проблем след тест с ваг ком голф мк4 1.6 апф 2000г

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
dimcho88
Мнения: 330
Регистриран на: Сря 18 сеп 2013 8:24
Автомобил:
Двигател:

проблем след тест с ваг ком голф мк4 1.6 апф 2000г

Мнениеот dimcho88 » Пет 29 апр 2016 16:03


здравейте колеги, днес пуснах тест с ваг кома на двигателя, и проблема е следния:
помпата за бензина почна да подкачва многократно и релето и цъкаше, и така в продължение на доста време, след това като приключи теста ми изписа че теста е не успешен, запалих колата и оборотите почнаха да играят много бързо в диапазон от 1200 до 1800 оборота, и най интересното е че като му подавам газ не реагира изобщо.изгасих двигателя и я закачих пак и излезе някаква грешка но не я запомних, изтрих я и запалих колата и вече всичко си беше нормално.
възможно ли е нещо модула на газта да се бъзика, попринцип не излиза като грешка, има ли как да му се проверят някакси стойностите да се провери дали работи?

Последна промяна от dimcho88 на Пет 29 апр 2016 16:42, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20312
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: проблем с газта след тест с ваг ком голф мк4 1.6 апф 2000г

Мнениеот Vlad777 » Пет 29 апр 2016 16:14


Оправи си заглавието според шаблона


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: проблем след тест с ваг ком голф мк4 1.6 апф 2000г

Мнениеот zfa159 » Съб 30 апр 2016 14:07


Ако беше запомнил грешката, някой можеше и да ти каже какво се е случило. Грешките са за това - за да се види за какво са, а за да не ги забравяш, помага създаването на log file (функция на диагностиката) или снимка с телефона, за Фейсбуук :mhihi . Сега вече няма жив човек, който да ти каже какво точно се е случило. Възможно е да ти е забила комуникацията между кабела и компютъра на колата и да си го вкарал в някакъв откачен режим, често се случва с китайските кабели. За в бъдеще не пипай подобни функции ако нямаш конкретен проблем и ако не знаеш точно какво правиш, защото често някои контолери по колите забиват по подобен начин, само че за вечни времена. Също така ти е нужен надежден кабел и софтуер, защото ако връзката забие в точно определен момент, може и да не запалиш никога повече с този моторен компютър.
:beer


dimcho88
Мнения: 330
Регистриран на: Сря 18 сеп 2013 8:24
Автомобил:
Двигател:

Re: проблем след тест с ваг ком голф мк4 1.6 апф 2000г

Мнениеот dimcho88 » Пон 02 май 2016 20:26


не е проблем, имам още един компютър, интересното ми е защо така постоянно подкачва помпата при теста на модула?


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20312
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: проблем след тест с ваг ком голф мк4 1.6 апф 2000г

Мнениеот Vlad777 » Пон 02 май 2016 21:06


Не мога да повярвам, че е толкова трудно да напишеш едно заглавие по даден шаблон...

dobrin написа:Модела на колата (Golf), вид на купето (MK3), година на производство (пр.1995г. или 95г.), обем и букви (код) на мотор/двигател (пр. 1.8 АBS) - , проблем за който се пуска темата.

пример: Golf MK3 1995г. 1.8 АBS - бензиновата помпа не работи

Всяка една тема със заглавие, различно от описания начин, ще бъде моментално заключена или изтрита!

Ако имаш нужда от помощ - пиши на ЛС.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: проблем след тест с ваг ком голф мк4 1.6 апф 2000г

Мнениеот freelancer » Пон 02 май 2016 21:09


При мен пък на някой блок, не помня точно, започваше да си прави тест (вероятно) на евап клапана и започваше да се форсира със 100-200 оборота и ми записваше грешка на клапана. Трия грешката и повече не се появява, клапана съм го пробвал и си работи нормално според мен.
Китайски кабели и дърт компютър, щом не записва грешката след това вероятно е заради дървосания софт, така си мисля. Също, ако тръгна след, като съм я закачил и гасне, дава ми грешка за имобилайзера, за толкова пари толкова, пак доста помагат тези кабели, не е, като без хич и само да гадаем.


dimcho88
Мнения: 330
Регистриран на: Сря 18 сеп 2013 8:24
Автомобил:
Двигател:

Re: проблем след тест с ваг ком голф мк4 1.6 апф 2000г

Мнениеот dimcho88 » Вто 03 май 2016 21:00


темата е за изтриване.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20312
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: проблем след тест с ваг ком голф мк4 1.6 апф 2000г

Мнениеот Vlad777 » Вто 03 май 2016 23:16


Напротив ще я оставя закачена даже да видят хората що за "колеги" имаме във форума...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: devildriver и 69 госта