновено утечката е в рамките на до 100mA, а нормалната утечка би следвало да е под 50mA. Амперметър се слага последователно във веригата.
Проблемът с махането на клемата може да се реши с жичка, вързана на акумулатора. Връзваш жичка на полюса и на клемата, махаш клемата, свързваш амперметъра и разкачаш жичката. Така вече мериш през амперметъра.
Правилно зареждане на алтернатор означава, че при включени всички консуматори трябва да има поне 13,2-13,4V зарядно напрежение. Възможно е да е толкова високо, колкото 14,2V без включени консуматори.
POLO 1.4 MPI, 2000 г. - утечка на ток = ?
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Сря 19 авг 2015 17:36
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKP - 2000
Re: POLO 1.4 MPI, 2000 г. - утечка на ток почти локализирана
Врно баце ktamen
благодарско!
0,2А предпазителя е заминал. Ще потърся такъв тия дни, що такива ниски стойности трудно се намират. На всичко отгоре аз не мога да си намеря собствената "колекция" предпазители из многото кашони чаркуляк.
инжектопляктор, не ги ядем доматите с колците.... Иначе загряла кола с газ на място и включени къси - зарежда с около 14 волта. Без къси и на 14,2 до колко помня.

0,2А предпазителя е заминал. Ще потърся такъв тия дни, що такива ниски стойности трудно се намират. На всичко отгоре аз не мога да си намеря собствената "колекция" предпазители из многото кашони чаркуляк.
инжектопляктор, не ги ядем доматите с колците.... Иначе загряла кола с газ на място и включени къси - зарежда с около 14 волта. Без къси и на 14,2 до колко помня.
Re: POLO 1.4 MPI, 2000 г. - утечка на ток почти локализирана
Тази тема е някаква пародия, предлагам
, докато колегата "Енженер" напише някакви нормални измервания направени по правиния начин, ние с боба приключихме. Напрежението на зареждане се мери във волтове на определени обороти по спомен 2000 няма значение загряла или не , а тока в ампери това са основните мерни единици по система SI.

-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Сря 19 авг 2015 17:36
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKP - 2000
Re: POLO 1.4 MPI, 2000 г. - утечка на ток = ?
Тока в покой се мери както трябва по указанията на документа от VW. Обаче той е малко над 50 мА. A би трябвало да е около 40 мА. Даже и по-малко. Измервано е с няколко уреда. Радиото като виновник за повишената утечка е изключено.
Полото е такова:

POLO 1.4 MPI, 2000 г. Води се 6N по VIN табелата, а не 9N, както ме излъга автокъща "Старс Загора" с обявата си.
Който има такова Поло, може ли да измери тока на покой? Благодаря предварително.
Или някаква насока: кое колко консумира в покой? Клаксон, стартер, компютър....
Ако сложа и газова уредба и DRL, консумацията ще се вдигне още. А не ми се купува 3-ти акумулатор или друго, без да намаля утечката.
Дали може да излезе нещо, ако отида на компютърна диагностика? Или да търся "нормален" електричар?
Идеи имате ли?
Това с меренето на пада на напрежение по малките амперажи бушони не дава особена информация за проблема.
Полото е такова:
POLO 1.4 MPI, 2000 г. Води се 6N по VIN табелата, а не 9N, както ме излъга автокъща "Старс Загора" с обявата си.
Който има такова Поло, може ли да измери тока на покой? Благодаря предварително.
Или някаква насока: кое колко консумира в покой? Клаксон, стартер, компютър....
Ако сложа и газова уредба и DRL, консумацията ще се вдигне още. А не ми се купува 3-ти акумулатор или друго, без да намаля утечката.
Дали може да излезе нещо, ако отида на компютърна диагностика? Или да търся "нормален" електричар?
Идеи имате ли?
Това с меренето на пада на напрежение по малките амперажи бушони не дава особена информация за проблема.
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Сря 19 авг 2015 17:36
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKP - 2000
Re: POLO 1.4 MPI, 2000 г. - утечка на ток = ?
Часовника на таблото иииизобщо не върви точно. Не че по принцип са точни, но това може ли да наведе на някакъв проблем с "електриката"?
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Сря 19 авг 2015 17:36
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKP - 2000
Re: POLO 1.4 MPI, 2000 г. - утечка на ток = ?
Свети ми постоянно лампата на AIRBAG-а (на таблото). Дали това е причина за повишената консумация на ток с 10 мА, когато колата е в покой? Така си купих колата, вероятно нещо е ставало, но какво не знам.
- hooligans
- Мнения: 18733
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
- Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
- Двигател: 1.6 AEE
- Местоположение: София
Re: POLO 1.4 MPI, 2000 г. - утечка на ток = ?
Не знаеш какво поло караш пък си тръгнал да се правиш на майстор...
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 121 госта