Привет колеги!
От доста време имам проблем с тази грешка:65535-İntermal Control Memory Error 35-10---İntermittent.Вече 3-4 пъти е изтрита на VAG-COM ,но пак се появява.Моля за насока от къде да започна???



Шаран(7M) AFN 1998г.-грешка 65535
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Шаран(7M) AFN 1998г.-грешка 65535
Досега се рових в чуждите форуми и доколкото разбрах става въпрос да се подмени маркучето в ECU-то и също това,което отива в кулера.Дано не те подвеждам,само искам да помогна.
- Dani16v
- Мнения: 151
- Регистриран на: Вто 27 юли 2010 21:50
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: 1z +
- Местоположение: Радомир
Re: Шаран(7M) AFN 1998г.-грешка 65535
Маркучето на компа 

- samet_1984
- Мнения: 335
- Регистриран на: Съб 15 мар 2014 21:11
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Шаран(7M) AFN 1998г.-грешка 65535
Компютъра на Шарана зад таблото ли е?И ако ми обясните принципа на сваляне (и по-точно къде да внимавам за да не сгафя някъде)ще съм Ви безкрайно благодарен.
- Dani16v
- Мнения: 151
- Регистриран на: Вто 27 юли 2010 21:50
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: 1z +
- Местоположение: Радомир
Re: Шаран(7M) AFN 1998г.-грешка 65535
Компа е под кората на пасажерската чистачка. Няма какво да сбъркаш, сваляш го, отваряш и вътре има едно маркуче към мапа, което трябва да смениш 

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Шаран(7M) AFN 1998г.-грешка 65535
Да, уе! Т'ва да не е ГоУф?!
Компютъра е зад скоростомера.
Сваляш таблото и виждаш една топка кабеляк, множество тенекйки и гЕйки на кофти място!
Вече нямам точен спомен, но със стандартен комплект малко гедоре и къса (но качествена!) кръстата отверка се справих за около 10 мин. Изчекнато е, трябва да си завираш и огъваш ръцете по странен начин, ама...
Куплунга се откача, като се избута страничната му част напред, към маркучлето и после го издърпваш.
Самото маркучле също го издърпваш (внимателно, с въртене, за да не се откърти щуцера) и вече чрез усукване и нагласяне вадиш компютъра през дупката на таблото.
С други думи - навряно е в на Хенри Форд дирника това чудо, ама не е невъзможно
При смяна на вътрешното маркуче също внимавай с махането и слагането - щуцера на МАП-а е по-нежен от този на капака на компютъра

Компютъра е зад скоростомера.
Сваляш таблото и виждаш една топка кабеляк, множество тенекйки и гЕйки на кофти място!

Вече нямам точен спомен, но със стандартен комплект малко гедоре и къса (но качествена!) кръстата отверка се справих за около 10 мин. Изчекнато е, трябва да си завираш и огъваш ръцете по странен начин, ама...
Куплунга се откача, като се избута страничната му част напред, към маркучлето и после го издърпваш.
Самото маркучле също го издърпваш (внимателно, с въртене, за да не се откърти щуцера) и вече чрез усукване и нагласяне вадиш компютъра през дупката на таблото.
С други думи - навряно е в на Хенри Форд дирника това чудо, ама не е невъзможно

При смяна на вътрешното маркуче също внимавай с махането и слагането - щуцера на МАП-а е по-нежен от този на капака на компютъра
- samet_1984
- Мнения: 335
- Регистриран на: Съб 15 мар 2014 21:11
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Шаран(7M) AFN 1998г.-грешка 65535
Благодаря за изчерпателния отговор колега"radotom".И да кажа нещо относно колегите които се опитват да помагат ,но без да имат представа по конкретния въпрос:
"Така не помагате,а просто усложняват нещата допълнително".
"Така не помагате,а просто усложняват нещата допълнително".
- samet_1984
- Мнения: 335
- Регистриран на: Съб 15 мар 2014 21:11
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Шаран(7M) AFN 1998г.-грешка 65535
Тази грешка как се отразява на колата?Касае ли вървежа и.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Шаран(7M) AFN 1998г.-грешка 65535
Разбира се!
Според налягането на турбината,което се мери от МАП-а, се подава и нужното количество гориво
Според налягането на турбината,което се мери от МАП-а, се подава и нужното количество гориво
- samet_1984
- Мнения: 335
- Регистриран на: Съб 15 мар 2014 21:11
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Шаран(7M) AFN 1998г.-грешка 65535
Вчера пробвах да свалям ЕКУ-то.Таблото се свали много лесно,но нещо не схванах принципа на захващане на ЕКУ-то и съответно немога да разбера как се сваля.Доколкото разбрах болтчетата са откъм дясно,а входа на маркуччето е откъм отзад.Май пак ще се ходи на майстор.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Шаран(7M) AFN 1998г.-грешка 65535
Роввнах малко за картинки - май почвам да се досещам... частично!
1Zvi,BOm08L32HQ~~60_35.JPG)
Това със сигурност е обърнато обратно - щуцера на снимката е от ляво, а в действителност се пада от дясно.
Иначе крачетата, чрез които става закрепването са симетрични. И отдолу да го гледаш, и от горе - на еднаква позиция се падат.
Нали виждаш издадените 'пера', дето са при пинчетата на куплунга?
2 над и 2 под куплунга.
Долните 2 държат ЕКУто към основата му. Хванат е с две къси болтчета с кръстата отверка.
Първо разкопчаваш куплунга и го вадиш, а след това къса кръстата отверка развиваш болтчетата.
Издърпваш го и с разни извивки и наклони го измъкваш... някак си...
Сваляше се и някаква друга ламарина, за да може да завъртиш и извадиш ЕКУто. Помня, че развивах 2 гайки с ключе 10 (гедоре с тресчотка, че там мястото е кът), ама коя точно беше

Това със сигурност е обърнато обратно - щуцера на снимката е от ляво, а в действителност се пада от дясно.
Иначе крачетата, чрез които става закрепването са симетрични. И отдолу да го гледаш, и от горе - на еднаква позиция се падат.
Нали виждаш издадените 'пера', дето са при пинчетата на куплунга?
2 над и 2 под куплунга.
Долните 2 държат ЕКУто към основата му. Хванат е с две къси болтчета с кръстата отверка.
Първо разкопчаваш куплунга и го вадиш, а след това къса кръстата отверка развиваш болтчетата.
Издърпваш го и с разни извивки и наклони го измъкваш... някак си...
Сваляше се и някаква друга ламарина, за да може да завъртиш и извадиш ЕКУто. Помня, че развивах 2 гайки с ключе 10 (гедоре с тресчотка, че там мястото е кът), ама коя точно беше

- samet_1984
- Мнения: 335
- Регистриран на: Съб 15 мар 2014 21:11
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Шаран(7M) AFN 1998г.-грешка 65535
radotom написа:Роввнах малко за картинки - май почвам да се досещам... частично!![]()
Това със сигурност е обърнато обратно - щуцера на снимката е от ляво, а в действителност се пада от дясно.
Иначе крачетата, чрез които става закрепването са симетрични. И отдолу да го гледаш, и от горе - на еднаква позиция се падат.
Нали виждаш издадените 'пера', дето са при пинчетата на куплунга?
2 над и 2 под куплунга.
Долните 2 държат ЕКУто към основата му. Хванат е с две къси болтчета с кръстата отверка.
Първо разкопчаваш куплунга и го вадиш, а след това къса кръстата отверка развиваш болтчетата.
Издърпваш го и с разни извивки и наклони го измъкваш... някак си...
Сваляше се и някаква друга ламарина, за да може да завъртиш и извадиш ЕКУто. Помня, че развивах 2 гайки с ключе 10 (гедоре с тресчотка, че там мястото е кът), ама коя точно беше
Благодаря ти,че си се потрудил за мое име!Но като го гледам това ЕКУ на мястото си не се вижда като на снимката



- samet_1984
- Мнения: 335
- Регистриран на: Съб 15 мар 2014 21:11
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Шаран(7M) AFN 1998г.-грешка 65535
Ходих на майстор казах му за проблема.При огледа видя,че е изкочил вакуумния маркуч от тройника.Каза ,че заради тоя маркуч ми я изкарва въпросната грешка в заглавието и че затова е тромава колата !?Но уви!Почти не забелязах промяна!Моля за помощ какво трябва да се проверява?
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7920
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Шаран(7M) AFN 1998г.-грешка 65535
Ако грешката спре да се появяава значи е била от въпросното маркуче. А за тромавостта може да е замърсен дебитомера или да е грешна центровката на ГНП- то. Но във втория случай е възможно да пуши.
- samet_1984
- Мнения: 335
- Регистриран на: Съб 15 мар 2014 21:11
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Шаран(7M) AFN 1998г.-грешка 65535
Пуши леко черно само при ръчкане по нагорнище.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта