


Голф 3 1.8 90 к.с. син дим
- slavi.mutev
- Мнения: 11
- Регистриран на: Чет 21 апр 2016 19:20
- Автомобил:
- Двигател:
Голф 3 1.8 90 к.с. син дим
Здравейте, показа се един проблем по сериозен от тези който ми излезнаха по рано. Така проблема е син дим :( до колкото ми е направило впечатление след каране на по ниски обороти и след това като я изфорсирам изпуши. Та ако може малко по професионални мнения мисля за гумички, но повече ме притеснява, че към сегменти ми дърпа :/ п. П. Не съм сменял маслото че я купих преди месец
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20305
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 3 1.8 90 к.с. син дим
Гумички да, но на клапаните.
Т.е. сегменти.

- slavi.mutev
- Мнения: 11
- Регистриран на: Чет 21 апр 2016 19:20
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 3 1.8 90 к.с. син дим
стига де дали и сегментите са заминали
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20305
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 3 1.8 90 к.с. син дим
Имах Голф 3 1.8 ABS 90 к.с., който харчеше масло и подпушваше. Имаше го и симптома, че когато поседи по-дълго време без да се пали - 1-2 седмици и след това след палене отзад изпушваше като трабант.
Въпреки това си вървеше доста дълго време, но започна много да гние и го спрях и го използвах за донор за части за голф двойката ми. На едно момче му трябваше глава и бутала и разглобихме и мотора и се оказа, че сегментите са много зле и единия маслен сегмент даже се е разпаднал.
Въпреки това си вървеше доста дълго време, но започна много да гние и го спрях и го използвах за донор за части за голф двойката ми. На едно момче му трябваше глава и бутала и разглобихме и мотора и се оказа, че сегментите са много зле и единия маслен сегмент даже се е разпаднал.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Голф 3 1.8 90 к.с. син дим
Сегменти....имах този симптом и правих това упражнение преди 4 години на 1.8 ABS-a.Какво те притеснява?С 400 лв(за всичко) си готов.Препоръчвам ти сегменти NPR -на гърба на всяка кутийка има код(скрит е зад късащи се квадратчета),който въвеждаш в сайта им и получаваш отговор дали е оригинално производство...
- slavi.mutev
- Мнения: 11
- Регистриран на: Чет 21 апр 2016 19:20
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 3 1.8 90 к.с. син дим
400лв само сегменти :?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13547
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Голф 3 1.8 90 к.с. син дим
slavi.mutev написа:400лв само сегменти :?
А смяната през отворите на свещите ли я правиш? Без сваляна на глава и капак картер. А гарнитури , припасване на клапани,шлайф глава,евентуално смяна на водачи клапани,биелни лагерисемеринга разпред. вал,антифриз, труд и т.н. При сваляне на главата задължителна профилактика
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20305
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 3 1.8 90 к.с. син дим
Сегментите са 30-45 лв на бутало, в зависимост от марката. Значи x4.
Още 50-60 лв са ти комплект биелни лагери - по-добре да се сменят и те.
Шлайф глава, гумички, труд...
+ масло + филтър
маслото може да е всякакво 10w40 - кара се 1000 км и се сменя отново.
Още 50-60 лв са ти комплект биелни лагери - по-добре да се сменят и те.
Шлайф глава, гумички, труд...
+ масло + филтър
маслото може да е всякакво 10w40 - кара се 1000 км и се сменя отново.
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 3 1.8 90 к.с. син дим
Човекът още маслото й не е сменил откак я е купил, вие го мятате на ремонти за 4 стотака. 

- slavi.mutev
- Мнения: 11
- Регистриран на: Чет 21 апр 2016 19:20
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 3 1.8 90 к.с. син дим
kris11 написа:slavi.mutev написа:400лв само сегменти :?
А смяната през отворите на свещите ли я правиш? Без сваляна на глава и капак картер. А гарнитури , припасване на клапани,шлайф глава,евентуално смяна на водачи клапани,биелни лагерисемеринга разпред. вал,антифриз, труд и т.н. При сваляне на главата задължителна профилактика
не съм чак толкова зле приятел аз исках да се посъветвам щото не ми се искаше да са сегменти

- IceHeart
- Мнения: 369
- Регистриран на: Пон 28 мар 2011 20:43
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: 1.8 AGN
- Местоположение: ๏̯͡๏
Re: Голф 3 1.8 90 к.с. син дим
Ако го беше вдигнал, при покупката /ако колата е купувана скоро/ щеше да си спестиш този разход. Но уви, докато не го вдигнеш пак, дано да не спре разхода на масло, евентуално ако е останало такова за горене де.
Шегата на страна, без да се отвори мотора, само можем да си пишем кой, какво е правил. А действително, какъв е проблем само на живо ще се види.
Според мен, ще минеш само с гумички
Шегата на страна, без да се отвори мотора, само можем да си пишем кой, какво е правил. А действително, какъв е проблем само на живо ще се види.
Според мен, ще минеш само с гумички

- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20305
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 3 1.8 90 к.с. син дим
IceHeart написа:Според мен, ще минеш само с гумички

А според мен от мотора ще излезе златната рибка и ще изпълни на колегата поне 3 желания.

- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Голф 3 1.8 90 к.с. син дим
Сменяй всичко- гумички, сегменти, лагери каквито трябва там - биелни, основни. Може и 500 лв да се оръсиш, но след това ще имаш нов мотор, който няма да пипа ни масло ни нищо. Един път правиш и забравяш 
пп. Ако започнеш ремонт и отворите мотора- задължително замерете цилиндрите за елипса, ако и там е зле- нов блок.

пп. Ако започнеш ремонт и отворите мотора- задължително замерете цилиндрите за елипса, ако и там е зле- нов блок.
- IceHeart
- Мнения: 369
- Регистриран на: Пон 28 мар 2011 20:43
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: 1.8 AGN
- Местоположение: ๏̯͡๏
Re: Голф 3 1.8 90 к.с. син дим
Vlad777 написа:IceHeart написа:Според мен, ще минеш само с гумички![]()
мотора ще излезе златната рибка и ще изпълни на колегата поне 3 желания.
Когато рибката чуе желанията му, ще отговори така "Печи ме на тигана"

- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 3 1.8 90 к.с. син дим
За 100-150 лв намирам друг мотор(гол),като преди това бих го пробвал как работи.Една свободна неделя и вече е на колата и не се занимавам с ремонти на кола,която я изкара 2-3 години я не 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта