Привет колеги!
От доста време имам проблем с тази грешка:65535-İntermal Control Memory Error 35-10---İntermittent.Вече 3-4 пъти е изтрита на VAG-COM ,но пак се появява.Моля за насока от къде да започна???
Шаран(7M) AFN 1998г.-грешка 65535
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Шаран(7M) AFN 1998г.-грешка 65535
Досега се рових в чуждите форуми и доколкото разбрах става въпрос да се подмени маркучето в ECU-то и също това,което отива в кулера.Дано не те подвеждам,само искам да помогна.
- Dani16v
- Мнения: 151
- Регистриран на: Вто 27 юли 2010 21:50
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: 1z +
- Местоположение: Радомир
Re: Шаран(7M) AFN 1998г.-грешка 65535
Маркучето на компа 

- samet_1984
- Мнения: 335
- Регистриран на: Съб 15 мар 2014 21:11
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Шаран(7M) AFN 1998г.-грешка 65535
Компютъра на Шарана зад таблото ли е?И ако ми обясните принципа на сваляне (и по-точно къде да внимавам за да не сгафя някъде)ще съм Ви безкрайно благодарен.
- Dani16v
- Мнения: 151
- Регистриран на: Вто 27 юли 2010 21:50
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: 1z +
- Местоположение: Радомир
Re: Шаран(7M) AFN 1998г.-грешка 65535
Компа е под кората на пасажерската чистачка. Няма какво да сбъркаш, сваляш го, отваряш и вътре има едно маркуче към мапа, което трябва да смениш 
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19727
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Шаран(7M) AFN 1998г.-грешка 65535
Да, уе! Т'ва да не е ГоУф?!
Компютъра е зад скоростомера.
Сваляш таблото и виждаш една топка кабеляк, множество тенекйки и гЕйки на кофти място!
Вече нямам точен спомен, но със стандартен комплект малко гедоре и къса (но качествена!) кръстата отверка се справих за около 10 мин. Изчекнато е, трябва да си завираш и огъваш ръцете по странен начин, ама...
Куплунга се откача, като се избута страничната му част напред, към маркучлето и после го издърпваш.
Самото маркучле също го издърпваш (внимателно, с въртене, за да не се откърти щуцера) и вече чрез усукване и нагласяне вадиш компютъра през дупката на таблото.
С други думи - навряно е в на Хенри Форд дирника това чудо, ама не е невъзможно
При смяна на вътрешното маркуче също внимавай с махането и слагането - щуцера на МАП-а е по-нежен от този на капака на компютъра
Компютъра е зад скоростомера.
Сваляш таблото и виждаш една топка кабеляк, множество тенекйки и гЕйки на кофти място!
Вече нямам точен спомен, но със стандартен комплект малко гедоре и къса (но качествена!) кръстата отверка се справих за около 10 мин. Изчекнато е, трябва да си завираш и огъваш ръцете по странен начин, ама...
Куплунга се откача, като се избута страничната му част напред, към маркучлето и после го издърпваш.
Самото маркучле също го издърпваш (внимателно, с въртене, за да не се откърти щуцера) и вече чрез усукване и нагласяне вадиш компютъра през дупката на таблото.
С други думи - навряно е в на Хенри Форд дирника това чудо, ама не е невъзможно
При смяна на вътрешното маркуче също внимавай с махането и слагането - щуцера на МАП-а е по-нежен от този на капака на компютъра
- samet_1984
- Мнения: 335
- Регистриран на: Съб 15 мар 2014 21:11
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Шаран(7M) AFN 1998г.-грешка 65535
Благодаря за изчерпателния отговор колега"radotom".И да кажа нещо относно колегите които се опитват да помагат ,но без да имат представа по конкретния въпрос:
"Така не помагате,а просто усложняват нещата допълнително".
"Така не помагате,а просто усложняват нещата допълнително".
- samet_1984
- Мнения: 335
- Регистриран на: Съб 15 мар 2014 21:11
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Шаран(7M) AFN 1998г.-грешка 65535
Тази грешка как се отразява на колата?Касае ли вървежа и.
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19727
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Шаран(7M) AFN 1998г.-грешка 65535
Разбира се!
Според налягането на турбината,което се мери от МАП-а, се подава и нужното количество гориво
Според налягането на турбината,което се мери от МАП-а, се подава и нужното количество гориво
- samet_1984
- Мнения: 335
- Регистриран на: Съб 15 мар 2014 21:11
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Шаран(7M) AFN 1998г.-грешка 65535
Вчера пробвах да свалям ЕКУ-то.Таблото се свали много лесно,но нещо не схванах принципа на захващане на ЕКУ-то и съответно немога да разбера как се сваля.Доколкото разбрах болтчетата са откъм дясно,а входа на маркуччето е откъм отзад.Май пак ще се ходи на майстор.
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19727
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Шаран(7M) AFN 1998г.-грешка 65535
Роввнах малко за картинки - май почвам да се досещам... частично!
1Zvi,BOm08L32HQ~~60_35.JPG)
Това със сигурност е обърнато обратно - щуцера на снимката е от ляво, а в действителност се пада от дясно.
Иначе крачетата, чрез които става закрепването са симетрични. И отдолу да го гледаш, и от горе - на еднаква позиция се падат.
Нали виждаш издадените 'пера', дето са при пинчетата на куплунга?
2 над и 2 под куплунга.
Долните 2 държат ЕКУто към основата му. Хванат е с две къси болтчета с кръстата отверка.
Първо разкопчаваш куплунга и го вадиш, а след това къса кръстата отверка развиваш болтчетата.
Издърпваш го и с разни извивки и наклони го измъкваш... някак си...
Сваляше се и някаква друга ламарина, за да може да завъртиш и извадиш ЕКУто. Помня, че развивах 2 гайки с ключе 10 (гедоре с тресчотка, че там мястото е кът), ама коя точно беше
Това със сигурност е обърнато обратно - щуцера на снимката е от ляво, а в действителност се пада от дясно.
Иначе крачетата, чрез които става закрепването са симетрични. И отдолу да го гледаш, и от горе - на еднаква позиция се падат.
Нали виждаш издадените 'пера', дето са при пинчетата на куплунга?
2 над и 2 под куплунга.
Долните 2 държат ЕКУто към основата му. Хванат е с две къси болтчета с кръстата отверка.
Първо разкопчаваш куплунга и го вадиш, а след това къса кръстата отверка развиваш болтчетата.
Издърпваш го и с разни извивки и наклони го измъкваш... някак си...
Сваляше се и някаква друга ламарина, за да може да завъртиш и извадиш ЕКУто. Помня, че развивах 2 гайки с ключе 10 (гедоре с тресчотка, че там мястото е кът), ама коя точно беше

- samet_1984
- Мнения: 335
- Регистриран на: Съб 15 мар 2014 21:11
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Шаран(7M) AFN 1998г.-грешка 65535
radotom написа:Роввнах малко за картинки - май почвам да се досещам... частично!![]()
Това със сигурност е обърнато обратно - щуцера на снимката е от ляво, а в действителност се пада от дясно.
Иначе крачетата, чрез които става закрепването са симетрични. И отдолу да го гледаш, и от горе - на еднаква позиция се падат.
Нали виждаш издадените 'пера', дето са при пинчетата на куплунга?
2 над и 2 под куплунга.
Долните 2 държат ЕКУто към основата му. Хванат е с две къси болтчета с кръстата отверка.
Първо разкопчаваш куплунга и го вадиш, а след това къса кръстата отверка развиваш болтчетата.
Издърпваш го и с разни извивки и наклони го измъкваш... някак си...
Сваляше се и някаква друга ламарина, за да може да завъртиш и извадиш ЕКУто. Помня, че развивах 2 гайки с ключе 10 (гедоре с тресчотка, че там мястото е кът), ама коя точно беше
Благодаря ти,че си се потрудил за мое име!Но като го гледам това ЕКУ на мястото си не се вижда като на снимката
.Има един сноп кабели от които нищо не може да се види 
- samet_1984
- Мнения: 335
- Регистриран на: Съб 15 мар 2014 21:11
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Шаран(7M) AFN 1998г.-грешка 65535
Ходих на майстор казах му за проблема.При огледа видя,че е изкочил вакуумния маркуч от тройника.Каза ,че заради тоя маркуч ми я изкарва въпросната грешка в заглавието и че затова е тромава колата !?Но уви!Почти не забелязах промяна!Моля за помощ какво трябва да се проверява?
- goppa
- VW експерт

- Мнения: 7991
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Seat Alhambra
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Шаран(7M) AFN 1998г.-грешка 65535
Ако грешката спре да се появяава значи е била от въпросното маркуче. А за тромавостта може да е замърсен дебитомера или да е грешна центровката на ГНП- то. Но във втория случай е възможно да пуши.
- samet_1984
- Мнения: 335
- Регистриран на: Съб 15 мар 2014 21:11
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Шаран(7M) AFN 1998г.-грешка 65535
Пуши леко черно само при ръчкане по нагорнище.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта