



Golf MK4 2.3 V5 150HP Въпрос за катализатора.
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK4 2.3 V5 150HP Въпрос за катализатора.
Ще пробвам първо само да го изтърбуша, защото назад съм с друга изпускателна система, ако прави неприятен шум тогава ще сложа резонатор. 

- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Golf MK4 2.3 V5 150HP Въпрос за катализатора.
Това че си с др изп. система грам не пречи
и резонатора ти е най-добрия вариант, не се цигани за 30-40лв. ти дори като свалиш катализатора, пари за резонатора няма да ти вземат, защото реално за кат-а трябва да ти дадът от 50-100лв., следователно цялата процедура трябва да ти излезе не повече от 20-30лв! За тия 30лв, после ще трябва да дадеш 50лв за повторната работа по слагането на резонаторно гърне, ако решиш. т,е, един път, че ще правиш двойна работа, ами и ще си я платиш, при положение,че може да ти излезе без пари и да стане много по-добре 


- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK4 2.3 V5 150HP Въпрос за катализатора.
Колега то пак ми излиза без пари, защото вуйчо ми е заварчик
. Та затова казах, че първо ще пробваме така, и ако звука ми пречи(ако изобщо го промени) тогава ще сложа и резонатор. А не се знае може промяната в звука пък да вземе да ми хареса 


- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Golf MK4 2.3 V5 150HP Въпрос за катализатора.
Няма как да ти хареса, особено във високите, но от проба глава не боли
Инак ти давам гаранция, че ще има разлика в щума след като свалиш кат-а и със сиг. ще ти хареса повече с 1 резонатор за 30лв или направо права траба 


- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK4 2.3 V5 150HP Въпрос за катализатора.
Колега махнах го, просто го изтърбуших отвътре и стана. Няма неприятен шум никакъв. Единствено докато не е загрял ауспуха в ниските обороти от 1000 до 1500 прави един лек звук който се чува от средата, ако не си я чувал преди няма и да се разбере. В големите обороти не прави гаден звук, защото както казах съм с изпускателна система EISENMANN и след 2000 оборота започва да се чува само изпускател система и нищо друго. И докато карам и поддържам високи обороти пак няма неприятен шум. А и най-важното колата се отпуши да върви, Преди като и подадеш рязко газ и леко се позачудваше сега няма такова нещо. Само се моля да не дигне разхода на гориво
. Иначе до сега съм доволен ето и снимки, катализатора беше чист. 


- satio1979
- Мнения: 15
- Регистриран на: Нед 22 май 2011 16:15
- Автомобил: GOLF MK4
- Двигател: AKL 1999
- Местоположение: София
Re: Golf MK4 2.3 V5 150HP Въпрос за катализатора.
zografski написа:Живота на катализатора е 100-150К км, мислиш ли че има голф4 с работещ изправно кат.? Аз лично не мисля, че има такъв голф 4! Със или без 2ра ламбда, отрицателен ефект във вървежа няма как да имаш, единствено ще усетиш отпушване, дори и да имаше 2ра ламбда и да ти светне чека, това пак нямаше да има негативен ефект във вървежа, само щеше да има 1 леко завишение на разхода, но това е! Колата ако инак е изправна, само добър ефект можеш да имаш, според мен, най-добре 1 резонаторно гърне и си капитан, със старата обвивка на катализатора ще имаш един дразнещ звук на тенеке от коша на катализатора!
Това че някой има и след кат. л.с., не означава че катализатора не може да се махне, маха си се без пр и пак ефекта е положителен, но тогава идва момента с това как ще направиш чека ти да спре да свети, но варианти има 2-3 за това, така че дори и да имаше, това трябва да ти е най-малкия пр., аз лично имах 2 отпред и 2 л.с. след катализатора(отзад), в момента и 4те са изолирани (софтуерно) и работят със забити стойности, та даже задните 2 са премахнати изцяло от всякъде, а предните си седят по местата, но реално компа не следи нищо от тях.
Колега моя голф е на 280 000 км някъде и фабричния катализатор си работи.Не е задължително да не работи над 150 000 км(и аз така мислеХ).При последния преглед тази година месец май на техническия преглед на колата ми го провериха и измериха колко вредни емисии отделя колата,казаха ми че катализатора си работи идеално!
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK4 2.3 V5 150HP Въпрос за катализатора.
Колега, моята е на 266000 и както се вижда катализатора е чист и няма проблем, но все пак дори и чисти нов да е той пак си затормозява колата, доказано е 

- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK4 2.3 V5 150HP Въпрос за катализатора.
Така е колега, знам че се задръства от собствените си парчета, ако започне да се разпада. Иначе просто казано БЕЗ катализатор ПО-ДОБРЕ!
( лошо за природата ама...ако имахме повече пари, за да не ни пука за разхода на гориво, щяхме направо нови катализатори да взимаме
)


- fedoracore
- Мнения: 113
- Регистриран на: Нед 25 дек 2011 12:22
- Автомобил: V5
- Двигател: 2.3
- Местоположение: София
Re: Golf MK4 2.3 V5 150HP Въпрос за катализатора.
къде го цепна точно та да го извадиш така .
колко пари му взе
колко пари му взе
- M3ntata
- Мнения: 845
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Golf MK4 2.3 V5 150HP Въпрос за катализатора.
Колега, не знам за теб обаче аз съм за смяна (cut off). Понеже ми е на парчета, как ли разбрах като дам леко газ на отворена врата се чува как дрънчи и нещо обикаля вътре, също така като затварям врата или ударя колата от страни дрънчи. Тези дни сменях перка и погледнах да няма нещо да дрънчи някоя ламарина (понеже аз имам една защитна ламаринка под катализатора). Само че при мен катализаторите са два един до друг (две тръби от колекторите към два катализатора след това една тръба към средното гърне) ЕТО СНИМКА, ф-то на тръбите от двете страни е еднакво, мисля да отрежа катализаторите и на тяхно място да сложа малко по голямо "ф" неръждавейка (вероятно) така, че да се застъпват и да се завари. Звука ще е по добър, по лесно ще е и безплатно в моя случай (само тръбите ще купя, вероятно са на метър). Но за сега отлагам, понеже имам други дертове.
Колкото за звука определено ще има ефект, на другия 1.4 75к.с. го махнахме по принуда и звука стана много по добър, малко по бързо се развърта. За вървеж същата работа не очаквай да литне при положение, че не запушва. Ако запушва ще придърпва, чека може да светне или както при другата кола да загубиш мощност и да угасне. като отворихме капака колекторите бяха червени като пурите на скара
Колкото до сондата, няма да имаш проблеми. При AGZ няма проблеми, само при AQN понеже там са две сонди (говоря за петаците)
Колкото за звука определено ще има ефект, на другия 1.4 75к.с. го махнахме по принуда и звука стана много по добър, малко по бързо се развърта. За вървеж същата работа не очаквай да литне при положение, че не запушва. Ако запушва ще придърпва, чека може да светне или както при другата кола да загубиш мощност и да угасне. като отворихме капака колекторите бяха червени като пурите на скара


Колкото до сондата, няма да имаш проблеми. При AGZ няма проблеми, само при AQN понеже там са две сонди (говоря за петаците)
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Съб 17 май 2008 13:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf MK4 2.3 V5 150HP Въпрос за катализатора.
Здравейте колеги,и моя кат... дрънка но съм с 2 сонди и ми казаха че ще ми свети чека ако го махна.та има ли решение на тази манипулация :) голф 5 1,6 фси
- M3ntata
- Мнения: 845
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Golf MK4 2.3 V5 150HP Въпрос за катализатора.
Някой трябва да ти изолира сондата (да я излъже) Не се връзвай на универсални катализатори или тапи няма ефект.
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Golf MK4 2.3 V5 150HP Въпрос за катализатора.
Има, м/у 300-400лв излиза, зависи ква оферта си намериш. Трябва ти човек който прави ремапове.
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 1018
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Golf MK4 2.3 V5 150HP Въпрос за катализатора.
Не е необходимо да се махат катализаторите, просто трябва да се свалят и да се направи един отвор в центъра с бургия между 20-25мм през цялата дължина, това е достатъчно да няма проблеми с регулирането на налягането преди и след катализатора, от тук проблеми с чек и т.н. Метода работи перфектно на всички модели катализатори и автомобили включително и дизели с катализатор за твърди частици, при които премахването на споменатия катализатор е свързано с много средства и главоболия. След пробиването е добре да се подложи на измиване на автомивка с химия за двигател. Така, получавате с едно просто механично действие, частично работещ катализатор, без опасност от затискане, без странични шумове и без проблеми по електрониката.
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Golf MK4 2.3 V5 150HP Въпрос за катализатора.
при мен изцяло са махнати 2те задни сонди и софтуерно са изолирани (забити стойности), на местото на катализаторите имам къстъм тръби (тези от кат-овете са премахнати изцяло), предните са си на местата, но отново за изолирани софтуерно! Всичко става, въпрос на това какво искаш да се получи като краен резултат. На мен много хора ми бяха казвали и че предните не се изолират, но ето че може, въпрос на това да знаеш как става.
Колкото до метода над мен, то хубаво работи, но реално пак нямаш работещи катализатори, това завинаги ли ще работи или докато се затлачи тая дупка 20-25мм или докато не се разпадне цялата пита вътре? Няма ли да докара други проблеми в последствие? Аз лично не бих се занимавал с изтърбушване, пробиване, заваряване.... или нов кат или премахване изцяло с някакъв пиниз за изолиране после на сондите, дали софт (като при мен) дали др метод (не за др, просто мрязя да правя едно нещо няколко пъти).
Чел съм за много разпаднали се катализатори, вътре в тръбите си, така като я разпробиеш питата, няма ли още по-бързо да дойде момента с разпадането й?
Колкото до метода над мен, то хубаво работи, но реално пак нямаш работещи катализатори, това завинаги ли ще работи или докато се затлачи тая дупка 20-25мм или докато не се разпадне цялата пита вътре? Няма ли да докара други проблеми в последствие? Аз лично не бих се занимавал с изтърбушване, пробиване, заваряване.... или нов кат или премахване изцяло с някакъв пиниз за изолиране после на сондите, дали софт (като при мен) дали др метод (не за др, просто мрязя да правя едно нещо няколко пъти).
Чел съм за много разпаднали се катализатори, вътре в тръбите си, така като я разпробиеш питата, няма ли още по-бързо да дойде момента с разпадането й?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта