Здрвейте колеги, когато запаля колата студена(сутрин), двигателят работи около 30сек., като че ли почва да се дави и изгасва.
Веднага след това като запаля, няма никакъв проблем, може да работи цял ден.
Възможно ли е това да се получава от дросела?
Също понякога играят оборотите, между 900 и 1000, все едно някой и подава газ.
Колата е голф 4,2001г,с двигател 1,6 77кв 105 к.с.
голф 4 2001г. 1.6 105 к.с. - проблем при паленето
- georgi2140
- Мнения: 170
- Регистриран на: Нед 24 фев 2013 13:25
- Автомобил: VW PASSAT B8
- Двигател: CRL 2016
голф 4 2001г. 1.6 105 к.с. - проблем при паленето
Последна промяна от icokr на Сря 04 май 2016 8:32, променено общо 1 път.
Причина: Правопис! Нито заглавието ти е по правилата нито раздела! прочети правилата
Причина: Правопис! Нито заглавието ти е по правилата нито раздела! прочети правилата
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: голф 4 2001г. 1.6 105 к.с. - проблем при паленето
Възможно е да смуче неизмерен въздух, за мен най-добрият вариант е с ваг-ком и на празен ход се гледат корекциите на горивото. Вероятно имаш и грешки за ламбда сонда, бедна смес. Аз имах и за датчик налягане във всмукателния колектор (МАП), ти си с дебитомер, предполагам, че и неговите показания няма да са в норми.
Огледай си всички вакууми, клапи, ЕГР клапана и други.
Адаптация на дросел клапата и нулиране на адаптационните стойности.
Огледай си всички вакууми, клапи, ЕГР клапана и други.
Адаптация на дросел клапата и нулиране на адаптационните стойности.
- georgi2140
- Мнения: 170
- Регистриран на: Нед 24 фев 2013 13:25
- Автомобил: VW PASSAT B8
- Двигател: CRL 2016
Re: голф 4 2001г. 1.6 105 к.с. - проблем при паленето
мерси,ще прегледам всички работи,за който си ми писал
- stevap
- Мнения: 144
- Регистриран на: Чет 25 фев 2010 15:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пещера
Re: голф 4 2001г. 1.6 105 к.с. - проблем при паленето
Ако имаш газова проблема може да е от нея, имах подобен проблем и се оказа че газовата рейка изпускаше газ когато колата не е работила дълго време и при първото запалване давеше от изпусната газ в колектора колата гаснеше след това колкото и да я палиш няма проблем до следващия по-дълъг престой.
-
- Мнения: 561
- Регистриран на: Пет 29 май 2015 18:12
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AUS 2000
Re: RE: голф 4 2001г. 1.6 105 к.с. - проблем при паленето
georgi2140 написа:Здрвейте колеги, когато запаля колата студена(сутрин), двигателят работи около 30сек., като че ли почва да се дави и изгасва.
Веднага след това като запаля, няма никакъв проблем, може да работи цял ден.
Възможно ли е това да се получава от дросела?
Също понякога играят оборотите, между 900 и 1000, все едно някой и подава газ.
Колата е голф 4,2001г,с двигател 1,6 77кв 105 к.с.
Здравей,абсолютно същия проблем със АUS мотор 1.6 16v 105кончета.Качвахме я на компютър и-нищичко.Само при първото палене сутрин.Накрая ме посъветваха да сменя бензиностанцията и всичко се оправи. За оправдание-нямам газова и никога не съм имал.
Поздрави на всички
Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
- georgi2140
- Мнения: 170
- Регистриран на: Нед 24 фев 2013 13:25
- Автомобил: VW PASSAT B8
- Двигател: CRL 2016
Re: голф 4 2001г. 1.6 105 к.с. - проблем при паленето
ще пробвам и аз със друга бензиностанция,и също нямам газова уредба,само не бензин е карана колата
- tdi fen
- Мнения: 4702
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: голф 4 2001г. 1.6 105 к.с. - проблем при паленето
почисти и адаптирай дросела
- georgi2140
- Мнения: 170
- Регистриран на: Нед 24 фев 2013 13:25
- Автомобил: VW PASSAT B8
- Двигател: CRL 2016
Re: голф 4 2001г. 1.6 105 к.с. - проблем при паленето
Смених бензиностанцията и се оправи паленето,но явно смуче въздух от някъде,защото се чува едно *съскане*при рязко натискане на педала на газта,може би и от там идва мененето на оборотите понякога,а те са 600-700 оборота на празен ход.Не трябва ли да са 900 об.мин.?
-
- Мнения: 676
- Регистриран на: Чет 05 мар 2009 10:58
- Автомобил: Seat Leon ST
- Двигател: CAXC 2015 - TDI CRBC
- Местоположение: София
Re: голф 4 2001г. 1.6 105 к.с. - проблем при паленето
Съскането на място ли го чуваш- най вероятно. Не пипай нищо нормално е и оборотите трябва да са токова като загрее 680-700.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: голф 4 2001г. 1.6 105 к.с. - проблем при паленето
Проверката за неизмерен въздух е елементарна, само трябва да имаш кабел и ваг-ком. Палиш и гледаш краткосрочните адаптации на 033 група, ако са 25% смуче яко, на празен ход смуче най-силно, вакуума е най-голям, затворен дросел. Даваш газ и ако краткосрочните адаптациите се нормализират около нулата, почват да падат за момент и след това пак се вдигат постепенно до 25%, със сигурност смуче въздух.
Аз така го хванах PCV клапанчето, че е пробито и от там съскаше.
Започваш да разкачаш и гледаш какво става, примерно затапих картерната вентилация за момент и адаптациите се промениха на "-25%" от "25%", т.е. от бедна стана на богата смес и така, разкачаш, затапваш и проверяваш.
Стисни някое маркуче към дросела да ограничиш въздуха и гледай пак какво става, при мен си стабилизираше оборотите.
Огледай около и ЕГР клапана, той най-често прави подобни проблеми, О - пръстените на всмукателя и т.н.
Аз така го хванах PCV клапанчето, че е пробито и от там съскаше.
Започваш да разкачаш и гледаш какво става, примерно затапих картерната вентилация за момент и адаптациите се промениха на "-25%" от "25%", т.е. от бедна стана на богата смес и така, разкачаш, затапваш и проверяваш.
Стисни някое маркуче към дросела да ограничиш въздуха и гледай пак какво става, при мен си стабилизираше оборотите.
Огледай около и ЕГР клапана, той най-често прави подобни проблеми, О - пръстените на всмукателя и т.н.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 114 госта