Голф 3 1.8 90 к.с. син дим
- slavi.mutev
- Мнения: 11
- Регистриран на: Чет 21 апр 2016 19:20
- Автомобил:
- Двигател:
Голф 3 1.8 90 к.с. син дим
Здравейте, показа се един проблем по сериозен от тези който ми излезнаха по рано. Така проблема е син дим :( до колкото ми е направило впечатление след каране на по ниски обороти и след това като я изфорсирам изпуши. Та ако може малко по професионални мнения мисля за гумички, но повече ме притеснява, че към сегменти ми дърпа :/ п. П. Не съм сменял маслото че я купих преди месец
- Vlad777
- King of the Road

- Мнения: 20395
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 3 1.8 90 к.с. син дим
Гумички да, но на клапаните.
Т.е. сегменти.
Т.е. сегменти.- slavi.mutev
- Мнения: 11
- Регистриран на: Чет 21 апр 2016 19:20
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 3 1.8 90 к.с. син дим
стига де дали и сегментите са заминали
- Vlad777
- King of the Road

- Мнения: 20395
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 3 1.8 90 к.с. син дим
Имах Голф 3 1.8 ABS 90 к.с., който харчеше масло и подпушваше. Имаше го и симптома, че когато поседи по-дълго време без да се пали - 1-2 седмици и след това след палене отзад изпушваше като трабант.
Въпреки това си вървеше доста дълго време, но започна много да гние и го спрях и го използвах за донор за части за голф двойката ми. На едно момче му трябваше глава и бутала и разглобихме и мотора и се оказа, че сегментите са много зле и единия маслен сегмент даже се е разпаднал.
Въпреки това си вървеше доста дълго време, но започна много да гние и го спрях и го използвах за донор за части за голф двойката ми. На едно момче му трябваше глава и бутала и разглобихме и мотора и се оказа, че сегментите са много зле и единия маслен сегмент даже се е разпаднал.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Голф 3 1.8 90 к.с. син дим
Сегменти....имах този симптом и правих това упражнение преди 4 години на 1.8 ABS-a.Какво те притеснява?С 400 лв(за всичко) си готов.Препоръчвам ти сегменти NPR -на гърба на всяка кутийка има код(скрит е зад късащи се квадратчета),който въвеждаш в сайта им и получаваш отговор дали е оригинално производство...
- slavi.mutev
- Мнения: 11
- Регистриран на: Чет 21 апр 2016 19:20
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 3 1.8 90 к.с. син дим
400лв само сегменти :?
- kris11
- VW експерт

- Мнения: 13567
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Голф 3 1.8 90 к.с. син дим
slavi.mutev написа:400лв само сегменти :?
А смяната през отворите на свещите ли я правиш? Без сваляна на глава и капак картер. А гарнитури , припасване на клапани,шлайф глава,евентуално смяна на водачи клапани,биелни лагерисемеринга разпред. вал,антифриз, труд и т.н. При сваляне на главата задължителна профилактика
- Vlad777
- King of the Road

- Мнения: 20395
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 3 1.8 90 к.с. син дим
Сегментите са 30-45 лв на бутало, в зависимост от марката. Значи x4.
Още 50-60 лв са ти комплект биелни лагери - по-добре да се сменят и те.
Шлайф глава, гумички, труд...
+ масло + филтър
маслото може да е всякакво 10w40 - кара се 1000 км и се сменя отново.
Още 50-60 лв са ти комплект биелни лагери - по-добре да се сменят и те.
Шлайф глава, гумички, труд...
+ масло + филтър
маслото може да е всякакво 10w40 - кара се 1000 км и се сменя отново.
- stefan4o
- Мнения: 19344
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 3 1.8 90 к.с. син дим
Човекът още маслото й не е сменил откак я е купил, вие го мятате на ремонти за 4 стотака. 

- slavi.mutev
- Мнения: 11
- Регистриран на: Чет 21 апр 2016 19:20
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 3 1.8 90 к.с. син дим
kris11 написа:slavi.mutev написа:400лв само сегменти :?
А смяната през отворите на свещите ли я правиш? Без сваляна на глава и капак картер. А гарнитури , припасване на клапани,шлайф глава,евентуално смяна на водачи клапани,биелни лагерисемеринга разпред. вал,антифриз, труд и т.н. При сваляне на главата задължителна профилактика
не съм чак толкова зле приятел аз исках да се посъветвам щото не ми се искаше да са сегменти
не съм вдигал капака на тази кола , е вдигнах го онзи ден като писах поста и видях че от отдушника ми е омаслило чак до филтъра и ми стана ясно че .... ще е голям и дебел тва е- IceHeart
- Мнения: 369
- Регистриран на: Пон 28 мар 2011 20:43
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: 1.8 AGN
- Местоположение: ๏̯͡๏
Re: Голф 3 1.8 90 к.с. син дим
Ако го беше вдигнал, при покупката /ако колата е купувана скоро/ щеше да си спестиш този разход. Но уви, докато не го вдигнеш пак, дано да не спре разхода на масло, евентуално ако е останало такова за горене де.
Шегата на страна, без да се отвори мотора, само можем да си пишем кой, какво е правил. А действително, какъв е проблем само на живо ще се види.
Според мен, ще минеш само с гумички
Шегата на страна, без да се отвори мотора, само можем да си пишем кой, какво е правил. А действително, какъв е проблем само на живо ще се види.
Според мен, ще минеш само с гумички

- Vlad777
- King of the Road

- Мнения: 20395
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 3 1.8 90 к.с. син дим
IceHeart написа:Според мен, ще минеш само с гумички
А според мен от мотора ще излезе златната рибка и ще изпълни на колегата поне 3 желания.

- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Голф 3 1.8 90 к.с. син дим
Сменяй всичко- гумички, сегменти, лагери каквито трябва там - биелни, основни. Може и 500 лв да се оръсиш, но след това ще имаш нов мотор, който няма да пипа ни масло ни нищо. Един път правиш и забравяш 
пп. Ако започнеш ремонт и отворите мотора- задължително замерете цилиндрите за елипса, ако и там е зле- нов блок.

пп. Ако започнеш ремонт и отворите мотора- задължително замерете цилиндрите за елипса, ако и там е зле- нов блок.
- IceHeart
- Мнения: 369
- Регистриран на: Пон 28 мар 2011 20:43
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: 1.8 AGN
- Местоположение: ๏̯͡๏
Re: Голф 3 1.8 90 к.с. син дим
Vlad777 написа:IceHeart написа:Според мен, ще минеш само с гумички![]()
мотора ще излезе златната рибка и ще изпълни на колегата поне 3 желания.
Когато рибката чуе желанията му, ще отговори така "Печи ме на тигана"
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 3 1.8 90 к.с. син дим
За 100-150 лв намирам друг мотор(гол),като преди това бих го пробвал как работи.Една свободна неделя и вече е на колата и не се занимавам с ремонти на кола,която я изкара 2-3 години я не 
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: caro и 80 госта