здравейте колеги, днес пуснах тест с ваг кома на двигателя, и проблема е следния:
помпата за бензина почна да подкачва многократно и релето и цъкаше, и така в продължение на доста време, след това като приключи теста ми изписа че теста е не успешен, запалих колата и оборотите почнаха да играят много бързо в диапазон от 1200 до 1800 оборота, и най интересното е че като му подавам газ не реагира изобщо.изгасих двигателя и я закачих пак и излезе някаква грешка но не я запомних, изтрих я и запалих колата и вече всичко си беше нормално.
възможно ли е нещо модула на газта да се бъзика, попринцип не излиза като грешка, има ли как да му се проверят някакси стойностите да се провери дали работи?
проблем след тест с ваг ком голф мк4 1.6 апф 2000г
проблем след тест с ваг ком голф мк4 1.6 апф 2000г
Последна промяна от dimcho88 на Пет 29 апр 2016 16:42, променено общо 1 път.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20312
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: проблем с газта след тест с ваг ком голф мк4 1.6 апф 2000г
Оправи си заглавието според шаблона
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: проблем след тест с ваг ком голф мк4 1.6 апф 2000г
Ако беше запомнил грешката, някой можеше и да ти каже какво се е случило. Грешките са за това - за да се види за какво са, а за да не ги забравяш, помага създаването на log file (функция на диагностиката) или снимка с телефона, за Фейсбуук
. Сега вече няма жив човек, който да ти каже какво точно се е случило. Възможно е да ти е забила комуникацията между кабела и компютъра на колата и да си го вкарал в някакъв откачен режим, често се случва с китайските кабели. За в бъдеще не пипай подобни функции ако нямаш конкретен проблем и ако не знаеш точно какво правиш, защото често някои контолери по колите забиват по подобен начин, само че за вечни времена. Също така ти е нужен надежден кабел и софтуер, защото ако връзката забие в точно определен момент, може и да не запалиш никога повече с този моторен компютър.



Re: проблем след тест с ваг ком голф мк4 1.6 апф 2000г
не е проблем, имам още един компютър, интересното ми е защо така постоянно подкачва помпата при теста на модула?
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20312
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: проблем след тест с ваг ком голф мк4 1.6 апф 2000г
Не мога да повярвам, че е толкова трудно да напишеш едно заглавие по даден шаблон...
Ако имаш нужда от помощ - пиши на ЛС.
dobrin написа:Модела на колата (Golf), вид на купето (MK3), година на производство (пр.1995г. или 95г.), обем и букви (код) на мотор/двигател (пр. 1.8 АBS) - , проблем за който се пуска темата.
пример: Golf MK3 1995г. 1.8 АBS - бензиновата помпа не работи
Всяка една тема със заглавие, различно от описания начин, ще бъде моментално заключена или изтрита!
Ако имаш нужда от помощ - пиши на ЛС.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: проблем след тест с ваг ком голф мк4 1.6 апф 2000г
При мен пък на някой блок, не помня точно, започваше да си прави тест (вероятно) на евап клапана и започваше да се форсира със 100-200 оборота и ми записваше грешка на клапана. Трия грешката и повече не се появява, клапана съм го пробвал и си работи нормално според мен.
Китайски кабели и дърт компютър, щом не записва грешката след това вероятно е заради дървосания софт, така си мисля. Също, ако тръгна след, като съм я закачил и гасне, дава ми грешка за имобилайзера, за толкова пари толкова, пак доста помагат тези кабели, не е, като без хич и само да гадаем.
Китайски кабели и дърт компютър, щом не записва грешката след това вероятно е заради дървосания софт, така си мисля. Също, ако тръгна след, като съм я закачил и гасне, дава ми грешка за имобилайзера, за толкова пари толкова, пак доста помагат тези кабели, не е, като без хич и само да гадаем.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20312
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: проблем след тест с ваг ком голф мк4 1.6 апф 2000г
Напротив ще я оставя закачена даже да видят хората що за "колеги" имаме във форума...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: devildriver и 68 госта