голф 4 2001г. 1.6 105 к.с. - проблем при паленето

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
georgi2140
Мнения: 170
Регистриран на: Нед 24 фев 2013 13:25
Автомобил: VW PASSAT B8
Двигател: CRL 2016

голф 4 2001г. 1.6 105 к.с. - проблем при паленето

Мнениеот georgi2140 » Сря 04 май 2016 8:21


Здрвейте колеги, когато запаля колата студена(сутрин), двигателят работи около 30сек., като че ли почва да се дави и изгасва.
Веднага след това като запаля, няма никакъв проблем, може да работи цял ден.
Възможно ли е това да се получава от дросела?
Също понякога играят оборотите, между 900 и 1000, все едно някой и подава газ.
Колата е голф 4,2001г,с двигател 1,6 77кв 105 к.с.

Последна промяна от icokr на Сря 04 май 2016 8:32, променено общо 1 път.
Причина: Правопис! Нито заглавието ти е по правилата нито раздела! прочети правилата




Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: голф 4 2001г. 1.6 105 к.с. - проблем при паленето

Мнениеот freelancer » Сря 04 май 2016 10:38


Възможно е да смуче неизмерен въздух, за мен най-добрият вариант е с ваг-ком и на празен ход се гледат корекциите на горивото. Вероятно имаш и грешки за ламбда сонда, бедна смес. Аз имах и за датчик налягане във всмукателния колектор (МАП), ти си с дебитомер, предполагам, че и неговите показания няма да са в норми.
Огледай си всички вакууми, клапи, ЕГР клапана и други.
Адаптация на дросел клапата и нулиране на адаптационните стойности.


Потребителски аватар
georgi2140
Мнения: 170
Регистриран на: Нед 24 фев 2013 13:25
Автомобил: VW PASSAT B8
Двигател: CRL 2016

Re: голф 4 2001г. 1.6 105 к.с. - проблем при паленето

Мнениеот georgi2140 » Сря 04 май 2016 12:21


мерси,ще прегледам всички работи,за който си ми писал


Потребителски аватар
stevap
Мнения: 144
Регистриран на: Чет 25 фев 2010 15:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пещера

Re: голф 4 2001г. 1.6 105 к.с. - проблем при паленето

Мнениеот stevap » Сря 04 май 2016 12:59


Ако имаш газова проблема може да е от нея, имах подобен проблем и се оказа че газовата рейка изпускаше газ когато колата не е работила дълго време и при първото запалване давеше от изпусната газ в колектора колата гаснеше след това колкото и да я палиш няма проблем до следващия по-дълъг престой.


barutchiev
Мнения: 561
Регистриран на: Пет 29 май 2015 18:12
Автомобил: VW BORA
Двигател: AUS 2000

Re: RE: голф 4 2001г. 1.6 105 к.с. - проблем при паленето

Мнениеот barutchiev » Чет 05 май 2016 5:24


georgi2140 написа:Здрвейте колеги, когато запаля колата студена(сутрин), двигателят работи около 30сек., като че ли почва да се дави и изгасва.
Веднага след това като запаля, няма никакъв проблем, може да работи цял ден.
Възможно ли е това да се получава от дросела?
Също понякога играят оборотите, между 900 и 1000, все едно някой и подава газ.
Колата е голф 4,2001г,с двигател 1,6 77кв 105 к.с.

Здравей,абсолютно същия проблем със АUS мотор 1.6 16v 105кончета.Качвахме я на компютър и-нищичко.Само при първото палене сутрин.Накрая ме посъветваха да сменя бензиностанцията и всичко се оправи. За оправдание-нямам газова и никога не съм имал.
Поздрави на всички

Sent from my GT-I9301I using Tapatalk


Потребителски аватар
georgi2140
Мнения: 170
Регистриран на: Нед 24 фев 2013 13:25
Автомобил: VW PASSAT B8
Двигател: CRL 2016

Re: голф 4 2001г. 1.6 105 к.с. - проблем при паленето

Мнениеот georgi2140 » Чет 05 май 2016 9:16


ще пробвам и аз със друга бензиностанция,и също нямам газова уредба,само не бензин е карана колата


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4702
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: голф 4 2001г. 1.6 105 к.с. - проблем при паленето

Мнениеот tdi fen » Чет 05 май 2016 12:04


почисти и адаптирай дросела


Потребителски аватар
georgi2140
Мнения: 170
Регистриран на: Нед 24 фев 2013 13:25
Автомобил: VW PASSAT B8
Двигател: CRL 2016

Re: голф 4 2001г. 1.6 105 к.с. - проблем при паленето

Мнениеот georgi2140 » Сря 11 май 2016 19:17


Смених бензиностанцията и се оправи паленето,но явно смуче въздух от някъде,защото се чува едно *съскане*при рязко натискане на педала на газта,може би и от там идва мененето на оборотите понякога,а те са 600-700 оборота на празен ход.Не трябва ли да са 900 об.мин.?


владислав
Мнения: 676
Регистриран на: Чет 05 мар 2009 10:58
Автомобил: Seat Leon ST
Двигател: CAXC 2015 - TDI CRBC
Местоположение: София

Re: голф 4 2001г. 1.6 105 к.с. - проблем при паленето

Мнениеот владислав » Чет 12 май 2016 8:26


Съскането на място ли го чуваш- най вероятно. Не пипай нищо нормално е и оборотите трябва да са токова като загрее 680-700.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: голф 4 2001г. 1.6 105 к.с. - проблем при паленето

Мнениеот freelancer » Чет 12 май 2016 8:38


Проверката за неизмерен въздух е елементарна, само трябва да имаш кабел и ваг-ком. Палиш и гледаш краткосрочните адаптации на 033 група, ако са 25% смуче яко, на празен ход смуче най-силно, вакуума е най-голям, затворен дросел. Даваш газ и ако краткосрочните адаптациите се нормализират около нулата, почват да падат за момент и след това пак се вдигат постепенно до 25%, със сигурност смуче въздух.
Аз така го хванах PCV клапанчето, че е пробито и от там съскаше.
Започваш да разкачаш и гледаш какво става, примерно затапих картерната вентилация за момент и адаптациите се промениха на "-25%" от "25%", т.е. от бедна стана на богата смес и така, разкачаш, затапваш и проверяваш.
Стисни някое маркуче към дросела да ограничиш въздуха и гледай пак какво става, при мен си стабилизираше оборотите.
Огледай около и ЕГР клапана, той най-често прави подобни проблеми, О - пръстените на всмукателя и т.н.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 138 госта